Historik
Föregående · 5 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 25-03-06 Borta
Full fart framåt nu, 6 poäng krävs, Ego Ranta ska va kvar på läktaren. Forza MoDo
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 25-03-06 Borta
NuMo: Jag skriver själv på min mobil nu, men på min dator så kommer jag ej in på sidan. Därav kanske därför de är så få som skriver
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 25-03-06 Borta
På tal om Theo nu när jag tänker på det, om Östersund säkrar kontraktet nästa match så måste ju hinken kalla hem honom till kvalet
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 25-03-06 Borta
Helt rätt att skicka den där egoisten upp på läktaren
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 2025-03-04 Hemma
Dwight: Sebbe,Bella,OP är mina 3 som nästan garanterat stannar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 2025-03-04 Hemma
Om vi nu skulle på något magiskt sätt klara oss från kval så cyklar jag till hemmapremiären nästa säsong. De blir 62 mil, men som det ser ut behöver jag inte oro mig för att de ska hända. Men ändå hoppas man ju
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 2025-03-04 Hemma
Vår situation är helt enkelt hinkens fel. Helt ärligt utan att överdriva tror jag att typ alla på det här forumet hade lyckats bättre som sportchef än honom. Självklart uppskattar jag hans arbete som tog oss upp, men nu är det dags och avgå
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 2025-03-04 Hemma
Det här är Karlin och Holmströms fel, hur efterblivna får man va att ta sina mest iskalla spelare i 5-3. Herregud asså. Vi kommer åka ut
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 2025-03-04 Hemma
Tack hinken det här ditt fel, hur naiv och envis får man va att vägra och förstärka och alltid komma med ursäkten att marknaden är död, när alla andra värvar till höger och vänster som lyckas. Oavsett serie vi spelar nästa säsong hoppas jag han avgår om han verkligen älskar den här klubben
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 2025-03-04 Hemma
BÄNKA True nu för i helvete, han tillbringar INGET
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 2025-03-04 Hemma
Får en klump i magen varje gång True har puck
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
1 poäng är grymt gjort idag med tanke på hur bortdömda vi blev. Dock vill jag gärna höra hur Karlin tänkte när han fucking skicka in True. Speciellt när man har Olofsson och Nieder som alternativ på bänken.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Så jävla oförtjänt, hatar Rögle och de här pissdomarna
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
1 poäng enormt viktigt. De här domarna förväntar jag mig en enorm förklaring efter matchen av
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Södergran…
Och såklart efter en missad slashing
Och såklart efter en missad slashing
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Zource: Tar en poäng borta mot Rögle alla dagar i veckan
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Min Mormor som jag inte tror sett en hockeymatch i sitt liv hade kunnat se att det där inte va en 5a
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Blir väl en 5a där då för Öhlund hatar oss
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
Förstår inte varför Karlin in har LP i PP han har ju ständigt bevisat i Östersund att han e bra i det formatet
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
0 PP på snart 5 perioder, säger ganska mycket om Öhlund
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 25-02-27 Borta
{10015}: Utan Lassi hade vi sannolikt vart i HA den här säsongen. Och ja man blir verkligen skrajsen av tanken utan honom i kval
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 25-02-27 Borta
Framnäs: Han hatar verkligen oss
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 25-02-27 Borta
Zource: Vi vinner mer såklart ;)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-02-25 Hemma
Och nu blev vi klara för kval, spelarna har inte psyket och vända det här
Föregående · 5 · Nästa