Historik
Föregående · 4 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
5-1 till pp för HV nu 😂, säger mycket om Öhlund och co
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Öhlund snälla det är kvalspel låt de va lite känslor
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sveriges sämsta domare får alltså förtroendet igen. Jävla skämt, de vill får ner oss till HA verkligen
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Räkna med mycket bp idag. Öhlund hatar oss och älskar att blåsa för allt. Tippar på 5 PP för HV och 1 för oss OM vi har tur
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Framnäs: Dessutom tror jag alla har glömt bort Kaski som hade varit livsfarlig i HVs PP
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Ifrågasatt insats av Björk och co, men hellre ingen utvisning för nån än att det blåses åt höger och vänster
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Vad jag sett har han varit borta ett tag, så måste va något åt de värre hållet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Är det någon som vet läget med Borgström, vad för skada och när förväntas han komma tillbaka? Lär bli ännu tuffare om de får tillbaka honom.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
1/4
3 till ska vinnas, kom igen Mooooooo
3 till ska vinnas, kom igen Mooooooo
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Man släpper allt innan och tar den, jävla sopa Öhlund. Ja det är utvisning men ändå
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Jag köper att om man förlorar är det p.g.a dåligt spel. Men när domarnivån är så här pass blir man bara sjukt irriterad. Hoppas vi kommer ut med bra energi in för 3e
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Allt Vigneault gjorde där va att dutta på skridskon så filma bonden. Inte hans fel
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Men allvarligt Öhlund hoppa från en bro
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Om Öhlund nu är domare kan vi räkna med 0 pp för oss och 5 för HV
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
{10015}: Precis vilket e sjukt, och det var exakt därför vi tappa Josh, och nästan Mikkel
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
{10015}: Min magkänsla säger att Lassi håller oss uppe, och så slarvar hinken bort honom till nästa säsong
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
{10015}: Gästrin ska va ordinarie spelare nästa säsong oavsett division
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
Ser gärna att Gästrin är med i kvalet men resten som Ranta t.ex får se från läktaren
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
Tror HV lätt kan offra match 1 genom att skicka Tikka för att skada Lassi så vi måste spela med Olle. Speciellt med tanke på Blomkvist, men så sjuk i huvudet kan han väl inte vara?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
Gavelo: Vi klarar oss med Olle om vi gör 6+ mål per match mot HV. Vilket inte skulle hända
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
Bara jag som tyckte att den där utvisningen var tveksam? Han höll ju fast Ranta
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-03-11 Borta
Snälla Lassi gå inte sönder under kvalet
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
{10015}: Han har all rätt att få mer lön om han ska stanna i HA
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
Tarasov: Ja men tror att de kanske vill testa, hoppas såklart han förblir på läktaren
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
JoakimE: Min gissning är att om vi blir klara för kval kommer han spela mot Skellefteå för och se om petningen gett resultat
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
TickledDonkey: LP känns det ganska mycket som att OM vi åker ut så blir det Nordamerika. Dock hade han nog definitivt mått bra att dominera en hel säsong i HA
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
Shl eller ej han ska va kvar, ge honom en blank check till sitt nästa kontrakt, fina Mikkel
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 25-03-06 Borta
Sigge: Det som oror mig lite är att han kommer säkert va tillbaka mot Timrå, och få sina 20min utan och göra ett skit och ha -2
+ 1
Föregående · 4 · Nästa