Historik
Föregående · 55 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Tarasov: Håller inte med, fyra bra backpar där alla kan både producera framåt och stabila bakåt är inte onödigt
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
jonsson: Om man skulle sätta ihop det såhär skulle bi nog ha backpar för shl
Toby-Norlinder
Viklund-Öhman
Berglund-Hedberg
Tommy-Aronsson
Hedman
Toby-Norlinder
Viklund-Öhman
Berglund-Hedberg
Tommy-Aronsson
Hedman
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
hanzon: Jag tror det blir Anton Öhman, bara en känsla har inte hört något
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Om Öhman skulle vara klar och Enström x 2 förlänger skulle vi ha en grymt bra och bred backsida.
Toby - Norlinder
Berglund - Hedberg
Tommy - Öhman
Hedman - Aronsson
Toby - Norlinder
Berglund - Hedberg
Tommy - Öhman
Hedman - Aronsson
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Steken84: Absolut, jag hoppas att MoDo får hans signatur, men risken är att kentää tar honom till löven
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
pean: Nu hoppas jag Islanders vinner hela skiten, tycker Lehner förtjänar det
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tror du att det där var det sista Harju har gjort i Luleå?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
puffe: Victor Berglund också, men det hade varit ännu bättre om han signade nhl och blev utlånad till oss. Blir fina pengar då
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
atomragnar: Dom la bild på spelarens skridsko och det var ej målvaktsskridskor
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Det står ju herrtruppen också på kalendern
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Totala reslängden för MoDo blir ändå kortare iom att Oskarshamn blev gick upp och Timrå åkte ur
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Nucky: En säsong i Övik hockey / annat div1 lag kanske kan vara bra för honom, skulle nog få ganska begränsat med speltid i MoDo nästa säsong.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sellgren fick göra 2-1 för Luleå med drygt 2 minuter kvar, Modo är överallt😀
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Dags för Ahnelöv att komma hem till övik å lira i andra backpar med Berglund eller hedberg, tänk er
Toby-Norlinder
Ahnelöv-Berglund/Hedberg
😍
Toby-Norlinder
Ahnelöv-Berglund/Hedberg
😍
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Blir nog dackell, kom upp på confirmed transfers på ep att han är klubblös
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Kan denna herre vara något kanske?
Var med och gick upp i shl med Mora
www.eliteprospects.com/player/31607/matt-bailey
Var med och gick upp i shl med Mora
www.eliteprospects.com/player/31607/matt-bailey
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
hanzon: Livesändningarna för nyförvärv har varit gratis hittills iallafall
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Som MoDoit kan man aldrig hoppas på Timrå, det borde alla veta🤣🤣
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur mycket får Timrå haka dom här sista 3 minuterna?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: japp, final imorrn mot antingen Djurgården eller Linköping
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det är bara 1 match i semin och finalen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Leksand har inte vunnit ett negativt kval sen 90talet
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Tarasov: Tror att han redan har kritat på, inte baserat på fakta utan magkänsla
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Det kan ju varit vi som nobbade honom också, inte säkert att han nobbade oss.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ganska sjukt att inte Noel Gunler kom med i u18 vm truppen, tippad att gå i första rundan i draften, toppen i poängligan i superelit och en av få som spelat shlmatcher och har 2 + 3 dessutom
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Timrås höstlöv från blå är inte så mycket bättre
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gallo åker in i en ikospelare och ikospelaren blir utvisad..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Timråbacken kan allstå bara flytta på målburen för att slippa mål i baken
+ 1
Föregående · 55 · Nästa
