Historik
Föregående · 211 · Nästa
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Knegare: Kan inte du bli moderator i Saik boken och stänga av kackerlackorna för alltid?
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Lider med er Luleågubbar men ni kommer komma igen det är jag säker på!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det va helvete vad Dif hakar och slår och hänger på brynäsarna dom är ju det nya ryggsäcksgänget!
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jag anmälde intresse för moderator i Skaik boken men det togs bort av någon anledning, vad gäller Sofos som moderator har det ju inte skett så mycket förutom att han stängde av Farbror Barbro endast ett par dagar för sitt vidriga inlägg om Wille, så jag ser inte problemet då det bara hade varit och stänga av idioterna på livstid!
+ 4
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Vad händer med Luleå Sven? Är det nyförvärven som inte levererar?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Leksand IF - Brynäs IF 10/11 - 2016
bifhjärta: D va helvete va ni Brynäsare är ute och flänger Barbados, Bahamas, Thailand och Polen bl.a håll er hemma för fan!😉
+ 15
Brynäs IF > Sv: Leksand IF - Brynäs IF 10/11 - 2016
Zappaholic: Bertil är kung älskar hans spel!
+ 14
Brynäs IF > Sv: Leksand IF - Brynäs IF 10/11 - 2016
Gunde levererar inte poängmässigt men satan vilken bra back han är!
+ 6
Brynäs IF > Sv: Leksand IF - Brynäs IF 10/11 - 2016
Skönt med ledning efter en sådan här skitperiod! Brynäs såg ut som ett gäng fågelungar denna period men det kan väl knappast bli sämre i 3:e iaf?
Brynäs IF > Sv: Leksand IF - Brynäs IF 10/11 - 2016
Dallemas: Alla fyra kedjor är bra tycker jag och vi sköljer över Leksand totalt men Leksand har fått med sig 2 st utvisningar! Hade varit rättvist med en 3-0 ledning för oss men en bra period av Brynäs!
Va fan gör du i Bahamas när det är hockey här hemma 😉
Ps det är snökaos i vissa delar här hemma så njut med dig😀👍🏻
Va fan gör du i Bahamas när det är hockey här hemma 😉
Ps det är snökaos i vissa delar här hemma så njut med dig😀👍🏻
Brynäs IF > Sv: Leksand IF - Brynäs IF 10/11 - 2016
{7225}: Förbered dig på pisk och förnedring!!!!
Åh va det nödvändigt? Jag är inte säker alls säker på vinst... Livrädd som jag skrev tidigare är jag! Får bli ett par pilsner före matchen för att lugna ner sig!
Åh va det nödvändigt? Jag är inte säker alls säker på vinst... Livrädd som jag skrev tidigare är jag! Får bli ett par pilsner före matchen för att lugna ner sig!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Leksand - Brynäs går ju på Cmore sport och ska ju vara huvudmatchen i hockey torsdag så hur dom tänkt med tv12 vet jag inte, borde ju bli Leksand - Brynäs?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Är FULLKOMLIGT livrädd för dom 2 kommande matcherna!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Min fru och 2 döttrar är fullkomligt ointresserade av hockey men dom har full förståelse för mitt intresse och låter mig vara i fred när det är match, det är perfekt 👍🏻
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickis: Håller med, tror tyvärr inte han gör många matcher i år men hoppas jag har fel.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fyfan vad kasst det är med dessa jävla uppehåll, man blir ju deprimerad!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om man summerar veckan så får man ju vara nöjd 6/9 poäng får väl anses som väl godkänt men jag tycker förlusten igår svider som fan ändå! Och nu ett Kalle anka uppehåll SUCK!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
{7853}: Såg den också snacka om att Rönnberg fullkomligt äger cryBert! Blöder för sverige hahahaha Pinsamt
+ 7
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Underbar presskonferans mellan Rönnberg och cryBert där Rönnberg vinner på solklar KNOCKOUT!!! Saik är pinsamma
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Uppehåll nu då och slipa på defensiven och måkvaktspelet! Skål bröder!
+ 7
Föregående · 211 · Nästa