Historik
Föregående · 8 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Modo-Målet: HV skulle jag gissa om ett shl-lag skulle ta honom
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
SPOODI: jag lägger in en slant också
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Skicka den där tjeckjävlen tillbaka till Oskarshamn, totalt värdelös
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
SPOODI: Sant, hade vi haft Österberg hade det troligen stått lika
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Kul att domarna ska bjuda in de i matchen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Uppenbarligen verkar han vara det med tanke på hur vårt BP såg ut idag…
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bara 5 matcher till av misär tills vi ”kanske” hämtar in nya spelare enligt hinken. Vilket säkert inte ens kommer hända
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tack domarsvin! Då vet ni det, man får inte försvara sig själv i hockey.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så man får utvisning för att bli anfallen av 3 spelare på en gång alltså
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Gavelo: Sen ska man ”eventuellt” överväga och göra ändringar först efter omgång 20 🤡
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Något behövs göras asså, in med 2-3 nya spelare för de vi har just nu fungerar inte. Bänka Jasek på lördag och spela Milton.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
SKJUT för i helvete Jasek
Sebbe din jävla kung
Sebbe din jävla kung
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Med tanke på att det är Österbajs som domare vet man aldrig
Oj han tog faktiskt rätt beslut
Oj han tog faktiskt rätt beslut
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-10-12
Österberg älskar MoDo ju, de har vi lärt oss från HA och även nu i SHL. Helt värdelös asså
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Självklart ska man inte rusha in juniorer i laget, men om Milton forsätter lika bra som de byten han gjort idag hade jag gärna sett han som ordinarie i A-laget
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-10-10 Hemma
Fick vi ens till ett skott i det Ppt?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-10-03 Hemma
Världens bästa Carlsson, finns tid kvar också
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-09-21 Borta
Rent åt sagt en jävla pissmatch som förhoppningsvis lär va en väckarklocka inför hemmapremiären att säsongen är igång på riktigt nu. Match 1/52 så det finns mycket hockey kvar och spela den här säsongen där vi förhoppningsvis ska kunna ta en slutspelsplats
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Kan inte se matchen, vad står det, och hur har vi spelat?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
Gött med 3-1, men fan synd att vi inte kunde ha kvar Josh
Föregående · 8 · Nästa