Historik
Föregående · 7 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 25-01-11 Borta
Varför låter han Södergran ta straff????
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 25-01-11 Borta
Satte just på matchen och redan 1-0, vad i helvete…
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-01-09 Hemma
Utvisning för att få handsken avslagen?
Återigen billig utvisning
Återigen billig utvisning
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-01-09 Hemma
DÄNSKEN!
För i helvete hinken slarva inte bort honom
För i helvete hinken slarva inte bort honom
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-01-09 Hemma
Bad_Brett: Jag tror att alla på det här forumet hade gjort ett bättre jobb en Holmström
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-01-07 Hemma
Såklart
Den där måste Olle ta asså, så dåligt gjort.
Den där måste Olle ta asså, så dåligt gjort.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 25-01-07 Hemma
Så han tar inte den innan men såklart den på True, jävla clown Tobias Björk
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-12-30 Borta
4 tappade poäng mot dem här för att man är så jävla usla
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-12-30 Borta
Vad var det jag sa, Österberg skulle förstöra i början av tredje. Ja det är utvisning men Jasek blev ju också fasthållen innan
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-12-30 Borta
Hur många här tippar på att Österberg ger en billig 2a i början av nästa period?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-12-30 Borta
Jahopp 4 spelare kastar sig över en spelare är okej, men de tar den där 🙃
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-12-28 Hemma
Domarna är inte på vår sida idag
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-12-28 Hemma
Rht: Hinken är för envis för att inse detta och avgå. Älskar han MoDo som han säger borde han avgå för allas skull.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-07 Hemma
Bad_Brett: Ingen aning, men att det där är utvisning är pinsamt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-07 Hemma
E min syn lika dålig som Österberg eller tog inte den där i bröstet?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 24-11-30 Hemma
Lät som PP inför nästa period?
Japp de var det, oj såg fel på tiden
Japp de var det, oj såg fel på tiden
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Såklart spelar tjecken idag, trots han borde sitta på läktaren…
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
modomille: MoDo följer honom på X så skulle gissa att han verkligen svara på det. Rätt så oprofessionellt beteende från honom
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
Tippar på att HVs j20 målvakt har sin livs match och håller nollan, med tanke på vårt flyt
+ 6
Föregående · 7 · Nästa