Monno: Du glömmer ju nylander
Inlägg: 1751815
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Vem vill inte glömma honom?
Inget fel i kompetensen på Nylander men det var att jättefel att ta in honom och låta han ta en plats för nån man kan få ut mer än en halv säsong av.
Inget fel i kompetensen på Nylander men det var att jättefel att ta in honom och låta han ta en plats för nån man kan få ut mer än en halv säsong av.