Inlägg: 1777509
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7225}: Jag får ångest av det här klubbjäveln kunde lika gärna tagit på visiret eller på sin höjd tagit runt munnen och blivit ett sprucken läpp men nu är det en Brynäsare och då ska klubbjäveln ta i ÖGAT och synen och säsongen är hotad!!! Blir så jävla less!!!
+ 10
Svarskommentarer
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Forsberg 1978: varför händer det just i Brynäs? Varför hände inget sånt när han spelade i Luleå?
Varför blev fälth långtidsskadad så fort han satt foten i Brynäs?
Varför blev Zaborsky, efter flera skadefria säsonger, långtidsskadad i just brynäs?
Varför blev fälth långtidsskadad så fort han satt foten i Brynäs?
Varför blev Zaborsky, efter flera skadefria säsonger, långtidsskadad i just brynäs?
+ 9