Historik
Föregående · 64 · Nästa
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
Blister Brigade: Hoppas inte att era spelare skiter ner sig nu. vill verkligen se ni mot luleå i final
+ 1
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: foppa spelade 210 matcher i elitserien och gjorde 222 poäng
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Tigerhjärta: Han hade i särklass seriens sämsta försvar med welch halvskadad och en kass reideborn
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: -1 4 och 1 är inte så bra inte heller dom där poängen för den en ledande center
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Amitiel: Hoppas att dom inte släpper alla samtidigt mer spännande om dom släpper mån åt gången
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7225}: Varför inte? Han slog ju lika fina pass som susse och det har inte många gjort:P
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21: Läste alldeles nyss att modo har ökat med 1600 medlemmar sen dom åkte ut. De var till och med en man som gjorde sin hund medlem
Det var 1900 i fredags nu 3500
Det var 1900 i fredags nu 3500
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Hade modo varit kvar i SHL hade dom presenterat spelare som cumiskey Christensen och jocke Eriksson
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Glädjande att se så många nya medlemmar sen uttåget från shl. Viktigt att stötta i med och motgång
PS själv är jag en av dom
Jag gick också in med 5000 extra i klubben
PS själv är jag en av dom
Jag gick också in med 5000 extra i klubben
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Rytter: FYFAN vad filpula är grym.... Känns som han har assist på alla modos mål
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Jag tror emil p och stannar nästa säsong om modo ramla ur. Jag tror inte han sitter på ett så dyrt kontrakt och modo har nog råd att ha han kvar
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{7225}: det visste jag faktiskt inte. jag får hoppas att wifi är tillräckligt snabbt för att streama matchen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Fyfan jag är i Thailand och kan inte smälta att modo är en förlust från HA. Idag och imorgon kommer jag inte kunna slappna av alls och kommer gå runt stressad hela dagen😳😳
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Nu känner jag mig lika illa till mods för den här matchen som den 8/4-11.
Jag hoppas verkligen att spelare som butler Pettersson och grundström ska tända till och visa hjärta. Om dom vill lämna laget och bryr sig inte om dom åker ur kan dom väl spela för alla 50 tusen invånare i kommunen
Jag hoppas verkligen att spelare som butler Pettersson och grundström ska tända till och visa hjärta. Om dom vill lämna laget och bryr sig inte om dom åker ur kan dom väl spela för alla 50 tusen invånare i kommunen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
fan vad dålig leksand är... och modo lyckas bara göra ett mål på dom
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Drömlag till nästa säsong om vi är kvar:
m. Kempe i. filpula b. Thomas
c. grundström e. Pettersson e. hedberg
k. Jakobsson a. ottosson p. karlkvist
L. sandin b. ritchie t. Wahlgren
n. welch k. cumiskey
t. enström t. viklund
o. Hedman e. djuse
Räknar med att butler Olofsson och possler lämnar.
m. Kempe i. filpula b. Thomas
c. grundström e. Pettersson e. hedberg
k. Jakobsson a. ottosson p. karlkvist
L. sandin b. ritchie t. Wahlgren
n. welch k. cumiskey
t. enström t. viklund
o. Hedman e. djuse
Räknar med att butler Olofsson och possler lämnar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
S-vikaren: Kanske Jets vill köpa ut han för han har inte presterat lika bra i år. Bara en tanke men man kan hoppas
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Costanza: Vore det sant så har vi nog shls bästa back
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kul grej, Modo är det enda laget som vunnit 2 kvartsfinaler mot Skellefteå då senaste 5 åren
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lill-Nyllet hängde dit sitt andra nhl mål inatt
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
Här ser man. Hur många spelare från den "suveräna talangfabriken" Skellefteå togs ut i world cup truppen? Jo noll. Och 3 st från modo
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
Nu kommer jag låta jävligt bitter men jag vill verkligen säga det. Skellefteå måste vara det laget med mest tur i hela shl, dom har alltid dommaren med sig. Direkt när en Skellefteå spelare faller så hörde man deras lilla klack och bås få nåt CP anfall. Skellefteå åkte och småhakade modo i hela matchen men det blev inga utvisningar. Men med 20 sekunder kvar gjorde dommaren nåt jag verkligen hatar. Dom tog den dära hakningen. direkt vid en offside en iceing var det framme minst 2 ske spelare vid dommaren och klagade. jag tror och hoppas att det där jävla flyt laget åker senast i semin. när det blir lite fysiskt flyger deras spelare som nå vantar. Luleå skulle tvåla dit dom hur lätt enligt mig. En sak till jag unnar det där självbelåtna och griniga laget ingen framgång alls.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Du får inte glömma skottet. jag har själv spelat mot honom och jag blev nästan rädd att täcka skott när han ladda bössan
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
Xtravaganskaja: Själv gillar jag inte Jimmie men att han blev anmäld var för hårt. Jag tycker att det hade räckt med en 2 eller kanske 2+10
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Modo Hockey 14/1-16
Tycker att brynäs kan tacka dommaren som var helt underbart isen denna matchen. Först vid 1-1 var det en klubba från Johnson rätt i huvet på ottosson. Och andra utvisningen på kwiatkowski var ett skämt. Alcen kommer med armarna i huvud höjd och kör rätt in i kwiatkowski som dessutom inte var puckförande. Sen lägger alcen på isen och grinar som en 3 åring när han blir hakad. Jävla skämt att han inte åkte för interfearence i första läget
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MoDo, TORSDAG 14 JANUARI 19:00
Tycker att brynäs kan tacka dommaren som var helt underbart isen denna matchen. Först vid 1-1 var det en klubba från Johnson rätt i huvet på ottosson. Och andra utvisningen på kwiatkowski var ett skämt. Alcen kommer med armarna i huvud höjd och kör rätt in i kwiatkowski som dessutom inte var puckförande
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
Om ni fortsätter så här blir det inget guld för er. Modo spelade ut skeå i 2 perioder
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå, LÖRDAG 9 JANUARI 16:00
Fortsätter vi så här kommer vi vinna matcher. Om inte Erik Hanses hade haft en super match hade vi nog vunnit.
Föregående · 64 · Nästa