Gästbok
FL_Freddan @ 2008-01-19 18:24
tjena.. Vet du hur de funkar med att streama elitserien. Såg att du skrivit om det å tänkte kolla om du fått nån info hur de går till.... Bor i USA pga studier å ja skulle bli hur glad som helst å slippa lyssna på bara radiosporten...Mvh / Freddan
1 · Nästa