Historik
Föregående · 24 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
Gavelo: Kedjan med sylle, op och macmaster har varit väldigt dålig de senaste matcherna, samma med våran andra sen mannberg kom in.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Almtuna- MoDo 2021-11-12
{8384}: sebbe tillbaka idag, hoppas vi ställer upp såhär
Första intakt
Lindewall ejk Aagaard
Mannberg MacM Ohlsson
OP Tjernström Sylle
Jacobsson kan hoppa in på sylles eller Oskars plats, dom två måste verkligen steppa upp.
Första intakt
Lindewall ejk Aagaard
Mannberg MacM Ohlsson
OP Tjernström Sylle
Jacobsson kan hoppa in på sylles eller Oskars plats, dom två måste verkligen steppa upp.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: Löven borde dubbla oss pga dubbelt så stor stad...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: Tror du menade Victor Hedman:D. Dessutom är Sundström en av de trevligaste personer jag träffat, klubbhjärta har han också.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Dom två är så överlägsna så det finns ingen vits att lämna över pucken. 85p tillsammans på 11 matcher, som dessutom bara är 2 perioder.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKTok: när löven möter timrå hoppas man på 0-0
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Har vi tur kan han vara tillbaka vid årsskiftet, har vi otur kan hans säsong vara slut.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
JoseGonzales: Vill dom så gärna slåss med varandra kan de väl iallafall stämma träff på en avlägsen plats innan eller efter match som ultras brukar göra.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Modigs Vigge Woods
Lindewall EJK Aagaard
Mannberg MacMaster jacobsson
Sylle tjernström OP
In med mer kreativitet med Macmaster än sylle och op. Lindewall tycker jag förtjänat en chans längre upp, tror hans speed passar in perfekt med dansken och ejk.
Modigs Vigge Woods
Lindewall EJK Aagaard
Mannberg MacMaster jacobsson
Sylle tjernström OP
In med mer kreativitet med Macmaster än sylle och op. Lindewall tycker jag förtjänat en chans längre upp, tror hans speed passar in perfekt med dansken och ejk.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Dessutom tycker jag Lindewall och jacobsson har växt in i spelet bra. Theo känns riktigt stark på pucken för att vara så ung.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}: Det verkar som du har lite insyn, tror du vi hinner få in något nyförvärv eller ett shllån innan fredag?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: En het Tex nollar löven på fredag, sen på lördag kliver en utvilad Tikkanen in och gör detsamma.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Man borde vara tvungen att ha gått på minst en annan match innan man får gå på match mot björklöven.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Nästa säsong spelar vi i shl, då har vi Vignault som tredjecenter.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Tror inte Kristianstad släpper till en seriekonkurent under säsong, iallafall inte så här tidigt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Troligtvis, såg ut som att det gick riktigt illa
Hinner vi inte låna in någon och sebbe blir redo igen hoppas jag på denna uppställning
MacMaster-EJK-Aagard
Sebbe-Sylle-OP
Första och fjärde som vanligt
Hinner vi inte låna in någon och sebbe blir redo igen hoppas jag på denna uppställning
MacMaster-EJK-Aagard
Sebbe-Sylle-OP
Första och fjärde som vanligt
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Undra hur det har gått för Svenningson, hoppas på en sträckning eller något.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dexter : Skulle vara kul att spöa hv direkt i kvarten, men det kommer inte hända när vi slutar tvåa efter dom i serien :D
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Någon natt med dålig sömn klarar man fin fint.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
{7043}: Vi kan betala er för Carlson, allt för att slippa dahlrot och Styf.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Gameday
{8846}: Tror det var reptilhjärnan som kickade in för holland. Han fick en crosschecking av styrman framför mål och då slog styrman tillbaka, verkar då som att styrman accepterar en fight och då börjar holland veva. Tycker det är på ett sätt bra att styrman fick tillbaka, backar delar ut så ofantligt mycket skit framför mål. Tråkigt dock att han fick hjärnskakning.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Beror väl på hur låneavtalet ser ut, men Nordin är ju på kontrakt hos oss.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu kanske hv får en rimlig chans att vinna på onsdag när vi saknar våran bästa center. Hoppas verkligen att Nordin får chansen nu.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Ganska rolig statistik på denna sida. Våran corsi är rätt bra än fast vi släppte till väldigt mycket skott mot tingsryd.
www.betterthanamonkey.com/team-stats-ha/
www.betterthanamonkey.com/team-stats-ha/
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Tarasov: Gärna i Schweiz eller Ryssland, tror karlas spelstil passar perfekt i khl.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Tikkanen bäst ikväll av målvakterna
twitter.com/betterthanamnky/status/1446569989721440269?t=jRMLTN8CF8uPUpRuLj-pjg&s=19
twitter.com/betterthanamnky/status/1446569989721440269?t=jRMLTN8CF8uPUpRuLj-pjg&s=19
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Unnar verkligen karla all framgång, men visst svider det ändå lite att se honom i en ikotröja.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
dempa: Kommer ihåg att hans första match var ganska dålig iallafall.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78: De möter oss inom kort. Ännu intressantare möte.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Raphael lavoie lyckades inte ta sig in i oilers, känns dock väldigt orimligt att han skulle gå till ha igen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jakob forsbacka karlsson har fortfarande inte skrivit på för något lag.
+ 3
Föregående · 24 · Nästa
Här har du maratontabellen..
www.ishockeytabeller.se/maratontabell-1975-2018