Forsberg 1978

12671 inlägg · 2427 besäkare

Historik

· 231 ·
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-HV 71 to 19/11
Ja nu kan ju Gävleborna skylla på terroristhotet!

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-HV 71 to 19/11
Hur är det möjligt?????? Fan va dåligt


Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-HV 71 to 19/11
honken21: Ingen vi håller inte på med sånn skit i Brynäs hoppas jag vi tar 3 poäng det räcker för mig iaf! ;-)

Fotboll > Sv: EM-kval
Fyfan vad gött!!! Vilken fest det blir i sommar!👍🏻🍺😛

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Järnkrok tvåmålsskytt inatt och Ekholm målade också i Nashville kross med 7-0! Även Lindholm blev målskytt inatt!

Skellefteå AIK > Sv: Övrigt
{7804}: Hörde ingen "låt han dö, låt han dö" ramsa däremot när Paris-offren hyllades, ett litet steg framåt ändå

Tragiskt inlägg av en tragisk människa!!!

Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
4:e raka underbart!!! Jag såg dig Tony!!!

Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
Tycker verkligen att Starky visat att han är 1:a målis dom sista 3 matcherna!

Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
Tror jag läst någonstans att det är tänkt att den är byggd i lite NHL stuk om jag inte minns helt fel?

Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
HAHAHAHA😂😂😂😂 blev det lite fel hos kommentatorn där han ville nog verkligen ha kaffe och konjak men ändrade snabbt till kaffe och kaka!😂😂😂

Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
Zappaholic: Förra säsongen hade den pucken gått in!

Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
JAAAAAAAAAAAAAAA VAD FAN HAR HÄNT PORSE? UNDERBART!!!

Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
Underbart att ha spelare som Alcen och Mannberg i laget, jag själv kritiserade dessa värvningar och det är bara att ta på sig clownnäsan för satan vad dessa herrar jobbar och sliter! RESPEKT!

Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 14/11-15
Jaaaaaaaaaaa!!!!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Zappaholic: Kom igen nu BRYNÄS!!!!

SKÅL PÅ ER!🍺


Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Stolt som tuppen! Tack Brynäs kudden kommer kännas mycket skön ikväll!😀👍🏻

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
JAAAAAAAAAAA OLLAS!!!!!!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Tråkig sista period än så länge men vad gör det Brynäs stänger detta så här långt på ett bra sätt!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Skitperiod men Starken ser stabil ut!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Domarna myser!😡

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Time out?

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Huge: Blir detta mål ballar jag ur!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
FAAAAAN
Ska inte va mål tycker jag!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Jaaaaaaa satatn va göööööött!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Början och slutet av perioder och Brynäs är fan som hund och katt!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Underbart!!!!!😀😀😀😀😀

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
smallround: JAAAAAAAAAAAAAAA OLDEN!!!

Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Kom igen nu BRYNÄS!!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Absolut är Rödin värd en chans i NHL! Det är NHL:s jävla översittarfarsoner jag avskyr! Det måste fan börja kosta för NHL att värva våra spelare!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Förbannade jävla NHL! Vad fick idioterna under bordet som skrev på alla dessa bestämmelser med NHL? Detta är något som MÅSTE ändras!

Brynäs IF > Sv: Brynäsare i NHL
Peja: Bra Markan du ger dig aldrig! Du är så jävla värd detta! 👍🏻

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chris11: Mer sådana videos Brynäs! :-)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
honken21: Japp Rögle och Malmö borta, 6 poäng tror nog många men det lär bli tufft att möta två desperata lag!
Jag rider på lyckoruset från frölundamatchen än!👍🏻😀

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chris11: 😂😂😂😂😂😂😂😂 ja skulle fan inte förvåna mig!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Åh fyfan vad skönt att läsa dom orden från Rödin! För en gångs skull verkar hockeygudarna bytt ut långfingret mot en tumme upp!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7720}: Åh herregud vad skönt jag sket nästan ner mig! Natti!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det konstaterat att det inte är något brutet?
#Livrädd

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Va hur vet du det?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag hade fan på känn att detta skulle hända! Våran överlägset bästa spelare och kapten blir skadad i en fjollturnering!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Slår vad om att det är brutit nyckelben!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Rödin skadad faaaaaaaan!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Smått komiskt att Mårts fortfarande är förbundskapten för tre kronor!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chris11: Vaaaaa??? Dags att byta ut Mårts NU!!!

Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
hahii: Ojojoj vad avundsjuk jag är ;-) Hoppas du får en riktigt trevlig upplevelse!

Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
Går ovanligt lätt att hantera bakfyllan efter 3 goa poäng!☺️☺️☺️☺️

Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
Precis kommit hem ( inte nykter) till slätta efter 3 underbara poäng!👍🏻 Vi gör en PERFEKT bortamatch idag och vinsten är inget att diskutera! Så jävla stolt!👍🏻 Frölunda har bara fått stryk 2 st matcher i år och bägge mot BRYNÄS IF😀😀😀👍🏻

Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
Skål vänner från Göteborg!🍺🍺🍺🍺🍺🍺


Tony är du i stan?

· 231 ·
Om Forsberg 1978
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från The Hill