Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Vimmerby HC: 2026-01-30
modomille: klockren tackling han måste titta upp
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Gusse: aldrig Eks fel, nu har målskyttet äntligen lossnat
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Känns som alla spelare är mätta o klara , man är hemma o vill hellre vara ett topplag i HA än slåss om Shl
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Fattar inte varför vi har så stora problem mot topplag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: vad då? Regel tydlig, skottögonblick o då ska det inte vara utvisning
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Heyerdal: Grattis Modo, har längtat efter er
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Confusius: Modo kan mer!! Bara köra på
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
Confusius: Ja Modo är bättre utan Brickley!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : Final 2023
AndersN: Ja han har stjälpt mer än hjälpt, nu vinner vi verkligen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : 2023-02-24
Rytter: solklar bentackling, vad gör Modo, så fult vi spelar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF : 2023-02-24
{10015}: jösses så låååångdraget, släpp pucken nu, borde kunnat gjort detta bättre! och inte läst hela bibeln
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hank81: Lindbäck har varit brynäs bästa spelare innan juluppehållet, fattar inte hur brynäs fans och manner mfl kan klaga på honom , han har både klagat sig själv men också gjort något åt saken till skillnad från andra spelare o ledare lex Rödin som måste vara seriens sämsta kapten, fattar inte varför man inte har bytt för att ge lite effekt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey -Västerås IK 2023-01-29
modomille: behövs alltså en leksing som ska måla
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Petey21: Nej det är Jocke Lindström, grattis, hoppas ni går upp i år.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Majbrasan: varför spelar vi så dåligt ?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: Känns så tråkigt allt ihop
Känns som verkligheten har kommit ikapp oss
När säsongen drar väl igång kommer vi ha hela hockeysverige emot oss
Unicef försvinner, kommer någon spelare välja bryta sitt kontrakt? jag ser verkligen ingen positiv framtid för våra unga eller Brynäs som verksamhet , För vem vill ens ta över, ?? Men bara knyta näva och att vi fans står enade ända fram till slutet
Känns som verkligheten har kommit ikapp oss
När säsongen drar väl igång kommer vi ha hela hockeysverige emot oss
Unicef försvinner, kommer någon spelare välja bryta sitt kontrakt? jag ser verkligen ingen positiv framtid för våra unga eller Brynäs som verksamhet , För vem vill ens ta över, ?? Men bara knyta näva och att vi fans står enade ända fram till slutet
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Rödin måste åka skridskor och stå upp, Du är KAPTEN!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja där ser man inte gunler mer, kanske är pest och kolera vad vet jag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9233}: var ingen offside, hans skridsko var precis utanför när han var i sargen, tyvärr,.. kollat reprisen om och om och det var ingen offside
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Jösses, tur stolpen är vid oss, men alla ser livrädda ut, uddlöst pp
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Helt sjukt det man läser, redan från början blev det fel
En Vd och sportchef med olika meningar
Jag hoppas dessa 2 orutinerade tränare får upp laget
Chockad iaf ingen spelare har lämnat, jag hade nog fasen gjort det i denna soppa
När jaget går före blir det svårt och etablera sig, Hoppas att spelarna fattar läget, annars fortsätter mörkret
En Vd och sportchef med olika meningar
Jag hoppas dessa 2 orutinerade tränare får upp laget
Chockad iaf ingen spelare har lämnat, jag hade nog fasen gjort det i denna soppa
När jaget går före blir det svårt och etablera sig, Hoppas att spelarna fattar läget, annars fortsätter mörkret
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Enligt Mrmadhawk på Twitter.. Pa har inte hört något om han fått sparken eller något mötet
Sjukt om det stämmer att man går bakom ryggen och speciellt vissa spelare
Sjukt om det stämmer att man går bakom ryggen och speciellt vissa spelare
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TimraStockholm: Ruttet av Brynäs, och ytterligare en tränare på lönelistan
+ 3
1 · Nästa