Historik
Föregående · 11 · NästaSkulle tro att låten avundsjuk med Nanne Grönvall går rätt så ofta i hans spelare..
Jag tror att lille Frisco kommer att kontra med att det har hans skitlag på träning..
Undra om jag tjänar en hundring på det??
Nopp..Det är när man sitter hemma hos dig...
shinzawai är precis som ni andra moodolider..Förvirrde och mindre smart..
Fast shinzawai känner säkert värmen från och trevliga Timrå IK supportrar och vill gärna vara med oss...Jag förstår honom..
Vaaa..Lirar mooodooo hockey??
Vänta du bara.. Chief kommer att läsa ditt inlägg...
BÄÄÄÄVA... BÄÄÄÄVA..
Ni har ju redan vunnit SM-Guldet..Så varför spela??
Alla matcher TIMRÅ IK spelar är viktiga..
ÖDMJUK som jag är så stavar jag gud med ett litet g..
Förövrig så suger moodoo i allt..
Verkar som du är sugen att gå med i TIK031..Släng bara över en "bubbla" till Dream Team så berättar han hur du ska göra...
Dela bil med en moodooist?? Diskutera sansat med en Moodooist??
Du är för snäll att bli hatad..Pussgurka..
Kan dock hålla med dig att jag bor totalt offside just nu den närmaste tiden..
FORZA TIMRÅ IK...
Satan vilket skit som kan få framföras i bästa sändningstid på tv för att få fram en låt som Sverige "ska" stå för..
Jisses..
HV71-Linköping 4-3
Frölunda-Färjestad 4-3
Brynäs-Djurgården 3-3
Skit i Per HApps..Tydligen ett nödvändigt ont i HS historiern....
En av dom få som gillar dig skarpt är Metal Guru..
Jag tror dig..Det finns några yngre som har en (gud)domliga pipa..
Tänkte mer på Dragan som äntligen kom ut med sin kvinnliga sida när det gäller hans liknelse röstmässigt med den unga damen..;)
Du brukar lyckas med det mesta..;)
4 - 3 blir det till förortens hjältar Frölunda..
Tro och hopp min vän är det ultimata..
Halleluleja...
FORZA TIMRÅ IK
Fick detta i en bubbla..
För bra att bara jag skulle se det...
Jag har hört att den nya konstelationen till nästa säsong låter som följer: Ny huvudtränare Charles Berglund. Till sin hjälp, tillika andretränare, kommer Ingvar Kamprad att bistå (tydligen har han ett hjärta för Timrå. Anledningen är att föreningen värvat ekonomiskt, men varit framgångsrik ändå). Som backklippa har man valt att kontraktera Kenny Jönsson. Nytt namn för dessa tre blir helt enkelt: Charles-Ingvar...Jönsson;-)
Jag säger så här.."Chaalle Chaalle Cha la la la cha la la la Chaalle Chaalle."
När mr Kenta kom så var han mer eller mindre ett oskrivet kort i Svensk hockey..Och med facit i hand så har det gått ganska skapligt..;)
Så läget är liknande nu om Challe skulle vara klar för världens bästa lag kommande säsong..
FORZA TIMRÅ IK
Coolt..Sist "vi" plockade en ifrån Djurgården så gick det bra..
Härligt med ännu en poäng i jakten på slutspel..
FORZA TIMRÅ IK
Och jag frågade varför du inte kunde tänka dig att ha Ryno som back..
Skitsamma..Nu har andra svarat att han inte kommer att lira i de nedre regionerna..
Psst..
Jag kritiserade inte dina inlägg..Jag svarade bara ärligt vart oftast jag lägger dina inlägg i för "fack"
Du..
Jag gör som många andra härinne..Scrollar när det gäller det mesta av skitinläggen..Så om jag har missat något eller fler av dina inlägg så vet du vilken kategori jag lägger dom i..
Om nu Ryno kommer att lira i dom bakre regionerna så finns det säkert en orsak till det...Eller vad tror du??
Jag har knappt sett Ryno lira överhuvudtaget men vad är det som gör att du "dödar" honom som back??
Föregående · 11 · Nästa

Så jävla skönt att allafall få en seger mot de blivande SM-guld vinnarna..