Historik
Föregående · 125 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så borde Salle titt på Mittnytt efter sporten. Det är ett inslag om en strömming från Nordingrå.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så verkar det vara en grym målvaktsmatch nere i Oskarshamn ikväll.
Oskarshamn - Leksand 2-6 efter 1 period. 5-8 i skott.
8 mål på 13 skott är fantastiskt.
Oskarshamn - Leksand 2-6 efter 1 period. 5-8 i skott.
8 mål på 13 skott är fantastiskt.
Support > Sv: Bubbelhjälp.
Metal Guru: Ska du skicka en bubbla till en vän så trycker du på MINA VÄNNER och sen klickar du på bubblan sen skriver du och till sist skickar du iväg den.
MoDo Hockey > Sv: A new beginning, Silly Season 06-07
Lumber Jack: "Östatsfönsterputs" Eller Warszawapaktsläsk? Äh, det kan ha många namn. Man undrar vad de resterande 20% är.
MoDo Hockey > Sv: A new beginning, Silly Season 06-07
Dream Team: Det är väl lika långt från Ljungby till Huskvarna som det är mellan Ljungby och Ängelholm. Sen är det ju bara nån mil ytterligare till Malmö. Ja om du lägger till 8-9 mil på utgångsavståndet så är du i Göteborg.
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2006-12-09
Paddan: I Skellefteå tar jag utvisningspoäng.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,950835,00.html
Rönnmark: -Jag bad Timander be om ursäkt till linjemannen
Haha, vilken lögnare denne Rönnmark. Han stod långt därifrån och viftade.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,950835,00.html
Rönnmark: -Jag bad Timander be om ursäkt till linjemannen
Haha, vilken lögnare denne Rönnmark. Han stod långt därifrån och viftade.
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2006-12-09
Poffa: 1 kopp te har jag druckit idag. Tar nog med mig ett tvåpack Zeunerts Original. Vill ju att det ska känas som hemma.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: "Så lär det väl bli comeback för #32 imorgon"
Säger Harald det så är det väl så.
Säger Harald det så är det väl så.
MoDo Hockey > Sv: Bears vs Hockey, 2006-12-07
Modig om Skröders fantastiska BP-mål:
- Det kändes som att jag hade pucken. Jag väntade bara på att domaren skulle blåsa men det kom aldrig någon signal, säger Modig.
- Det kändes som att jag hade pucken. Jag väntade bara på att domaren skulle blåsa men det kom aldrig någon signal, säger Modig.
MoDo Hockey > Sv: Bears vs Hockey, 2006-12-07
60 (30)
5-8
10-24-12
35-3
19-39-15
6-38
59-20-28
29-4-11
(18-32)
5-8
10-24-12
35-3
19-39-15
6-38
59-20-28
29-4-11
(18-32)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så tycker jag att det är alldeles för mycket filmande inom idrotten. Då menar jag inte med kamera. Italienska fotbollspelare ligegr ner hela tiden. Man minns junioren Zetterberg i Timrå som låg mer och ylade än han stod på ett par skridskor. Handbollspelare däremot brukar tåla mycket.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,949506,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,949506,00.html
MoDo Hockey > Sv: Recensera MoDo-media
Paddan: Ett stavfel minns jag inte men inte heter väl Skellefteås supporterar North Poser?
MoDo Hockey > Sv: Recensera MoDo-media
Paddan: Eftersom det finns så många som är roade av stavfel kan jag rapportera att jag hittat 2 stycken. Och jag har liksom en Guinness.....
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
PoffA: Imorgon är det torsdag. Då blir det TV-hockey ute i slumkvarteren.
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Linköping 2006-12-05
shinzawai: Döme gjorde ju inget mål igår men det verkade på glädjen som han petade in flera stycken.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
6 raka vinster på hemmaplan. 32-8 i målskillnad. Fantastiskt.
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Linköping 2006-12-05
Poffa: Ibland undrar man om folk inte förstår att det är två lag på isen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Linköping 2006-12-05
Dragan 2k: Äh, Salle som aldrig kan vara tyst avslöjade mitt lilla skämt. Man jag blev förvånad att det tog så lång tid innan han glappade.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Linköping 2006-12-05
Salle: Tisdagens domare i Arenan:
RUBIK, Ernö Ungern
TAKULA, Leo Hofors
MOLANDER, Fredrik Gävle
RUBIK, Ernö Ungern
TAKULA, Leo Hofors
MOLANDER, Fredrik Gävle
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Hej Vivavava vavade? Svart Svarte Svarten
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: Hej Vivstavarv voff voff
Det är ju en Timråramsa.
Det är ju en Timråramsa.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: Haha. Tänkte fråga nåt liknande. Eller är det Mulleskolans slagdänga?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfred Awful: Jag funderar vad jag ska fylla ut de återstående 20% med? Vatten kanske?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Metal Guru: Inget lag i elitserien har väl 50% hemmamatcher denna säsongen;-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: Jag förstod att det var pinsamt att svara på. Tack för svaret. Då har jag inga fler frågor.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: "Det märks att du inte läser den så ofta"
Menar du att sådant som Poffa skrev inte förekommer/förekommit?
Menar du att sådant som Poffa skrev inte förekommer/förekommit?
Brynäs IF > Sv: LA ger mångmiljonvinst
arnio: Där jag brukar se hockey säljer de 50cl glasflaskor i puben.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ambroo: Fast det är ju roligt med kommentarer. Dock verkar en del ta åt sig alldeles för mycket och andra tänka alldeles för mycket och ibland är dessa ingredienser i samma inlägg därav blir svaret underligt eftersom personernas tankesätt gör att svaren blir oläsliga. Dock är dessa bättre än oneliners där den vokabulära nivån ligger ungefär vid Döda Havets strand.
Dock borde de flesta vara överrens om att ishockey är en sport.
Dock borde de flesta vara överrens om att ishockey är en sport.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ambroo: Det var mig han svarade. Och jag ställde ingen fråga. Så om jag får svara på din fråga säger jag ja.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Man hallå. Vi är inte i Timråboken nu.
Föregående · 125 · Nästa
