1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2035909

Sv: Apropå nånting...
hockey_21: Äh. Tycker bara det var amatörmässigt och töntigt. Som det mesta i Övik generellt och Modo i synnerhet.
Men är besviken på agerandet från vår klack, buandet. Hade de däremot uteslutande ägnat sig åt att skandera hyllningar till Timrå IK från kl 19 hade jag inte haft några invändningar. Det hade jag tyckt varit fullt befogat. Som nån skrev, som man bäddar får man ligga. Vad tänkte man? Drar över tiden med 30 min när en av de värsta rivalerna med stor klack är i arenan, supertaggade inför en otroligt viktig match. "Nämen de älskar säkert Sture också. De kommer säkert sitta vördnadsfyllda med tårfyllda ögon och sen kan vi sjunga Kumbajaja allihop tillsammans. På gammalt hederligt frikyrkligt vis"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Stor klack?? Vafan snackar du om. Ni hade en liten klack, mindre än vad vi hade i kristianstad i december. Några som hade en stor klack var löven våran första hemmamatch dom dom.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer