Historik
Föregående · 63 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe: Är verkligen en avdankad finne vår lösning
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Enström borta i 8 veckor...
www.modohockey.se/artikel/li6paiuz7-4ij6i1/
www.modohockey.se/artikel/li6paiuz7-4ij6i1/
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Jag tycker det låter bra för att vara 3000 ungefär på matchen
MoDo Hockey > Sv: Pantern - Modo 28/10
Tarasov: Jag vet inte varför, men jag har en väldigt positiv känsla att vi får med oss 3 pinnar hem till övik
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 20/10
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tror ni per ledin kan vara nåt? Han har varit petad stora delar av säsongen
MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita Hästen 7/10
Edblom kommer nog inte få tillbaka synen i sitt öga😢 Han ser bara lite konturer...
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
{5647}: Andreas Heier är klar!
www.modohockey.se/artikel/x0g5airbo-4ij6i1/
www.modohockey.se/artikel/x0g5airbo-4ij6i1/
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Vi åkte inte ut tack vare AJ utan vi åkte ur tack vare dommarn och såklart Reideborn.
Helt sjukt hur det spelförande laget kan ha dubbelt så många utvisningar
Helt sjukt hur det spelförande laget kan ha dubbelt så många utvisningar
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Själv tycker jag att Timrås trupp inte ser så intressant ut. Dalen är det men han är ganska ensam
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
+ 1
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: Vad har dasspapper att göra med en 32 årig avdankad amerikan som kommer för att tjäna lätta pengar i slutet av sin karriär utan att göra nåt.
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: Jag tycker det här låter som en riktig världsstjärna som patrik dwyer
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag träffa zucca nere i Moskva han sa att han ville avsluta sin karriär i modo än om vi va i HA eller SHL
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{7225}: Nä det är fler det är nio på kontrakt det är 6 juniorer med
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JFK min mamma sa att om du svarar på det här inlägget ska jag gå en pizza
+ 3
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
{7804}: Fart har han inte direkt mycket av. Han såg inte ens snabb ut i tröga modo
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
{7603}: Om Strömsund är modos område borde Åsele också vara det, Alltså kan ni ta och ge sebastian Olsson till oss ;)
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag har gått på nåra övik matcher, han har ett bra skott och hyfsat teknik. Har gått på för få matcher för att beskriva honom mer
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Jag tror snarare att det är modos spel som gör en dyster😂
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{7814}: trekronor back😂
Men absolut, Han skulle nog kunna vara ganska bra i allsvenskan
Men absolut, Han skulle nog kunna vara ganska bra i allsvenskan
+ 1
Föregående · 63 · Nästa