Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
lincoln:
Själv har jag kört igång ölmaskinen..Gött mos..
Hahl Bundy..
Nu är det kärlek i luften..Men än är det inte klart..;)
Själv har jag kört igång ölmaskinen..Gött mos..
Hahl Bundy..
Nu är det kärlek i luften..Men än är det inte klart..;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2009-01-31
Paddan:
Du är inte så dum..Det är de andra som är dumma som håller på samma kassa lag du håller på..
Lycka till i Hattrick i morgon ditt Paddanskrälle..
Du är inte så dum..Det är de andra som är dumma som håller på samma kassa lag du håller på..
Lycka till i Hattrick i morgon ditt Paddanskrälle..
Timrå IK > Sv: Timrå IK årgång 08/09= En jävla skitmålis!
Blizzard:
Tyvärr så syns det mer om en målis gör ett misstag..
Fast resonera du som du gör ska du spy galla på de flesta spelare i laget..Med tanke på att de flesta spelare gör misstag under matchen..
Eller sköter dom sitt jobb trots att de gör misstag??
Tyvärr så syns det mer om en målis gör ett misstag..
Fast resonera du som du gör ska du spy galla på de flesta spelare i laget..Med tanke på att de flesta spelare gör misstag under matchen..
Eller sköter dom sitt jobb trots att de gör misstag??
Timrå IK > Sv: Timrå IK årgång 08/09= En jävla skitmålis!
Blizzard:
Vem är det som daltar med Backe??
Tycker inte du själv att det har blivit en häxjakt på honom??
Vem är det som daltar med Backe??
Tycker inte du själv att det har blivit en häxjakt på honom??
Timrå IK > Sv: Vem gillar du bäst?
Hahl Bundy:
Illa..!!!
För tre dar sedan pratade jag med Uggla och då mådde han inte illa..Men jag kan skvallra om att han mådde jävligt illa dagen efter när han var här i Götet o jagade sitt band..;)
Illa..!!!
För tre dar sedan pratade jag med Uggla och då mådde han inte illa..Men jag kan skvallra om att han mådde jävligt illa dagen efter när han var här i Götet o jagade sitt band..;)
Support > Sv: Nya HockeySnack HS3 släpps den 15-16 september
Någon ansvarig härinne på HS kan säkert svara på min fråga..
Varför är gästböckernas moderatorer mycket mindre synliga för oss vanliga "skribenter"?? Eller är det något jag har missat??
Varför är gästböckernas moderatorer mycket mindre synliga för oss vanliga "skribenter"?? Eller är det något jag har missat??
Frölunda HC > Sv: Brynäs - Frölunda
haggen:
Nu är jag inte så insatt i Frölundas spelar köp men lite koll har jag iom
att jag bor i Götet och har alldeles för många polare som håller på dom..
Känns inte som Frölunda har köpt spelare för att hindra andra lag från att köpa..Klart att ett rikare lag köper det dom vill och ärligt!!
Tror du inte Timrå IK skulle investera i bättre spelare om föreningen hade samma förutsättningar som Frölunda??
Psst..
Jag håller på Timrå IK
Nu är jag inte så insatt i Frölundas spelar köp men lite koll har jag iom
att jag bor i Götet och har alldeles för många polare som håller på dom..
Känns inte som Frölunda har köpt spelare för att hindra andra lag från att köpa..Klart att ett rikare lag köper det dom vill och ärligt!!
Tror du inte Timrå IK skulle investera i bättre spelare om föreningen hade samma förutsättningar som Frölunda??
Psst..
Jag håller på Timrå IK
Frölunda HC > Sv: Brynäs - Frölunda
haggen:
"Pissgäng är ni tillsammans med Malmö, skam för svensk hockey!"
På vilket sätt är Frölunda en skam för svensk hockey??
"Pissgäng är ni tillsammans med Malmö, skam för svensk hockey!"
På vilket sätt är Frölunda en skam för svensk hockey??
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
NuMo:
Ännu ett mindre smart inlägg..
Och du tror att du kommer så mycket längre??
Ännu ett mindre smart inlägg..
Och du tror att du kommer så mycket längre??
Frölunda HC > Sv: Timrå - Frölunda
Dragan 2k:
Lite förvånad är vi nog de flesta att det ens kommer upp i en skvallerblaska att Frölundas tränare tycker o tänker på att isen är nyspolad..Även om media gärna överdriver väldigt mycket så brukar det inte finnas rök utan eld
Att Frölunda har/börjat att bli ett hatlag för Timrå IK supportrar liten gåta för mig..Att en förening har pengar för att satsa så är det bara att köra...
För Timrå IK skulle göra samma sak..
De Pentas utvisning var ganska hård enligt mig..Det var ingen ren crhosschecking utan lite mer trycka undan Timrå spelaren och jag blev ännu mer övertygad efter reprisen idag..Smällen tog jävligt olyckligt..
Men som matchen slutade är jag nöjd..
FORZA TIMRÅ IK
Lite förvånad är vi nog de flesta att det ens kommer upp i en skvallerblaska att Frölundas tränare tycker o tänker på att isen är nyspolad..Även om media gärna överdriver väldigt mycket så brukar det inte finnas rök utan eld
Att Frölunda har/börjat att bli ett hatlag för Timrå IK supportrar liten gåta för mig..Att en förening har pengar för att satsa så är det bara att köra...
För Timrå IK skulle göra samma sak..
De Pentas utvisning var ganska hård enligt mig..Det var ingen ren crhosschecking utan lite mer trycka undan Timrå spelaren och jag blev ännu mer övertygad efter reprisen idag..Smällen tog jävligt olyckligt..
Men som matchen slutade är jag nöjd..
FORZA TIMRÅ IK
Timrå IK > Sv: Sparka Linkan och Robban-tråden
Dallas
Att tycka härinne har hänt även mig ett X-antal gånger igenom åren..
Det finns inte många forumledare eller moderatorer som älskar mig..;)
Men jag har aldrig gnällt på mitt lag..Kommer aldig att göra det heller..Har blivit kallad lallande fåne några gånger.. Är man lite mer rutinerad så vet man att det går upp o ner och mycket av gnället idag mot Timrå IK är för att vi börjar att bli bortskämda..
En liten del i det hela är så att man till en del jämföra med Brynäs situation ser ut dag.. Bortskämda supportar..Vi börjar bli likadana.
Jag tror att det var JimmyH (kan vara någon annan) som skrev för några år sedan att vi kommer att bli så bortskämda att vi inte åker på bortaresor och så rätt hade han (Eller någon annan)
Som en del rutinerade skribenter har tagit upp så tror även jag att Linkan o Robban inte har har full frihet att bara investera hur som helst..
Men jag fakstikt lite tur att få lite information att det händer lite saker i bakrunden..Men det är inget jag vill ta upp här..
Men nu skiter vi detta o koncentrerar oss inför kommande match...
FORZA TIMRÅ IK...
PS..
Ursäkta att det dröjde innan jag svarade..
Att tycka härinne har hänt även mig ett X-antal gånger igenom åren..
Det finns inte många forumledare eller moderatorer som älskar mig..;)
Men jag har aldrig gnällt på mitt lag..Kommer aldig att göra det heller..Har blivit kallad lallande fåne några gånger.. Är man lite mer rutinerad så vet man att det går upp o ner och mycket av gnället idag mot Timrå IK är för att vi börjar att bli bortskämda..
En liten del i det hela är så att man till en del jämföra med Brynäs situation ser ut dag.. Bortskämda supportar..Vi börjar bli likadana.
Jag tror att det var JimmyH (kan vara någon annan) som skrev för några år sedan att vi kommer att bli så bortskämda att vi inte åker på bortaresor och så rätt hade han (Eller någon annan)
Som en del rutinerade skribenter har tagit upp så tror även jag att Linkan o Robban inte har har full frihet att bara investera hur som helst..
Men jag fakstikt lite tur att få lite information att det händer lite saker i bakrunden..Men det är inget jag vill ta upp här..
Men nu skiter vi detta o koncentrerar oss inför kommande match...
FORZA TIMRÅ IK...
PS..
Ursäkta att det dröjde innan jag svarade..
Frölunda HC > Sv: Timrå - Frölunda
lu93rowa:
Japp..Det var dig jag frågade..
Mitt nick är ganska ok..Otrolg ödmjuk är jag också..
Ditt nick är ganska ovanligt..Siffran 93 står det för
det år när du är född??
Ser att du tror på en Frölunda förlust..Själv så tror jag att Frölunda vinner
med 4 -2..
Japp..Det var dig jag frågade..
Mitt nick är ganska ok..Otrolg ödmjuk är jag också..
Ditt nick är ganska ovanligt..Siffran 93 står det för
det år när du är född??
Ser att du tror på en Frölunda förlust..Själv så tror jag att Frölunda vinner
med 4 -2..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
En favorit i repris......
En som håller på Timrå IK är inte som andra. Framför allt är han vacker. Han har inte Djurgårdarens lömska blick, inte heller Moodoolidens hasande gång eller Frölundaitens hysteriska talesätt. Inte heller skåningens låga fotvalv eller Linköpingsbons kutryggiga dolskhet...
Nej, Timråiten är i sanning en prydnad för mänskligheten. Likt ett majestätiskt monument höjer han sig över Sverige. Hans blick är ärligt trofast, hans kinder glöder av hälsa och hans hållning är rakryggat reslig. Ändå - allra vackrast är han inuti. Där klappar ett ädelt hjärta och där har en obefläckad karaktär tagit sitt säte. Lägg därtill en nästan överjordisk snabbhet i tanken - en klokhet och en känslighet som saknar motstycke någonstans.
Ställ honom inför de svåraste problem, stapla upp framför honom all jordens bekymmer, kom till honom med konflikter och elände. Han kommer att lyssna tålmodigt på dina jämmerliga klagovisor, men du kommer också strax finna tröst i hans kloka lösning på världsalltets dilemman
Han är en jäkel på att dricka bira också!
En som håller på Timrå IK är inte som andra. Framför allt är han vacker. Han har inte Djurgårdarens lömska blick, inte heller Moodoolidens hasande gång eller Frölundaitens hysteriska talesätt. Inte heller skåningens låga fotvalv eller Linköpingsbons kutryggiga dolskhet...
Nej, Timråiten är i sanning en prydnad för mänskligheten. Likt ett majestätiskt monument höjer han sig över Sverige. Hans blick är ärligt trofast, hans kinder glöder av hälsa och hans hållning är rakryggat reslig. Ändå - allra vackrast är han inuti. Där klappar ett ädelt hjärta och där har en obefläckad karaktär tagit sitt säte. Lägg därtill en nästan överjordisk snabbhet i tanken - en klokhet och en känslighet som saknar motstycke någonstans.
Ställ honom inför de svåraste problem, stapla upp framför honom all jordens bekymmer, kom till honom med konflikter och elände. Han kommer att lyssna tålmodigt på dina jämmerliga klagovisor, men du kommer också strax finna tröst i hans kloka lösning på världsalltets dilemman
Han är en jäkel på att dricka bira också!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-01-26
spud:
Och jämförelsen mellan Timrå IK och Mora är??
Vilka/vilket lag jämför du ditt piss lag med??
Och jämförelsen mellan Timrå IK och Mora är??
Vilka/vilket lag jämför du ditt piss lag med??
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Så skönt med ännu en tre poängare för att
slippa kvalspela..
Och att trepoängaren togs ifrån skitlaget ifrån Gävle
är ännu bättre....
slippa kvalspela..
Och att trepoängaren togs ifrån skitlaget ifrån Gävle
är ännu bättre....
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva:
Kan bara hålla med..Vart är distanserad?? Kul kille
Ett stort GRATTIS till segen ikväll...
Kan bara hålla med..Vart är distanserad?? Kul kille
Ett stort GRATTIS till segen ikväll...
Matchtips > Sv: Omgång 39 + en match från omgång 36
HV71-Skellefteå 4-2
Luleå-Linköping 3-4
Modo-Södertälje 3-2
Frölunda-Mora 4-1
Brynäs-Timrå 2-3
Djurgården-Färjestad 2-3
Frölunda-Modo 5-2
Luleå-Linköping 3-4
Modo-Södertälje 3-2
Frölunda-Mora 4-1
Brynäs-Timrå 2-3
Djurgården-Färjestad 2-3
Frölunda-Modo 5-2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
fighter:
Är du så förbannad för stunden är det läge att logga ut nu..
Gå hellre ut i Kungsbacka och ta dig en halvspecial
Är du så förbannad för stunden är det läge att logga ut nu..
Gå hellre ut i Kungsbacka och ta dig en halvspecial
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-01-17
Wow vilken träff Frölunda spelaren på deras andra mål..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Modoante:
Nu svarar du som en Mooodoolid...
Kan du berätta i vilken del av mitt inlägg där jag skrev att det var ok??
Nu svarar du som en Mooodoolid...
Kan du berätta i vilken del av mitt inlägg där jag skrev att det var ok??
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Modoante:
NäääHäää..En hel snusdosa??
Stackars kille..Fick han läkar hjälp??
Och du tror inte att någon annan bortaklack får saker på sig under en match i vilken arena som helst i ES??
NäääHäää..En hel snusdosa??
Stackars kille..Fick han läkar hjälp??
Och du tror inte att någon annan bortaklack får saker på sig under en match i vilken arena som helst i ES??
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Gött mos..
3 poäng till för att slippa kvalspelet..
TjooHoo och lite tjiim på det också...
3 poäng till för att slippa kvalspelet..
TjooHoo och lite tjiim på det också...
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2007-12-28
Så skönt med två friska som för oss längre ifrån kvalspel..
2 Poäng..Tjohoooo...2 Poäng..Tjohoooo..
Alldeles för många dysterkvistar på HS...
2 Poäng..Tjohoooo...2 Poäng..Tjohoooo..
Alldeles för många dysterkvistar på HS...
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon:
Tycker mer att det luktar som Per Happs inställda cykel tur..
Tycker mer att det luktar som Per Happs inställda cykel tur..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Bissett19:
Japp..Äcklen.. Bruunäs = Ett skit lag och skitfans..
Japp..Äcklen.. Bruunäs = Ett skit lag och skitfans..
Föregående · 3 · Nästa

Säkert lika mycket som ni brukar skriva om Timrå IK i denna GB..