Historik
Föregående · 8 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tarasov: Lite väl tunt med inslag, kolla in hur dom gör i Löven.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Wilhelmsson: Nu hoppas jag att ni slår (familjen) Färjestad
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{6870}: Absolut med tanke på att ha spelat sig fram till semifinal/final så lär väl ekonomin ha stärkts upp rejält.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Dexter : Hoppas HV kör skiten ur löven
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{8839}: Önskar att vi haft Donald Brashear och satt skräck i Rahimi
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Mano: Löven måste kämpa för sina mål liksom MoDo får göra, imorgon ska vi ge allt för vårt stolta lag.
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Individuella misstag + utvisningar verkar var mumma för löven, det måste bli ett slut på detta. Så ta er samman imorgon och visa att ni är bäst när det gäller.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
KRB: Enligt Hinken så verkar det som han är en halv sekund efter i handlingarna, min förhoppning är att han kommer tillbaka med en bra energi.
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Donald: Detta måste väl komma en granskning i efterhand, det har ju hänt tidigare.
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Lindgren borde stängas av i nästa match
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Vore bra om dom inte lägger så mycket energi på Rahimi, utan spelar hockey istället
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly: Tror inte Aagaard sticker, han har sagt att han trivs bra i Övik
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Saleva: Tycker det är mera löjligt med handikappklappor som HV fansen använder.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Foppatofflan: Det blir ingen anmälan på Ingman.
+ 12
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
henkeiskogen: Vi förlorar aldrig två matcher på raken.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Anser att inga svenskar ska spela i KHL med tanke på världsläget.
MoDo Hockey > Sv: AIK vs MoDo 2022-03-16 aka matchtråden som Gud glömde
puffe: Kom igen MoDo detta är som en koll på hur vi står rustade i slutspelet, jag hoppas på 3 poäng och ett bra spel.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag funderar om det blir några svenskar kvar i KHL till hösten?
MoDo Hockey > Sv: Världsläget
{5647}: Ännu röster som visar att dom inte visste vad som skulle hända.
www.youtube.com/watch?v=C6v3nnxOrh4
www.youtube.com/watch?v=C6v3nnxOrh4
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Världsläget
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Världsläget
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Världsläget
{8839}: Dominak Hasek vill att inga ryssar ska spela i NHL läste jag.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Världsläget
Bad_Brett: Inte lätt att vara svensk spelare i KHL
www.expressen.se/sport/hockey/starka-reaktioner-pa-hyllningen-till-putin/
www.expressen.se/sport/hockey/starka-reaktioner-pa-hyllningen-till-putin/
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault: Instämmer med dig, en fråga hur många svenskar spelar i KHL?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Denna kommer man ju ihåg, bra musik från Norrland.
MoDo Hockey > Sv: MoDo vs AIK 200220
JoakimE: Karlin säger att det tas dumma beslut på isen, hur kan man göra det som professionell spelare?
Föregående · 8 · Nästa