Historik
Föregående · 212 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Peja: Domarna skall blåsa av när Westerholm åker i backen och blir liggande (misstänkt huvudskada) att dom låter spelet fortgå är ren jävla parodi men stavas tyvärr Claesson! Sånt här händer tyvärr väldigt ofta i Jönköping!
Tar en öl till och försöker lugna ner mig lite!
Tar en öl till och försöker lugna ner mig lite!
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Men dunka till direkt det behöver inte vara världsklass klapp varenda gång!!!
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Zappaholic: Hahaha ja vilka fullblodsidioter dom två är! 😂😂😂
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Kom igen nu Brynäs nu skrämmer vi bort detta satans bortaspöke också!!!
Tar mig nog en kall pilsner i väntan på matchen 👍🏻 😛
Tar mig nog en kall pilsner i väntan på matchen 👍🏻 😛
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Jag var i kinnarps för ett par år sedan och såg Brynäs slå HV med 5-4 efter straffar! Har för mig vi hämtade upp ett 4-1 eller 4-2 underläge.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: Och Karlskrona återtar serieledningen, vad fan är det frågan om??? Dags att ta pisseprov på KHK? (Ironi)
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Håller med jag kommer ha träningsvärk i morgon för man sitter på helspänn när HV är i våran zon!
Lindblom snart i en NHL arena! Bara att lyfta på hatten!
Lindblom snart i en NHL arena! Bara att lyfta på hatten!
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Jahapp detta va ju inte kul!!! FYFAN RÄDDA NÅGOT NÅGON JÄVLA GÅNG SANDSTRÖM!!!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
tjugo8: Du kan starta matchen på datorn och sen pausa för att starta senare när det gäller surfplatta/mobil så finns det max 30 minuters fördröjning!
Jag har varit i kontakt med cmore ang arkivet och dom säger att dom jobbar på det för att arkivet skall bli bättre men hade inte något datum när det skulle bli klart, det skall tilläggas att jag inte var så glad när jag pratade med dom!!! Varför i helvete gör dom inte sådant här INNAN säsongen???
Jag har varit i kontakt med cmore ang arkivet och dom säger att dom jobbar på det för att arkivet skall bli bättre men hade inte något datum när det skulle bli klart, det skall tilläggas att jag inte var så glad när jag pratade med dom!!! Varför i helvete gör dom inte sådant här INNAN säsongen???
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Jahapp ändå skönt att det inte blev någon annan klubb än Brynäs i SHL!
+ 1
Brynäs IF > Sv: RIP Wille Löfqvist
{7057}: Bra förslag jag tar ledigt på Torsdag och blåser upp till Gävle hoppas fler gör samma sak! Tillsammans hoppas jag vi kan göra något för att hedra Wille och skapa ett jävla tryck i arenan!!!
Vallfärda nu för en gångs skulle Gävlebor!
Vallfärda nu för en gångs skulle Gävlebor!
+ 10
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Rodrigo: Har ledsnat på våra målvakter och detta förbannade daltandet! När ska Sandström ta "nästa" kliv då för det har han inte gjort vad jag kan se! Rautio är ju fruktansvärt ojämn han också, detta håller inte spelarna litar ju inte på dom!!!
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Zzz: Och vem fan bryr sig om Felix mentala situation han har inget att gör i SHL än Brynäs måste ju för fan tänka på laget i första hand istället för att agera ungdomspsykiatri åt Sandström!!!
+ 14
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2016-10-22
Man va astaggad inför säsong med detta laget men nu med dessa jävla slipsar i mål och spelet som blir lidande av detta så känns det så jävla hopplöst!!!
+ 8
Föregående · 212 · Nästa