Historik
Föregående · 12 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Såhär sa hinken till öa
– Jag tror att han har potentialen att spela i en förstakedja i SHL, men han behöver lite tid och sen får vi se om han behöver mer eller mindre tid än vad jag tror. Jag är övertygad om att han kommer bli en toppspelare i SHL på sikt, men han har också fördelen att han kan fylla sin roll på många olika sätt.
– Jag tror att han har potentialen att spela i en förstakedja i SHL, men han behöver lite tid och sen får vi se om han behöver mer eller mindre tid än vad jag tror. Jag är övertygad om att han kommer bli en toppspelare i SHL på sikt, men han har också fördelen att han kan fylla sin roll på många olika sätt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9566}: Kanske Södergran och Walli i samma kedja, kan bli tungt att möta.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{10015}: Känns som den mest shlmässiga är JD, var ju totalt dominant innan skadorna. Troligtvis ligans bästa center.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7043}: Så kan det nog vara, men inför säsongen ifjol så skulle djurgården och björklöven vara överlägsna.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe: Det är inte en hög klubba ifall det sker i en skottrörelse.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Känns som att eran stomme är rätt dyr. För att ha råd att färdigställa backsidan så känns det som att de kvarvarande forwards som ska in kommer vara rätt billiga.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Nej ni blir nog ett topplag. Men många lag har värvat bra så det kommer nog bli hyfsat jämnt bland topp 6.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Det är för deras j18 div 1, inte j18 nationell.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen: Snart är deras hemvändare till åren och deras prisskåp kommer fortsatt eka tomt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}: Exakt, hur går det för övriga Sverige att vinna hart memorial och art ross?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
mrpm: Dock verkar vi få behålla de 2 absolut bästa, Gästrin och hallin.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : Gillar inte att vi möter timrå på försäsongen, tycker det vattnar ur det hela lite.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Alex59863: Vi har nog råd att ge ett antal spelare en riktigt slagkraftig lön.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{10015}: För att han blev erbjuden lite norr om 300k i månaden plus bonusar.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly: Hans poängproduktion har dalat på slutet, dessutom skadeproblem. Tycker vi ska satsa på någon annan.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Brandon davidsson, en av backarna som ska va aktuell enligt öa.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Confusius: David Bernhardt platsade inte heller i shl förra sejouren. Ska vi skicka honom också?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Chamez: Vissa lag i nordamerika har inte spelat färdigt än, brukar vara ganska dött fram tills dess.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{10015}: Kalle umegård och Hugo styf var också med på bild trots att dom med största sannolikhet inte kommer spela med oss nästa säsong.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{10015}: Lp gjorde det även fast han hade skrivit på för Kristianstad.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Brander: Avdankad nhlspelare med sega skador på slutet, är mer rädd för backar som pudas och tömmernes.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: En avdankad nhllirare med sega skador på slutet.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jofa_007: Södergran var alldeles för bra i slutspelet för att inte få en chans hos oss i shl. Styf gjorde det väldigt bra i hästen men kommer nog inte få plats hos oss så han kan nog hamna hos er. OP tror jag kommer bli typ 13/14 forward hos oss då han är väldigt prestigelös.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Vi hade 2 spelare som gjorde över 15 mål denna säsong och en av dom var back. Tror det är bättre att ha 4 kedjor som kan trumma på än att ha 2 kedjor som gör nästan alla mål.
+ 3
Föregående · 12 · Nästa