Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps:
Dig vill de flesta driva med..
Jag fick inte svar på min fråga.
.
Kanske dumt att fråga någon som inte har skrivit
ett inlägg under Timrå Iks två segrar för att sedan vid den
senaste förlusten köra mangomango som vanligt..
Sätt dig du och planera för någon arena flytt..Gör det i några år..
Blir nog bäst så..
Hockey kan du inte allafall..
Och du..Du sitter garanterat ensam i din resa till Stockholm..
Challe är mannen som kommer att ta TIMRÅ ur den blöta period
Dig vill de flesta driva med..
Jag fick inte svar på min fråga.
.
Kanske dumt att fråga någon som inte har skrivit
ett inlägg under Timrå Iks två segrar för att sedan vid den
senaste förlusten köra mangomango som vanligt..
Sätt dig du och planera för någon arena flytt..Gör det i några år..
Blir nog bäst så..
Hockey kan du inte allafall..
Och du..Du sitter garanterat ensam i din resa till Stockholm..
Challe är mannen som kommer att ta TIMRÅ ur den blöta period
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps:
Du som vet och kan..
Vad är det som säger att just Inge H skulle
var bättre än Linkan??
Du som vet och kan..
Vad är det som säger att just Inge H skulle
var bättre än Linkan??
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Harryhaffa:
Vi kan köpa ett liv till Frisco i stället..
Vi kan köpa ett liv till Frisco i stället..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Harryhaffa:
Köper du inte blir det Timrå vinst..
Så är det alltid...
Så det är ditt samvete som avgör...
Köper du inte blir det Timrå vinst..
Så är det alltid...
Så det är ditt samvete som avgör...
Timrå IK > Sv: Ångestfyllda kommentarer
Hahl Bundy:
I lööve you..
Johnny Hazard..
I lööve you too..
Och du..Släpp tegelstenen..
I lööve you..
Johnny Hazard..
I lööve you too..
Och du..Släpp tegelstenen..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
En pucko och en tunnbrödsrulle är aldrig fel..
Gärna en hela räksallad i det hela förhöjer det mesta..
En pucko och en tunnbrödsrulle är aldrig fel..
Gärna en hela räksallad i det hela förhöjer det mesta..
Frölunda HC > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 26/9 -09
Friman SR:
Klart självmål eller två drabbar förortslaget..
Kan tyvär inte se matchen live då mitt imunförsvar inte
pallar de 10-12 tusen människorna i Scandinavium..
TIMRÅ vinner med 4-3 Pratade med dragan för en stund sedan och han tror också på 4-3 fast till förortslaget..Konstig kille denna Dragan..;)
Eller så får jag bjuda honom på en riktig yoghurt..;)
4-3 till TIMRÅ IK..Kom ihåg vart ni läste det först..
Klart självmål eller två drabbar förortslaget..
Kan tyvär inte se matchen live då mitt imunförsvar inte
pallar de 10-12 tusen människorna i Scandinavium..
TIMRÅ vinner med 4-3 Pratade med dragan för en stund sedan och han tror också på 4-3 fast till förortslaget..Konstig kille denna Dragan..;)
Eller så får jag bjuda honom på en riktig yoghurt..;)
4-3 till TIMRÅ IK..Kom ihåg vart ni läste det först..
Linköpings HC > Sv: Hjärta
distanserad:
Kan inte du som är så anrik berätta för oss andra
hur du snillespekulerade fram denna tabell..
Kan inte du som är så anrik berätta för oss andra
hur du snillespekulerade fram denna tabell..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Jag är en optimist..Tror att Kapanen skriver på
för Timrå IK inom några dagar..
FORZA TIMRÅ IK
Jag är en optimist..Tror att Kapanen skriver på
för Timrå IK inom några dagar..
FORZA TIMRÅ IK
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Harryhaffa:
De närmaste dövikslaget kommer ett sm-guld är i banjolir..
Och det lär dom ta hem skiten dom närmaste 30 åren..
De närmaste dövikslaget kommer ett sm-guld är i banjolir..
Och det lär dom ta hem skiten dom närmaste 30 åren..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Ambroo:
Inte jag heller..
Fast den häringa wirren har allafall
ramlat rätt några gånger..
Inte jag heller..
Fast den häringa wirren har allafall
ramlat rätt några gånger..
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
73Sjöbba:
Vett o etikett..??
Absolut inte din grej...Skulle du göra såna saker skulle man bli sur...
Var dig själv i alla lägen...Man läser denna sida varje dag och du är en behållningen tillsammans med få..
Vett o etikett..??
Absolut inte din grej...Skulle du göra såna saker skulle man bli sur...
Var dig själv i alla lägen...Man läser denna sida varje dag och du är en behållningen tillsammans med få..
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2009
73Sjöbba:
Äääh..Vägde 117 kg innan jag mådde mindre bra..
Iof så var det ca 10 kg för mycket..Så hård drar man det hela så är/var du en lillebror...Mooooaaahaaa..
Är det ok om jag kallar dig lillebror fast jag tycker mindre om mooodoo??
Äääh..Vägde 117 kg innan jag mådde mindre bra..
Iof så var det ca 10 kg för mycket..Så hård drar man det hela så är/var du en lillebror...Mooooaaahaaa..
Är det ok om jag kallar dig lillebror fast jag tycker mindre om mooodoo??
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2009
73Sjöbba:
Toppform?? Japp..Har ramlat upp till 95 kilo och jag mår ganska bra och det känns jävla bra..Stackars moodoolider..
Har ork att reta vissa saker norr om TIMRÅ numer och låt de jävlarna lida..
Toppform?? Japp..Har ramlat upp till 95 kilo och jag mår ganska bra och det känns jävla bra..Stackars moodoolider..
Har ork att reta vissa saker norr om TIMRÅ numer och låt de jävlarna lida..
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2009
Bissett19:
Sorry..Menar inte att vara grinig..Var bara jävligt nyfiken..
Jävla brynäspack..;)
Sorry..Menar inte att vara grinig..Var bara jävligt nyfiken..
Jävla brynäspack..;)
HV71 > Sv: Löjliga Säsongen 09/10
Et tu Brute:
Nää..Inte denna gång..
Allt jag skriver är att du inte verkar må så bra...
Nää..Inte denna gång..
Allt jag skriver är att du inte verkar må så bra...
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Paddan:
Jag tror att ni modolider skulle bli så sura..
Då ni är specialister på glesa tandrader..
Jag tror att ni modolider skulle bli så sura..
Då ni är specialister på glesa tandrader..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
När det gäller ett tu tress piss så är allt det bra..Killen lär sig väldigt mycket under resasns gång..Kiss o bajs..
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bissett19:
Kul att du som burskärring reagerar....
Nått annat du har på hjärtat??
Kul att du som burskärring reagerar....
Nått annat du har på hjärtat??
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda Semifinal 6
lu93rowa:
Frölunda dåliga??
Match 6 i en semifinal och laget möter Svenska mästarna..
Nopp..Det är inte dåligt..
Nubben/Dahlen effekten har redan efter en säsong visat sig..
Som supporter för ett annat lag är jag livrädd inför nästa säsong när det gäller Frölunda..Då är det Nubben/Dahlen som har "gjort" laget ifrån början...
Frölunda dåliga??
Match 6 i en semifinal och laget möter Svenska mästarna..
Nopp..Det är inte dåligt..
Nubben/Dahlen effekten har redan efter en säsong visat sig..
Som supporter för ett annat lag är jag livrädd inför nästa säsong när det gäller Frölunda..Då är det Nubben/Dahlen som har "gjort" laget ifrån början...
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda Semifinal 6
lu93rowa:
Hmm..Du skriver att du håller på Frölunda..Men du garvar när laget ligger under..Och många av dina tidigare inlägg är väldigt negativa mot just Frölunda....
Är du säker på att ditt lag är Frölunda..??
Hmm..Du skriver att du håller på Frölunda..Men du garvar när laget ligger under..Och många av dina tidigare inlägg är väldigt negativa mot just Frölunda....
Är du säker på att ditt lag är Frölunda..??
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda Semifinal 6
lu93rowa:
Dööh..Kan inte du lära Frölundaspelarna det??
Dööh..Kan inte du lära Frölundaspelarna det??
Café > Sv: 3 från 1 idag
Ni som gillade Raubites via Lumber Jacks länkar
kan kolla in
www.minradio.se/metalbox/nyheter/musiknyheter/detfinnsbarakrig.html
Smakprov på skivan som släpps på onsdag 25/3
kan kolla in
www.minradio.se/metalbox/nyheter/musiknyheter/detfinnsbarakrig.html
Smakprov på skivan som släpps på onsdag 25/3
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Inte fick man någon hjälp av grannen ikväll..
Fast middagen var mycket god..Whiskyn likaså..
Bakfull som en gris ska jag vara i morgon..
Var fan är baren??
Fast middagen var mycket god..Whiskyn likaså..
Bakfull som en gris ska jag vara i morgon..
Var fan är baren??
HV71 > Sv: A Bucket Full Of Vomit - Kvartsfinalen 2009
falo:
Lugn o fin nu..
Kattgubben är en Timråit..Och jag och säkert fler ser att
det finns en viss ironi i hans inlägg..
Kan dock hålla med dig att domarnivån inte har varit helt 100 denna
säsong/slutspel..Tyvärr så finns det inga bra domare i Sverige..
Känns lite som HV hade med sig domarna i denna kvart..
Själv ska jag bli full och "hata" Jönköpngspacket en stund och onda
som faan över deras seger ikväll..
Hoppas att halva HV lagets spelare bryter benen när dom går hem ikväll
och att nån jävel släpper en atombomb över deras skitarena och gör ett kall garage av skiten...
Jag bitter...Näää
Lugn o fin nu..
Kattgubben är en Timråit..Och jag och säkert fler ser att
det finns en viss ironi i hans inlägg..
Kan dock hålla med dig att domarnivån inte har varit helt 100 denna
säsong/slutspel..Tyvärr så finns det inga bra domare i Sverige..
Känns lite som HV hade med sig domarna i denna kvart..
Själv ska jag bli full och "hata" Jönköpngspacket en stund och onda
som faan över deras seger ikväll..
Hoppas att halva HV lagets spelare bryter benen när dom går hem ikväll
och att nån jävel släpper en atombomb över deras skitarena och gör ett kall garage av skiten...
Jag bitter...Näää
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard:
Vid seger?? Klart det blir en seger..Det måste bli en seger..
Lite pirrigt är det..Usch vad jag vill att du får öppna din flaska..
Bisterfinnen..
Som sagt..Det finns väldigt många goda sorter att välja mellan..
Kan rekomendera Royal canadian..Har smakat in den de senare åren..
Otrolig god för att vara Kanadensik whiskey..
FORZA TIMRÅ..
Vid seger?? Klart det blir en seger..Det måste bli en seger..
Lite pirrigt är det..Usch vad jag vill att du får öppna din flaska..
Bisterfinnen..
Som sagt..Det finns väldigt många goda sorter att välja mellan..
Kan rekomendera Royal canadian..Har smakat in den de senare åren..
Otrolig god för att vara Kanadensik whiskey..
FORZA TIMRÅ..
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bandy..
Nu är det klart..Lite lirkande med hans fru så käkar dom
middag hos oss..Nu jävlar så kan vi inte losa..
bisterfinnen:
Ojoj..Det finns så många fina sorter..Bäde amerikanskt och ifrån ö skrället
Kvällen till ära blir en Glenfiddich..
Nu är det klart..Lite lirkande med hans fru så käkar dom
middag hos oss..Nu jävlar så kan vi inte losa..
bisterfinnen:
Ojoj..Det finns så många fina sorter..Bäde amerikanskt och ifrån ö skrället
Kvällen till ära blir en Glenfiddich..
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2009
Maggan Hahl Bandy..
Själv så ska jag tvinga in grannen framför tv och dricka Whiskey..
varje gång vi har gjort det så har Timrå vunnit..
Så vi kan fan inte loosa ikväll..Eller??
Tror jag går o hämta honom redan nu..
Själv så ska jag tvinga in grannen framför tv och dricka Whiskey..
varje gång vi har gjort det så har Timrå vunnit..
Så vi kan fan inte loosa ikväll..Eller??
Tror jag går o hämta honom redan nu..
1 · Nästa

Ramlar in i bland och kollar hur du sköter dig.. ;)
Gött med en ännu seger till idag mot böset ifrån dövik ..