Dallas: Finns ett namn på såna som dig; skvallerkärring. Det du lider av kallas inkontinens, dvs svårt att hålla tätt.
Att en viss tongivande pjäs i TIK:s ledning lider av inkompetens är en annan femma, det är dock inte Linkan eller Robban jag åsyftar då. Deras största problem är att de hoppat på ett mission impossible, svårt att göra sitt jobb när det finns en dold(?) sanning som heter "Ni skall inga andra gudar hava jämte TJ".
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att en viss tongivande pjäs i TIK:s ledning lider av inkompetens är en annan femma, det är dock inte Linkan eller Robban jag åsyftar då. Deras största problem är att de hoppat på ett mission impossible, svårt att göra sitt jobb när det finns en dold(?) sanning som heter "Ni skall inga andra gudar hava jämte TJ".