Inlägg: 1777494
Svarskommentarer
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7225}: Jag får ångest av det här klubbjäveln kunde lika gärna tagit på visiret eller på sin höjd tagit runt munnen och blivit ett sprucken läpp men nu är det en Brynäsare och då ska klubbjäveln ta i ÖGAT och synen och säsongen är hotad!!! Blir så jävla less!!!
+ 10
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7225}: Där kom första långtidsskadan på en nyckelspelare. Det är väldigt svårt att göra sig själv rättvisa när man aldrig får spela med bästa laget
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Helvete då... Lider med Granis. Måtte ögat återställa sig helt och hållet nu bara, så får det ta den tid det tar.
+ 1