Verkar som att domarna inte fattar att man inte ska visa för tydligt att man har blivit köpt.
Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
Zource: blir någon avstängning då? Eller är han spelklar till på fredag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 2 2026-03-18
Är det någon som vet om Berg blev anmäld för den där situationen när Pooley fick en slash på handen?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Har någon ett tips på vad man ska göra eller säga när en leksands-supporter mobbar en för att vi åkte ur?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur tror ni att framtiden för Aagaard ser ut? Jag hoppas verkligen att han kan stå ut med att spela i HA.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Scopulus:
Hoppas att ni har råd att betala domarna nästa säsong också. Tack för inget.🖕🏼
Hoppas att ni har råd att betala domarna nästa säsong också. Tack för inget.🖕🏼
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Vilka tror ni stannar i Modo och vilka hoppas ni att man satsar på att behålla.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Har någon en idé på vad man kan säga när en läxing retar en för att Modo åker ur?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo:
Det är för att vi inte har någon spelare framför mål.
Det är för att vi inte har någon spelare framför mål.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Tänk om vi hade matchat budet för Dickenson (som ville stanna) istället för att få en jasek eller true
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
1921ofHockey:
Äntligen lite positivitet!❤️💚🤍
Äntligen lite positivitet!❤️💚🤍
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{9742}:
Jag håller med.
Så länge vi kan behålla pucken inom laget i deras zon och lassi gör en bra match så tar vi det
Jag håller med.
Så länge vi kan behålla pucken inom laget i deras zon och lassi gör en bra match så tar vi det
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Tarasov:
Jag tror att Gästrin skulle kunna få en större roll också.
Jag tror att Gästrin skulle kunna få en större roll också.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Om vi skulle åka ur SHL. Vilka spelare skulle ni vilja satsa på att behålla?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Tarasov:
Eller bara på Aagaard efter Engsund inte ka bli utvisad.
Eller bara på Aagaard efter Engsund inte ka bli utvisad.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Hamnkaptenen:
Jag undrar verkligen hur Engsund kan leva på den lilla delen av sin lön efter att 99% har gått till domarna
Jag undrar verkligen hur Engsund kan leva på den lilla delen av sin lön efter att 99% har gått till domarna
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Man måste faktiskt komma ihåg att Modo tappade allt efter matchstraffet. Efter det var publiken inte så mycket till hjälp.
Man måste faktiskt komma ihåg att Modo tappade allt efter matchstraffet. Efter det var publiken inte så mycket till hjälp.
+ 3
1 · Nästa