Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Ta ut målvakten så det blir 6 mot 4 inget o förlorar ,
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja Hvs usla form är det enda som talar för oss
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Hv kommer åka ut, som det sett ut både mot Leksand och nu mot en bottenkollega utav Iko.. ser inte hur dem kan vinna 4 matcher
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: Sundqvist i all ära, men han är absolut fel tränare för oss
Karlin ger mer framtid och spelar in i den moderna hockey och inte defensiva hockeyn
Karlin ger mer framtid och spelar in i den moderna hockey och inte defensiva hockeyn
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: 3 pp och inget mål, känns som en nattsvart match kommas skall
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Brynäsgubbe: kommer få ont i magen på lördagen, rejäl ångestmatch
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
{7981}: Så länge Iko ligger under så är jag glad
Även om seger hade suttit mer fint
Även om seger hade suttit mer fint
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
DrCox: Det var under denna säsong, men nu blev det inte så
Du kan andas, Karlqvist kommer inte gå till Leksand. Leksand tar ist tar Veronneau
Du kan andas, Karlqvist kommer inte gå till Leksand. Leksand tar ist tar Veronneau
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Vi hade inget och komma med, inga farliga chanser
Rädd för detta kval mot Hv, chans till revansch då
Rädd för detta kval mot Hv, chans till revansch då
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Vi må ha 4 matcher tillgodo men då gäller det vinna matcher och inte slarva bort dem, antagligen nerverna som gört
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Majbrasan: fint, och sedan modigs, känns redan bättre i truppen efter Gladers misslyckande i år, bara hoppas på en ny fräsch tränare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Nej vi blir bara ett sämre och sämre lag för varje säsong som går
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Regelbok är för tjock så dem tänker bara på den och har en avsaknad av så kallad hockeykänsla.. Tycker det har lyst hela säsong
Och skyller på den tomten där uppe som styr det hela
hade varit kul och prova utländska domare
Och skyller på den tomten där uppe som styr det hela
hade varit kul och prova utländska domare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Discolight94: haha ja, även om utvisningen är tveksam men hur fasen kan det då bli mål?
MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
KRM: Vi har ett riktigt tufft Schema framför oss hoppas på lite hjärta och anmana
Men 2 förluster och Väsby vinner båda sina mot Kristianstad
Ja då blir det en pärs
Men 2 förluster och Väsby vinner båda sina mot Kristianstad
Ja då blir det en pärs
+ 1
Föregående · 2 · Nästa