Historik
Föregående · 34 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Världens bästa back fortsätter trycka in mål, bara Leetch och Coffey ovanför.
+ 4
Frölunda HC > Sv: Ny säsong nya möjligheter
Svanru: Hette inte ni typ wolves 94 eller något år runt det?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hedman behöver bara trycka in 4 puckar till för att tangera Paul Coffeys rekord för flest backmål i ett slutspel, går Tampa till final är det nog ingen omöjlighet.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Hägga kommer få mycket istid i bp och i andra defensiva lägen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Hästen verkar ha gjort ett likadant lån som vi gjorde.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Det är vara att lyssna på namnet för att veta att han är en slutspelskeeper. ANTHONY PETERS! Tycker det låter riktigt coolt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Bra för motståndarnas snabba forwards ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Messias : Visst är det konstigt att en MoDoit inte gillar björklöven va?
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Kan du ta fram en artikel som bevisar det du påstår? Känns som du bara spyr ur dig en massa fakta utan att ha något att backa upp den.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Då borde ju immuniteten hålla tills det att säsongen är slut.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{8399}: Finns det verkligen någon värvning som är ett helt säkert kort? Finns flopp och skaderisk på nästintill alla spelare. Skulle vi ta in MacKinnon skulle han säkert slita korsbandet i första matchen och missa hela säsongen.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
En mycket snäll gubbe och en väldigt skicklig läkare har lämnat oss.
Vila i frid.
twitter.com/MODO_Hockey/status/1302902019930443776?s=19
Vila i frid.
twitter.com/MODO_Hockey/status/1302902019930443776?s=19
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jävlar vad du fick igång dem i en av de mest öde sidorna på internet. Flyger nog runt en jäkla massa damm och spindelnät när de flåsar på där inne.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Man längtar ju inte lite till Färjestad away en regnig novemberkväll.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2020
Steken84: Vi har spelat lika mot ske och vunnit mot Luleå. Varför inte dra lika stora växlar av alla träningsmatcher?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tegnell och gänget sneglar på uefa.
Tegnell kan kopiera Uefa: ”Så kan man tänka” www.aftonbladet.se/a/8m3x82
Tegnell kan kopiera Uefa: ”Så kan man tänka” www.aftonbladet.se/a/8m3x82
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Kom ihåg från någon cup i ungdomsåldern för drygt tio år sedan där vi mötte ett finskt lag(kan ha varit kärpät). Det enda de sa var vittu, både till oss och domarna.😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Vilken tur att vi sköt upp ligastarten till 2/10 då😁
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: Tror inte det skiljer sig jättemycket i skridskoåkningen mellan ligorna. Samma med skotten, tror snitthastigheten på målskotten är rätt lika. Den stora skillnaden tror jag är spelsinnet och tekniken.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7814}: Kollar man igenom bilderna på hans Instagram tycker jag inte han ser så fet ut😂
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tycker alla sportklubbar både fotboll och hockey borde sätta mer press på regeringen och fhm.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Supertrött: Vigge dominerar med sin långa klubba i NHL. Dahlen och Crandall mfl skulle dumpa pucken och åka till byte om dom fick pucken när han är på isen.😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Inte för dom som vill se hockey men inte sponsra shls och hockeyförbundets skeva fördelning.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Norris och Sellgren i samma backpar, då går de undan.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Johnson har nästan ett gudomligt spelsinne och ett riktigt bra skott. Får han spela pp med Lindström och/eller möller kommer han nog göra bra med poäng i shl också. Han är en kille som dom måste ge chansen från start med mycket speltid för att det inte ska bli en onödig värvning, för han gör sig verkligen ingen rätt i en tredje eller fjärde.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vet inte om det har nämnts här tidigare, men idag fyller den riktiga kungen 47 år!
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Har hört lite om att Toby funderar på en säsong till. Han verkar inte heller känna av sin fotskada som han drogs med förra säsongen, chipsen har nog gjort susen.
+ 15
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ifall dom där pengarna kom innan sista april skulle vi ha haft ett kapital på över 16 miljoner.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
gizzo: Kul, ändå fick ni bara 4 poäng mot osd medan vi fick 8. Så våra lövendräpare var bättre än er Mododräpare.
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Har för mig att elithockeyn skulle ha 70-80 millar som inte delats ut än.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales: Han hade bara varit näst bäst till våren när Bartosak kommer tillbaka😅
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}: Ni värvar en grabb som är uppvuxen i Östersund från hv och kallar honom en egen produkt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Första oktober kommer den finska ligan få starta med publik så länge inte läget förvärras. Kan vi hoppas på något liknande här?
hockeysverige.se/2020/06/18/klart-finland-skjuter-upp-ligapremiaren
hockeysverige.se/2020/06/18/klart-finland-skjuter-upp-ligapremiaren
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hassan: Som det ser ut nu är det inte ens oligarken som gått in med cash.
"Hur många personer är det i gruppen?
– Det kan jag inte gå in på. De vill vara anonyma och det måste respekteras.
Det har spekulerats i att oljemiljardären Torbjörn Törnqvist är en av de privata finansiärerna som nu skjuter till pengar. Törnqvist har sedan tidigare en bakgrund som tung, privat, sponsor till AIK Hockey.
Men det förnekar Anders Olson.
– Nej, Torbjörn är inte med i det här nya investeringskonsortiet. Torbjörn kan kanske fortsatt stötta klubben och ungdomsverksamheten på andra sätt, men han är inte en av de här personerna. "
www.expressen.se/sport/hockey/anvant-kommunen-som-en-bankomat/
"Hur många personer är det i gruppen?
– Det kan jag inte gå in på. De vill vara anonyma och det måste respekteras.
Det har spekulerats i att oljemiljardären Torbjörn Törnqvist är en av de privata finansiärerna som nu skjuter till pengar. Törnqvist har sedan tidigare en bakgrund som tung, privat, sponsor till AIK Hockey.
Men det förnekar Anders Olson.
– Nej, Torbjörn är inte med i det här nya investeringskonsortiet. Torbjörn kan kanske fortsatt stötta klubben och ungdomsverksamheten på andra sätt, men han är inte en av de här personerna. "
www.expressen.se/sport/hockey/anvant-kommunen-som-en-bankomat/
+ 1
Föregående · 34 · Nästa

