Historik
Föregående · 33 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Modo - Väsby 2020-11-25
{8839}: Har kollat på skidor ganska länge och de allra flesta har lagt sig ner efter mållinjen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: 36.8 miljoner till de allsvenska klubbarna.
I snitt så är det 2.6 miljoner per lag men rimligtvis kommer lag få mer eller mindre beroende på tappade intäkter. Min känsla säger att vi får mellan 3.5 - 5.5 miljoner.
I snitt så är det 2.6 miljoner per lag men rimligtvis kommer lag få mer eller mindre beroende på tappade intäkter. Min känsla säger att vi får mellan 3.5 - 5.5 miljoner.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nisse på Mon or: Tror Kaut och Karla hade fått det riktigt tufft att ta en ordinarie plats i erat superlag.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Vi behöver bygga långsiktigt. Wallinder och Styf kan bli våra nya Hedberg och Berglund, vi unga skickliga backar från närområdet som brinner för klubben. Vi har unga intressanta forwards från j20, Lindewall men framförallt Strömgren som spås gå i förstarundan i draften nästa år.
Vi behåller guldkornen från denna års trupp som exempelvis Karla, Svenningson, Hedberg, Aagaard Ohlsson Åhström. Det är lättare att bygga ett lag när redan grunden finns. Det blir bra, men vi behöver nog vänta ett två år till. Vi kommer bli ett topplag igen och då ska ingen corona stoppa oss.
Vi behåller guldkornen från denna års trupp som exempelvis Karla, Svenningson, Hedberg, Aagaard Ohlsson Åhström. Det är lättare att bygga ett lag när redan grunden finns. Det blir bra, men vi behöver nog vänta ett två år till. Vi kommer bli ett topplag igen och då ska ingen corona stoppa oss.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
{8399}: Många forskare som sagt att den magiska siffran för flockimmunitet ligger på 45-60%.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
{8399}: 50% immuna skulle vara väldigt bra för ett lag, många färre som kan bli smittade på exempel affären och många färre att sprida smittan till om en person skulle bli sjuk.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
{8399}: Kommer nog blåsa igenom alla lag nu i november och december, sen är nog de flesta immuna.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Enligt väsbys sportchef blir det match imorgon.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2020-11-04
{7639}: Jävlar vilken glädje från Corrado, härligt att se!
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2020-11-04
Heyerdal: Måste man passa in pucken i mål? Själv gillar jag hur de stressat backarna och skapat mål på det sättet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Varför inte MacKinnon medans vi ändå håller på? :D
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Frank Corrado är en gigant och Karla kommer snart hem, det är lugnt😉
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Den sänds också på cmore, vissa matcher sänds också på svt.
Frölunda HC > Sv: Ny säsong nya möjligheter
Mike.F: Ge bara pucken till Norlinder så löser det sig;)
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
Gavelo: Vi är bra på att spela bp och hyfsade på att teka iallafall😁
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Tror tamby kan spela till sig ett kontrakt på andra sidan Atlanten igen, eller så kan det mycket väl bli Schweiz eller Ryssland.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Skulle aldrig få för mig att kräva tillbaka pengarna för mitt säsongskort. Köper hellre ännu fler soffbiljetter😄
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2020-10-10
Frontschwein: Ser hellre att vi lånar in spets. Sen om ekonomin tillåter kan vi köpa spets i januari. Ekonomin är det allra viktigaste denna säsong.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2020-10-10
Karla med en tung start i Finland, iallafall poängenmässigt. Kan man börja hoppas?
www.eliteprospects.com/player/20063/patrik-karlkvist
www.eliteprospects.com/player/20063/patrik-karlkvist
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2020-10-10
Sven Tuta:Exakt😁. Tror ove har blivit constanza eller hur fan det stavas.😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2020-10-10
Vi kommer 7a i serien, jag har kollat in i min spåkula. Men när serien är slut och det roliga börjar, då kommer grishockeyn. Sylle, Hägga, Corrado, Dahlrot, Mikkelson, Olhaver, Peters kommer att trivas när det grisas till.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Hur tror du att ligorna bara kan stänga? Lagen, mest i shl men till viss del allsvenskan behöver tvpengarna.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rallarn: Du kan ju inte på fullaste allvar tror att en ordinarie i nhl och snittar över en halv poäng per match kommer stanna i allsvenskan hela säsongen.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Dessutom är restaurangen öppen med en trerätters.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: De flesta loger är väl ändå redan hyrda av företag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Över 2100 sålda soffbiljetter hittils till premiären på lördag!
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Finns ett swishnr också där man kan skicka vad man vill.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Är alltid på plats för att stötta laget över att sitta hemma i soffan, spelar ingen roll om det är 150, 3400 eller 7050 på plats.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Logerna är riktigt bra inkomstkällor. Brukar själv följa med en vän rätt ofta till deras företagsloge, kanske får se lite hockey ändå :D
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Gör vi likadant?
150 åskådare följde Växjö-Färjestad på Vida Arena www.aftonbladet.se/a/oARaAg
150 åskådare följde Växjö-Färjestad på Vida Arena www.aftonbladet.se/a/oARaAg
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Plus en annan Victor på point så kan vi nog addera 7% till😆
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Vi får åka dit och protestera mot motståndarna😁
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Victor Hedman är ligans överlägset bästa back, ingen ont om Josi men han är inte i närheten.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Kollade på ep, han gjorde 11 mål en säsong. Vet inte varför nhl inte tog med honom.
www.instagram.com/p/CFNAPI1JxLC/?igshid=1tlwopnkpzlek
www.instagram.com/p/CFNAPI1JxLC/?igshid=1tlwopnkpzlek
Föregående · 33 · Nästa