Historik
Föregående · 54 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Idag får vi gratulera Peter "foppa" Forsberg på 46 årsdagen
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Heyerdal: Toby tror jag inte ser sig on efter andta alternativ
Skellefteå AIK > Sv: Angående Moderator Sven Savage på Luleås sida på Hockeysnack
Simon Karlsson: Hoppas på nästa år, men man vet aldrig. Det kan ta 25 år som du säger eller så kan det ta 1 år
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Angående Moderator Sven Savage på Luleås sida på Hockeysnack
Simon Karlsson: Fyra till verkar tycka de också
Skellefteå AIK > Sv: Angående Moderator Sven Savage på Luleås sida på Hockeysnack
Simon Karlsson: Tycker det är mycket värre i ske-boken än vad det är i lule-boken, men det är bara min åsikt
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
hanzon: Han är snabb som tusan å ung. Gjorde 8+8 på dryga 40 matcher ifjol i en ganska liten roll i aik
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Intressant läsning om Norlinder
www.eprinkside.com/2019/7/6/4310
www.eprinkside.com/2019/7/6/4310
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Randy Marsh: Riktigt härlig inställning, inte ofta man hör sånt från svenska lirare
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
MorganaLefaey: Har hört att det kan bli en ytter som ska in och att man kör Olofsson som center
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Kanske inte skulle vara då dumt med han dom sc
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petter Rönnqvist vet hur man klär sig😀
twitter.com/ronnqvist32/status/1141717906750955521?s=19
twitter.com/ronnqvist32/status/1141717906750955521?s=19
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Tycker att allt stämmer de han säger om KJ, tyvärr
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag tycker att man märkte skillnad till denna säsong att de flesta spelarna kändes lite rappare i benen än vad man var van med tidigare. Kan nog vara så att Björn har varit och skruvat på saker för att träningen ska matcha hans spelsätt bättre.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Nucky: Har hört att båda ska vara klar, men vet inget om något officiellt beslut denna vecka
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
henkeiskogen: Nästa år har han bara hälften av det han hade ifjol i lön
18/19 7mil 19/20 5.5mil 20/21 3.5 mil
puckpedia.com/player/alexander-steen
18/19 7mil 19/20 5.5mil 20/21 3.5 mil
puckpedia.com/player/alexander-steen
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Bäckis: Vart har du hört det? Har hört av en ganska trovärdig att han är klar för MoDo, men det är framtiden som får visa vem som har rätt
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
SKiLMY: Personen har haft rätt på ganska många innan, vill inte nämna någon
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Han vill nog gå till Shl för ayt vinna sm guld
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jacke också kanske, dom bör vara ute efter HA spelare å det börjar bli tomt på marknaden
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Grattis Almtuna
Pantern drar sig ur hockeyallsvenskan www.aftonbladet.se/a/zG95P1
Pantern drar sig ur hockeyallsvenskan www.aftonbladet.se/a/zG95P1
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Vi har ju faktiskt Robin Lehner som är en av 3 vezina kandidater
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Hoppas, det skulle generera dryga 3 miljoner istället för dryga 2
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
#13: Ericsson tror ja kan blir svår att bli av med, men jacke å Aronsson kanske dom kan lyckas med
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
I det gällande avtalet med NHL blirersättningen 240 000 dollar per spelare, vilket motsvarar 2,23 miljoner kronor. Från den elfte spelaren och fler som skriver NHL-kontrakt blirersättningen 325 000 dollar
Så antingen 160000 dollar vilket motsvarar 1,53 milj kr eller 243750 dollar motsvarar 2,33 milj kr
Så antingen 160000 dollar vilket motsvarar 1,53 milj kr eller 243750 dollar motsvarar 2,33 milj kr
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Brukar väl vara sista maj alla papper för elitlicensen ska in har jag för mig
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fin scen i Slovakien Danmark när Madsen kramade om Nagy som har spelat sin sista match. Värmer i MoDo-hjärtat
+ 21
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
{6870}: stämmer, Men jag ser inte hur Södertälje ska lyckas komma etta. Tycker Västerås har bättre trupp än dem, kanske bik också
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
jonsson: Det var de vi hade i juni förra året, så det är hyfsat iallafall
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Gavelo: Leon Bristedt fick 50.000/mån för likande statistik och meriter
Leon Bristedt, Rögle
Fick 3+1
6250 kr i böter.
LÖN: 50.000 kr / månad.
www.expressen.se/kvallsposten/sport/blogg/mrmadhawk/2019/03/15/41-spelare-med-offentliga-loner/
Leon Bristedt, Rögle
Fick 3+1
6250 kr i böter.
LÖN: 50.000 kr / månad.
www.expressen.se/kvallsposten/sport/blogg/mrmadhawk/2019/03/15/41-spelare-med-offentliga-loner/
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Leon Bristedt som gjorde succé i shl spelade i samma liga hade liknande statistik
Föregående · 54 · Nästa