Historik
Föregående · 56 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Tror det är färdiglekt för Leksand nu, ett mora med självförtroende tror jag blir en för tuff uppgift för dem
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: slå ut en tand på moraspelarn å sen en till högklubba direkt efter, och det gav bara en tvåa?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
modomille: Om han väljer en annan allsvensk klubb istället för sin moderklubb så kanske det inte är så mycket att ha
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Sundlöv sa i någon intervju att han planerade resorna i slutspelsserien
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: jävlar vad palmberg dog av en lös handske i ansiktet
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Var ju inge fulare än jallasvaaras och han fick en 2:a highsticking
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det spelades allstå nästan två hela matcher i Karlstad
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lolol: Mitt också, hoppas på derby nästa år. Dessutom skulle det vara en ganska stor smocka mot shl om iko gick upp
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
bar mofftak: Såg ut som att panzare också tappade balsansen, tror ingen skulle knäa någon i skallen i den farten
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Efter det jag har sett av sellgren i slutspelet och trekroner så kommer nog MoDo få en fin slant i sommar
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Får rysningar varje gång jag ser på denna video, härliga tider var det
www.youtube.com/watch?v=YBgsRbOl7X4
www.youtube.com/watch?v=YBgsRbOl7X4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
hanzon: Nej om vi ska ha dackel, tycker att han var ganska dålig i matcherna jag sett honom
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
www.eliteprospects.com/player/16713/nicolas-deschamps
Skulle han kunna vara nåt?
www.eliteprospects.com/player/15380/alex-hutchings
Gillar också det jag sett av hutchings i år
Skulle han kunna vara nåt?
www.eliteprospects.com/player/15380/alex-hutchings
Gillar också det jag sett av hutchings i år
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Vad tror ni om honom? Var med och tog upp mora till shl
www.eliteprospects.com/player/32725/alex-aleardi
www.eliteprospects.com/player/32725/alex-aleardi
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Rytter: snyggt, bra mycket bättre än alla gnällspikar här inne
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Minns matchen i år när vi loosa 6-1 mot aik på hemmaplan, den sved, inte det här
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
atomragnar: Säger väl ganska mycket om din inställning också, avfölja ett lag för en dålig match
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
atomragnar: 🤣🤣🤣🤣 avfölja överallt för dom blir överkörda en totalt oviktigt match
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
MsÖ: Wernbloms utvisning är också ett skämt?
Hade detta varit en viktig match hade jag hoppat ut genom fönstret i frustration
Hade detta varit en viktig match hade jag hoppat ut genom fönstret i frustration
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
pean: Vem bryr sig ens om resultatet idag??
Spelar ingen roll, men absolut hade det varit roligt att slå Leksand
Spelar ingen roll, men absolut hade det varit roligt att slå Leksand
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
atomragnar: Vafan, varför får hagelin inte komma ut???
5 mot 3 efter Leksand gjorde mål
5 mot 3 efter Leksand gjorde mål
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Hade vi inte tappat matchen mot vik så hade en vinst mot leksand imorrn räckt för spel mot aik
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag skulle börja bli lite orolig över Oskarshamns spel om jag var er
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Nucky: Om Toby blir kvar tror jag det är ganska stor chans att minst 2 av våra 3 lovande backar blir kvar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
www.eliteprospects.com/player/14654/eric-castonguay
Han kanske vi skulle kunna värva från aik om dom inte går upp, tror dom kommer få det jobbigt med ekonomin
Han kanske vi skulle kunna värva från aik om dom inte går upp, tror dom kommer få det jobbigt med ekonomin
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
ante08: Exakt, även om matchen nästan inte betyder något så är det betydligt roligare att titta på hockey än att sitta hemma och rulla tummarna.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Trilske: Nu har vi en sak kvar att göra denna säsong, skicka Leksand på semester
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Från Hörnefors: Hagelin tycker jag ska få vara kvar, en rätt rivig spelare med lite skills också
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Även om inte vi går vidare så kan vi fortfarande skicka ut Leksand, vilket är det näst bästa dom kan hända🤣🤣
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
Domsjö: Modo tycker jag haft lika många lägen, kunde lika gärna stå 4-4.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Tips HA Slutspelsserien 2019
{7639}:
MoDo
Västervik
Leksand
Västerås
Kalskoga
Karlskrona
MoDo
Västervik
Leksand
Västerås
Kalskoga
Karlskrona
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västerås
Wennerholm dissar MoDo inför slutspelsserien, kanske kan gå vägen detta ändå🤣
+ 15
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Tror på att Toby kommer kliva fram å bli en jätte
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kyle Cumiskey verkar ha fått upp formen igen i ahl,
Tänk er Cumiskey och Norlinder i samma backpar. Toby i all ära är en riktig duktig skridskor åkare men jag tror aldrig jag sett någon i Sverige som har en lika komplett åkning.
Tänk er Cumiskey och Norlinder i samma backpar. Toby i all ära är en riktig duktig skridskor åkare men jag tror aldrig jag sett någon i Sverige som har en lika komplett åkning.
+ 3
Föregående · 56 · Nästa