Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herre P:
Fint skrivet ❤️ Ja, det var Josef Ingman! Har för mig även Nils la ut en liten video på instagram, där han hyllade hans inställning och betydelse i båset. Han började säsongen i Djurgården, o avslutade den i Modo!
Fint skrivet ❤️ Ja, det var Josef Ingman! Har för mig även Nils la ut en liten video på instagram, där han hyllade hans inställning och betydelse i båset. Han började säsongen i Djurgården, o avslutade den i Modo!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DanneBif1912:
Nädå, du har nog tolkat statsen rätt😊 o Manner har säkerligen bra koll på honom! Kanske ligger vi bra till om det inte blir NHL/Schweiz!✊✊
Nädå, du har nog tolkat statsen rätt😊 o Manner har säkerligen bra koll på honom! Kanske ligger vi bra till om det inte blir NHL/Schweiz!✊✊
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Det är Viktor Persson. Djurgården är tydligen intresserade av honom. Inget specifikt om Brynäs. Nämns bara tillsammans med Janne Kuokkanen, att han skulle kunna hamna i SHL, och att Brynäs, Luleå, Linköping och Växjö som söker forwards.
Det är Viktor Persson. Djurgården är tydligen intresserade av honom. Inget specifikt om Brynäs. Nämns bara tillsammans med Janne Kuokkanen, att han skulle kunna hamna i SHL, och att Brynäs, Luleå, Linköping och Växjö som söker forwards.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
I en intervju i AB anger han själv den största anledningen till flytten är personlig utveckling. Bo själv, ta hand om sig själv, utvecklas som människa. Men även att Rögle har något bra på gång, som han vill vara med på.
I en intervju i AB anger han själv den största anledningen till flytten är personlig utveckling. Bo själv, ta hand om sig själv, utvecklas som människa. Men även att Rögle har något bra på gång, som han vill vara med på.
+ 1
Föregående · 2 · Nästa

Deras finska källor skriver de.