Historik
Föregående · 35 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hassan: Var det inte ni som kan fortsätta satsa mot shl i år med hjälp av externa finansiärer?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Timrå backade 1.8 miljoner. Var det inte nubben som sa att vi skulle få det tufft om det inte blev en final? Det skiljer alltså 5.1 miljoner mellan våra bokslut. Rätt kul ändå när man betalar dubbelt så mycket för spelarna.
+ 21
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Smurfen: Omark känns som en kille med ett väldigt högt hockey-iq, dessutom med ett härligt norrländsk lungt.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Även en extra risk, även HE kommer få en extra plats för att kvala till HA.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: En extra kvalplats låter väldigt rimligt med tanke på att inga lag fick chansen att kvala upp sig. Är du rädd att ditt brynäs ska åka ut?
+ 14
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Lagprofilen som slog det tidigare poängrekordet, som nästan gjorde 4 mål per match och spelade den mest underhållande hockeyn i allsvenskan. Som dessutom har genererat vinst 4 säsonger i följd och nu senast en vinst på 3.3 miljoner.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza: Att Hedman lockar med sig Stamkos och Kucherov är väl självklart.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Johan Forsberg lägger skridskorna på hyllan. Trist men ändå rätt väntat.
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Längtar lite till löven och timrå släpper sina redovisningar så vi får se om våran strategi att betala dubbelt så höga löner lönar sig eller inte.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: 2195 kostar ett vanligt stå-kort, borde varit samma ifjol.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Dyraste var sex siffrig, men det var någon sponsor.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur kan det här vara tillåtet men inte publik på hockey, fotboll trav mm?
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Silly: Med 185cm och 88kg känns det inte som det är storleken som saknas.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Fan vad man längtar tills på måndag, känns som när man var liten och längtade efter tomten.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9037}: Toby hade nog max en tiondel av lönen Dalle kommer få den här säsongen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hank: Så du tycker inte Karlkvist, tambellini och bartosak mfl. presterade efter sina löner?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hockey_21: En scoutrapport om Corrado.
SCOUTING REPORT
Has excellent puck-moving and offensive skills. Is capable of quarterbacking the power play at lower levels. Also displays a solid frame (lower base). Needs to continue to work on his defensive-zone coverage, as well as his play in general without the puck, in order to maximize NHL appearances.
SCOUTING REPORT
Has excellent puck-moving and offensive skills. Is capable of quarterbacking the power play at lower levels. Also displays a solid frame (lower base). Needs to continue to work on his defensive-zone coverage, as well as his play in general without the puck, in order to maximize NHL appearances.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Oliver.J: Har hört att det surrats lite om det namnet jag också.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett: Släng iväg detta i ett mail till Widebro, många intressanta idéer!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Smurfen: Att han sedan säljer ut sig själv till en av spelvärldens sämsta sidor gör det hela ännu mera skrattretande.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8399}: Tror glader skulle träffa en kandidat denna vecka.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza: Kabanov kan stå och mata direktslaggan från Karlas plats i pp.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Krefeld har fortfarande stora problem med ekonomin, skulle de vara tvungen att sparka spelare kanske den här killen skulle vara något. Rätt bra skridskoåkare med bra skott och målsinne.
www.eliteprospects.com/player/177678/grant-besse
www.eliteprospects.com/player/177678/grant-besse
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Laken: Juniorerna var spelaren som troligtvis hade haft det svårt att slå sig in i A-laget. Karlkvist är en av de skickligaste spelaren jag sett i Modo som dessutom utvecklade sitt spel över hela planen mer och mer varje säsong han var här. Tränaren fick ett tjockt lönekuvert av tjock-tjommen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JanneG:Menar du inte snusar lössnus och dricker hemkört :D
Föregående · 35 · Nästa
