Historik
Föregående · 12 · NästaJapp..Vi gamlingar orkar inte lika mycket längre..Fast det var roligare inne på denna GB förr i tiden..
Gidde..
Usch vad unga vi var..
Laken..
Orkar inte bry mig..
Som någon skrev i ett tidigare inlägg..Det är inte nu vi ska vara på topp..
FORZA TIMRÅ IK
Ooops..Hostar du till?? Eller har du bytt nick?? Hade för mig att jag "pratade" med min polare Hahl Bundy?? Det är en skön snubbe..
Min promille av skitinlägg underskrider just din gigabite av skitinlägg med ca 2000%..
Så ta det lugnt o fint nu även om jag stöder Ambroo till 100% av eran debatt idag..FORZA Ambroo
Den lilla hettan som är härinne just nu är inget..Bara bra att Ambroo visar ynglen vart skåpet ska stå..
Själv så tycker jag att kortkort är mycket trevlig..Fast då får jag raka benen..
"svart läder, skinnkläder, sylvassa klackar o kedjor" Var det inte gruppen Noice som gjorde den låten??
Brynäs - Mora 4-3 TIMRÅ IK - Luleå 4-3 Skellefteå - Malmö 3-4
Fy fan vad härligt att åka till jobbet i morgon..FORZA TIMRÅ IK
Jag är bäst på det m e s t a...Så är det att vara den ÖDMJUKE gud..
Har ni missat någon match denna säsong??
Du är min hjälte..
Kan också berätta att Dragan enbart dricker ful whiskey..
Någon från WWS som ska se matchen live??
Ääh..Förorts laget Frölunda loosar med 4 - 3..
Förövrigt så är det bara Dragan av Frölundaiterna som kan stava..
Shadar Logoth:
Är som du alltid lugn o fin..;)
Du vet väl att det var 250 kg real love som myntade det uttrycket härinne på HS..??
Hmm..
Mitt Nyårslöfte man kan önska sig är att en stor del jävla gnällare härinne på denna GB kan sansa sig o se att laget TIMRÅ IK har haft mellan 6 - 10 mycket bra spelare skadade under en lång tid som gör att laget gör en mindre bra period under samma tidsperiod..
Att dessa jävla gnällare kan ge oss övriga som ser orsaken till kräftgången utan detta jävla gnällande en något trevligare tillvaro inne i denna GB..
FORZA TIMRÅ IK
mike66:
Du är alltid väck..Och värre blir det göbbe nu när du blir 40 pannor...
Kan inte någon moderator tala om för signaturen timrå_ik att man inte behöver spamma varje gång man loggar in..
El Maco:
Tid är överskattat..Köp aldrig ett hus..
Skulle gärna åka jag med..men tiden räcker inte till även här hos mig enligt min fru..
Bissett19:
Kul att du om någon går in o berättar när TIMRÅ IK lirar,,,
Du är en smygis va???
Usch vad många medgångare det finns i denna GB..
FORZA TIMRÅ IK
Härligt med minst en poäng i jakten på ett slutspel..
FORZA TIMRÅ IK...
Hahl Bundy:
Ähh..Om någon luggar honom i duschen gör inget..Mats har anmält sig frivilligt att sköta den biten..
Hans manlighet kommer han att förlora ännu en gång efter mötet med actionleif i en match i matchen..
Moverare:
Man blir ju nästan lite rörd...Movve har fått lite hår på bröstet..
Moverare:
Har en firma på plats som bygger om det stora just nu..Det är det små tingen jag satsar min energi på när firman går på julledighet..
Sånt min fru tycker att jag ska fixa på min julledighet..*mutter*
Moverare:
Nopp..Blir inte någon match denna gång heller..Det nyinköpta huset pockar på med allt det innebär..
Att du och din superlakej Mats gillar tvål betyder inte att jag gillar att använda tvålen som ni gör.. Så du behöver inte dra in mig i eran lilla klubb..
Mats Edström
Du är inte byggd för att tvåla till mig..Dvärg..
Movve..
Jag är gudomlig på grillorna..Annat med dig som åker skridskor som en stelopererad get..Tvål lover..
Ann:
Så här kommer Movve o Mats se ut efter matchen..En tår eller två fäller dom ihop efter förlusten..
Undra om Leffe kommer att vända upp o ner på lillmovve i denna match med??
TIKbiff:
Haha..Dra inte in mig i Sundsvalls supportranas annorlunda duschvanor..
Jag är bara vänlig nog att fixa en tvål till dessa två herrar..
Movve o Mats..Glöm inte huvudvärkstabletterna..
Mats Edström:
Du kanske inte blir lika ledsen nu när jag har fixat en tvål till dig o Movve för eran tid tillsammans i duschen efter matchen..
Ann:
Du har så riktigt rätt..Kul att du kan hjälpa till..Tänk om det fanns fler som kunde göra det..
scim:
Jag ger upp..Du är så bäst fast..
Dum Dummare Dummast..Den slogan passar mycket bra in på dig..
Ta med dig din smashbollen och frakta över din breda lekamen till din gästbok..
Så kan vissa av oss Timråiter lida över två missade poäng eller som en del av oss andra glädjas över denna poäng som för oss närmare ett slutspel utan att du och jag ska tjafsa..
Ha en trevlig fortsättning på din kväll..
scim:
Att man kan försvara folk i olika lägen..Helt ok..Det har jag fått göra när ni Moodooiter har kommit i klungor o "hoppat" på skribenter (helst ensamma personer som inte har tyckt som ni) igenom HS historien..
Därför är jag den minst omtyckta HS skribenten hos er Moodooiter och du och dina polare gillar att skrika stäng av den jäveln lite då o då..
Vad jag inte förstår är varför du överhuvudtaget skulle in i en debatt mellan två Timråiter?? Jag skulle kanske ha förstått det om det hade varit en match mellan Timrå o ditt skit lag..
Lägg ner detta nu och kila över till din gästbok..
scim:
Nopp..Du svarade inte mig..Du trodde att du hette RockenRolf2 och svarade på Lennarts inlägg..Sedan valde du att fortsätta..
Så gråt ut någon annanstans...Meees..
Föregående · 12 · Nästa

Djurgårdens IF - MODO Hockey 3-4
Mora IK - Färjestads BK 3-4
IF Malmö Redhawks - Frölunda HC 3-4
Timrå IK - Skellefteå AIK 4-3
HV 71 - Luleå HF 4-3