MB: MEN ALLT ÄR KALLE KOSKINENS FEL, han kan sluta spela hockey tycker jag, inte en enda bra match har jag sett att han har gjort. Eller joo, kanske en.
Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå - här streamar vi järnet
Rinken: skicka den gratis snälla du :) supportrar emellan! :)
1 · Nästa