Historik
Föregående · 42 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Modo-Kristianstad 2020-02-21
Rytter: Likadan propp på Jellvert innan det där målet....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Lunchrestaurangen drar nog in rätt mycket $$ för oss.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: En omsättning på 26.3 miljoner låter väldigt väldigt lite. Ifjol hade vi t.ex en omsättning på 93miljoner.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Killen är 8cm kortare än Iikka men vägen 12kg mer😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lyderic : Tror han bytte när vi fick däng mot Leksand sista matchen ifjol😅
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atomragnar: Äre inte dags att skaffa en MoDo-logga igen?😎
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Lite jobbigt är det ju att ni är före oss, samma sak som ni tycker det är lite jobbigt att ni har noll trepoängare mot oss. Det är inte nu det avgörs, det borde alla veta nu. Tampa dominerade förra grundserien i nhl och slog poängrekord men blev svepta av ett Wildcard lag i första rundan.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Vi hade ett rejält överskott i budgeten därav fick Glader mera pengar att handla för.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Vem har sagt att vi fått dessa för bara 2 miljoner? Nässen är ett lån från Växjö för dom vill att han ska utvecklas så han är nog nästan gratis förutom boende och kanske någon ersättning till Växjö, Almtuna är i ekonomisk kris så dom var tvungna att få bort spelare och Belov hade en relativt låg lön där. Tambellini, Barto och Kangasniemi är där det drar iväg, skulle gissa på att dessa 3 herrar kostar oss minst 2.5 miljoner, kanske mer.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Låter nästan som dom signade sina kontrakt under pistolhot om dom där 2 millarna skulle räcka till 6st.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Det jag inte får ihop är hur dom lyckats värva Vesel, Weigel, Palmquist och Liss för 2millar.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8839}: 9st har vi haft med i laguppställningen, vet dock inte om exakt alla fått något byte.
Timrå IK > Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
{9028}: Några dagar efter... Ni håller på efter nästan ett år.
Timrå IK > Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
{9028}: Skryta och skryta... Var väl snarare att någon här inne som undrade hur mycket rutin övriga topp5 lag hade.
+ 3
Timrå IK > Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
sargad: Tror ni inte slår vår rutin ;).
MODO
NHL: 719 GP
WC: 27 GP
OG: 4 GP
SHL: 2 417 GP
Allsvenskan: 4 529 GP
Liiga: 212 GP
KHL: 394 GP
Czech: 156 GP
AHL: 321 GP
Timrå
NHL: 6 GP
WC: 90 GP
SHL: 1 697 GP
Allsvenskan: 2 618 GP
AHL: 556 GP
DEL: 150 GP
MODO
NHL: 719 GP
WC: 27 GP
OG: 4 GP
SHL: 2 417 GP
Allsvenskan: 4 529 GP
Liiga: 212 GP
KHL: 394 GP
Czech: 156 GP
AHL: 321 GP
Timrå
NHL: 6 GP
WC: 90 GP
SHL: 1 697 GP
Allsvenskan: 2 618 GP
AHL: 556 GP
DEL: 150 GP
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kunglouie: Tror dom blev sura när klacken inte ville ta ner flaggorna under spelet. Det blev lite tjafs då.
MoDo Hockey > Sv: Talangen fick aldrig chansen i Modo gör nu SHL-debut
NorrMod: Han som lyckats bäst utanför MoDo är väl Tobbe Å som vi har på kontrakt nästa år.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vet inte om de nämts än, men Jonathan har slagit Håkan Hjerpes poängrekord på 67 poäng i MoDodressen!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Stötta våra tifo grabbar och få en snygg halsduk på köpet!😀
twitter.com/MODOTIFOSupport/status/1230143534877102081?s=19
twitter.com/MODOTIFOSupport/status/1230143534877102081?s=19
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Den såg man inte mycket av igår iallafall. Vilka håller hög klass förutom Rödin och Scott och kanske Molin?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Äntligen, nu kan lövarna sluta tjafsa om att vi har högre budget.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Nu när vi har åkt ur shl har man fått ett helt nytt perspektiv, jag skulle inte direkt tycka om det. Kommer tycka samma sak om vi går upp i shl igen.
Vi mäste värna om alla ligor och inte bara den högsta.
Vi mäste värna om alla ligor och inte bara den högsta.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Om det funkar väldigt bra i nhl och resten av Nordamerikas, varför skulle det då inte funka i Sverige?
+ 3
Leksands IF > Sv: Fixar Robocop kontraktet? Skakar Löven och Modo av skräck?
mattias - 74: Du vet väl att transferfönstret är stängt och det är inför nästa säsong.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: I Nhl verkar det gå bra att hindra spelare från att skriva på med andra lag innan säsongen är slut.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Kanske därför han var sjundeback senast mot Västerås.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8839}: Rätt säker att han menar Bartosak som inte blivit dömd för något.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Bäckis vill hem
{8399}: Tror inte att ligan vi spelar i spelade så stor roll i deras beslut. Känns mer som beslutet har att göra med barnen som är uppväxta i Vancouver och går i skolan där. Enström som inte hade något barn när han flyttade hem var det mycket enklare för.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8254}: Känns väldigt vanligt. Linköping har reggat Linus Lundin som tredje också.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Enda utvisningen man kan klaga på är väl Lundkvists matchstraff, Tycker de andra varit rätt klara. Känns som ni är ur balans och väldigt frustrerade.
Föregående · 42 · Nästa