Historik
Föregående · 25 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Kristianstad 2021-10-01
Nucky: Man kan se olika matcher men inte två st på samma match.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
www.eliteprospects.com/player/201705/nick-henry
Blev nerskickad till echl. Har varit i Colorados organisation länge, kanske gradin har koll på honom.
Blev nerskickad till echl. Har varit i Colorados organisation länge, kanske gradin har koll på honom.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Röda Tallen: Du måste också tänka på skillnaden i merköp från till exempel kiosker och barer, blir nog ganska stora skillnader på 12000 och 4000 personer.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Karl H lånas ut till Frölunda, kanske blir ännu mindre speltid för niederbach. Dags för en utlåning nu :D
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Tror att mira och ebba har spelat sdhl den här säsongen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Blake: Woods har skillsen och speeden som krävs för att producera.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
MorganaLefaey: Lindewall passar bra som checkingspelare också. Han tar ingen plats i top 2 och ser hellre att op får spela i tredje.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petey21: Man far inte till arenan för att kolla på jumbotronen.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fem uppdelade zoner i arenan, då borde vi få in 1500 + restaurangbesökare och loger.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700: Västerås är rejält överskattade och Södertälje har bytt ner sig rejält mot ifjol på sina toppspelare. Bik ser ju inte så jättebra ut heller, men bik är alltid bik.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Ogie Ogilthorpe: Jag kan inte se 6 lag som ska vara över oss om man kollar på trupperna.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein: Hade inte Toby hjärta för klubben? Kunde varit väldigt bekväm och lägga av efter sin nhl-sejour men han valde att komma hem och spela 2 säsonger hos oss, dessutom med en jobbig skada nästan hela andra säsongen.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Tror han jämförde Nazityskland med Nordkorea.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TickledDonkey: Är väl dom som levererar matchtröjorna.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: twitter.com/WeissHockeyTalk/status/1415036328442478593?s=19
Känns som att han problem med något under grundserien också, han var verkligen inte lika elegant i sin åkning som säsongen innan.
Känns som att han problem med något under grundserien också, han var verkligen inte lika elegant i sin åkning som säsongen innan.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Tycker att vi är lite överfixerad på klubbfattningen. Räcker egentligen med 1-2 stycken rightare med en vass bössa så man kan ha en i varje pp, så är det lugnt. Våran bästa målskytt under tiden i ha är en leftare.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen: Möjlig laguppställning just nu
X-MacMaster-Modigs
Svenning-EK-Aagaard
OP-Vignault-Ohlsson
Sylle-Tjernström-Lindewall
Näsen-Bernhardt
Hasa-Wahlberg
Folin-Dahlrot
Styf
X-MacMaster-Modigs
Svenning-EK-Aagaard
OP-Vignault-Ohlsson
Sylle-Tjernström-Lindewall
Näsen-Bernhardt
Hasa-Wahlberg
Folin-Dahlrot
Styf
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gusse: En troligtvis tilltänkt tredjecenter som snittat 0.33p i ahl känns ändå ganska hyfsat. Ska också vara en bra skridskoåkare och tekare enligt gradin. Dessutom har han lite bättre snitt än Fredrik O i collegeligan.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Ta det lugnt och knäpp en öl, det är helg och väldigt fint väder. Har vi inte fått in våran spets i slutet på augusti/början av september när jänkarna börjar anlända till Sverige kan man börja få lite panik.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Trötta gamla Nordamerikaner har vi testat, då blev inte direkt någon succe..
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Tror inte dom tar rekordmånga. När löven tog sina 120ish poäng så var serien mer ojämn än vad den kommer vara i år.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Känns som Kucherovs 32 poäng på 21 matcher blir svårslaget.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett: Tycker att tex är en fullt duglig ersättare till peters på pappret iallafall.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{6870}: Tror det kommer in en center, en back och en ytter till innan säsongen drar igång. Sen kan det säkert komma in mer spets under säsong.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}: Fattar inte heller varför alla har så bråttom. Det är ju sommar för tusan, ta en pilsner och slappna av lite.🍺
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fan vad härligt att titta på hockey med en fullsatt arena igen. Kan Vegas ha det nu kan vi ha det till hösten.
twitter.com/GoldenKnights/status/1401752684235878403?s=19
twitter.com/GoldenKnights/status/1401752684235878403?s=19
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno: Han var iallafall en fjärdecenter den senaste säsongen så 10min per match är inte orimligt.
twitter.com/brad_keffer/status/1400771681652727808?s=19
twitter.com/brad_keffer/status/1400771681652727808?s=19
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson: Måste nog vara ett av de bättre hockeynamnen någonsin i Sverige.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700: MacMaster klar! Dessutom är Lovric kontrakterad på 1 år men kommer få börja i öhf.
+ 2
Föregående · 25 · Nästa