Historik
Föregående · 126 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Paddan: Du glömde när deras nummer 19 snubblade på linjedomaren och Micke P blev utvisad. Haha. Cirkus Lahti är rätt ord. Utan den cirkusen hade matchen slutat 3-5.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så verkar det fortfarande som om Timrå är det enda laget i världshistorien som haft spelarskador.
MoDo Hockey > Sv: J-20
MoDo - Mora 0-3 idag. Inge fler kommentarer behövs om matchen. Däremot var Salle på hugget på läktaren. Länge sen jag skrattade så mycket.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mats Edström: Ut och resa? Hade det inte varit lättare att skaffa en Elloskatalog?
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MODO Hockey 2006-12-02
Huge: (var nöjda med att ni hänger kvar i matchen...)
Det är ju Brynäs som hänger fast hela tiden.
Det är ju Brynäs som hänger fast hela tiden.
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MODO Hockey 2006-12-02
Huge: HAHA Tror du själv på det du skriver? Uppträdande på Norra Brunn ikväll?
MoDo Hockey > Sv: J-20
mike66:
1) Sollefteå HK 18 12 1 5 89-93 25
2) IFK Sundsvall Hockey 18 12 0 6 93-52 24
3) Timrå IK 18 11 1 6 90-67 23
1) Sollefteå HK 18 12 1 5 89-93 25
2) IFK Sundsvall Hockey 18 12 0 6 93-52 24
3) Timrå IK 18 11 1 6 90-67 23
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Paddan: Jag tror snarare att Timrå med 67 skadade spelare inte har nån coach längre.
MoDo Hockey > Sv: J-20
AM: Ingenaning hur det gick i matchen men:
Dagens gulligaste: Moras målvakts oludna bakben.
Dagens Godaste: Kaffet med tillbehöret från Irland.
Dagens Bottennapp: Colagrogg med minttandkrämssmak.
Dagens tackling: Min på en landslagsspelare. Personen flyttades minst 1 meter.
Dagens gulligaste: Moras målvakts oludna bakben.
Dagens Godaste: Kaffet med tillbehöret från Irland.
Dagens Bottennapp: Colagrogg med minttandkrämssmak.
Dagens tackling: Min på en landslagsspelare. Personen flyttades minst 1 meter.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2006-11-30
Wayne Gresky: Här är något som Timrå har att komma med: lexin2.nada.kth.se/sve-fin.html
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2006-11-30
Ambroo: På www.xperteleven.com är samspelsvärdet viktigt. Jag tror att detta värde är viktigt även i ishockey.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2006-11-30
Gidde: Hoppas han bor där. Fast han tycker kanske bäst om att bo på hippa opersonliga fyrkantiga mitticentrumhotell med alldeles för mjuka kuddar?
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2006-11-30
knaskamilla: Var det jag? Skrev nånting om det igår kväll.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2006-11-30
Paddan: Jag sa till min stolsgranne igår under matchen att Oscar Steen han är helt suverääään påååå...... sen hann jag inte mer innan Steen var först på pucken bakom mål (det var det jag skulle säga) och passade fram Oscar Hedman till 3-1.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2006-11-30
Från ÖA:
Pierre säger att spelet känns bra.
– Jag har ju varit på hög höjd i fyra månader, säger han....
allehanda.se/sport/5764
Pierre säger att spelet känns bra.
– Jag har ju varit på hög höjd i fyra månader, säger han....
allehanda.se/sport/5764
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2006-11-30
Paddan: Imorgon är det J20 klockan 19.00. Vi ses väl i arenan då?
I övrigt var det nån uppe på 401 som satt och snickrade på en ny ramsa i Paddanklass under dagens match. Det enda resultatet blev nåt i stil med: [Pråppa-pråppaganda] eller [PRÅPPPPA ganda]. Svårt att höra vad han/hon sa. Men det lät nog lite småroligt/lustigt. Tänk vad folk hittar på.
God natt
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif
I övrigt var det nån uppe på 401 som satt och snickrade på en ny ramsa i Paddanklass under dagens match. Det enda resultatet blev nåt i stil med: [Pråppa-pråppaganda] eller [PRÅPPPPA ganda]. Svårt att höra vad han/hon sa. Men det lät nog lite småroligt/lustigt. Tänk vad folk hittar på.
God natt
Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2006-11-30
Ambroo: Strålman säger du. Brittish Airways säger jag.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2006-11-30
Alfred Awful: Det ryktas om att hela Paris firar Modos seger.
www.french-at-a-touch.com/Graphics_Tour_Eiffel/Citroen_Lighting_1925-36.jpg
www.french-at-a-touch.com/Graphics_Tour_Eiffel/Citroen_Lighting_1925-36.jpg
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så har Tommy Enström gjort mål för Sundsvall idag.
I övrigt är detta svårt att förstå:
25.13 GK out Svall 30. DAHLBERG, Nicklas
25.13 GK in Svall 84. LUNDSTRÖM, Joakim
25.14 2 - 5 EQ IK O 14. HALLGREN, Richard
(3. NILSSON, Mattias)
I övrigt är detta svårt att förstå:
25.13 GK out Svall 30. DAHLBERG, Nicklas
25.13 GK in Svall 84. LUNDSTRÖM, Joakim
25.14 2 - 5 EQ IK O 14. HALLGREN, Richard
(3. NILSSON, Mattias)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så vann Vancouver i natt och Näslund gjorde alla mål.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så är Hockeysnackligan startad. 20 deltagare. Inga fler platser finns. Efter den 8 februari 2007 tar vi in fler lag.
Tack å hej.
Tack å hej.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfred Awful: Hade Sjöbo legat i Ångermanland hade kanske det hetat Sjösjöbo?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så är vi nu 19 lag i X11 Hockeysnackligan.
1 plats är alltså ledig.
Vem vill vara med?
1 plats är alltså ledig.
Vem vill vara med?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: [er form och vår icke-dito]
Ett underbart sätt att redan före matchen försöka lägga över favoritskapet på det andra laget. Haha.....
Ett underbart sätt att redan före matchen försöka lägga över favoritskapet på det andra laget. Haha.....
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: .....och så innan du hugger så vill jag klargöra att jag inte ägt företagen.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Jag har varit billös hela livet. Däremot har jag ägt både SAAB och Renault.
MoDo Hockey > Sv: HV71 - MODO Hockey 2006-11-27, kl 19:00
Poffa: Passar det inte bättre med MO MO MO Justin
MoDo Hockey > Sv: HV71 - MODO Hockey 2006-11-27, kl 19:00
Salle: Och nu är en massa Modoiter röda också.
Föregående · 126 · Nästa
