Historik
Föregående · 18 · Nästa
Frölunda HC > En profil lägger skridskorna på hyllan...
Vill tacka Jonas Esbjörs för alla åren och dom goda minnena. :)
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Södertälje SK
Klinth:
Nu är det dags att visa kringelbagarna vart skåpet ska stå. 5-1
Nu är det dags att visa kringelbagarna vart skåpet ska stå. 5-1
Brynäs IF > Sv: Timrå IK - Brynäs IF Torsdag 6/3-08
Klart som fn ni grejjar Kvalserien.
Men för att göra det ska ni fylla Läkerol Arena och skrika fram erat kära Brynäs så bra ni bara kan.
Elitseriehockey i Gävle 2008/2009... Ja tack...
Men för att göra det ska ni fylla Läkerol Arena och skrika fram erat kära Brynäs så bra ni bara kan.
Elitseriehockey i Gävle 2008/2009... Ja tack...
Brynäs IF > Sv: Timrå IK - Brynäs IF Torsdag 6/3-08
Jag tänker fn gå å stötta Brynäs i Kvalserien, vill kunna ha möjligheten att se elitseriehockey i Gävle nästa säsong oxå.
Nån som är med?
Nån som är med?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Jacksson 71:
Vore väl roligt för Brendl att vinna skytteligan iår igen? =)
Vore väl roligt för Brendl att vinna skytteligan iår igen? =)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn:
Det lär ju märkas, Brendl har ju hittat målet ganska skapligt på slutet.
Det lär ju märkas, Brendl har ju hittat målet ganska skapligt på slutet.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-03-06
Tikaremuhrarn:
Mikael Lind har inte spelat match sen landslagsuppehållet så...
Mikael Lind har inte spelat match sen landslagsuppehållet så...
Brynäs IF > Sv: Boork is back !??
Huss:
Så klart det finns det. Men jag jämförde kommunerna med varandra.
Finns säkert några förvirrade Sundsvallare som håller på Timrå. :P
Så klart det finns det. Men jag jämförde kommunerna med varandra.
Finns säkert några förvirrade Sundsvallare som håller på Timrå. :P
Brynäs IF > Sv: Boork is back !??
Peja:
Lite skillnad på publikunderlaget i Gävle och Timrå kanske...
100 000 mot 20 000.
Lite skillnad på publikunderlaget i Gävle och Timrå kanske...
100 000 mot 20 000.
Frölunda HC > Sv: Silly season 08/09
piff:
Melin har gjort ett bra jobb på den punkten tycker jag. Och nubben har ju inte fegat med att plocka in juniorer i Timrå så jag tror nog ledningen ser till att dom får chansen. :)
Melin har gjort ett bra jobb på den punkten tycker jag. Och nubben har ju inte fegat med att plocka in juniorer i Timrå så jag tror nog ledningen ser till att dom får chansen. :)
Frölunda HC > Sv: Silly season 08/09
Skönt att Lars Eller å Joakim Andersson skrivit på för 1 år nu.
Frölunda HC > Sv: MODO - FRÖLUNDA
Paddan:
3 vinster av 4 möjliga... Tycker statistiken säger allt denna säsong. ;)
3 vinster av 4 möjliga... Tycker statistiken säger allt denna säsong. ;)
Frölunda HC > Sv: Linköpings - Frölunda
Danne_l:
Även om jag hellre hade haft resultatet 3-4 än 4-3 så ska rätt vara rätt. :)
Även om jag hellre hade haft resultatet 3-4 än 4-3 så ska rätt vara rätt. :)
Frölunda HC > Sv: Linköpings - Frölunda
Klinth:
Jag funderade varför han ska ha poäng bara, tyckte han tippade 3-4 inte 4-3. :)
Jag funderade varför han ska ha poäng bara, tyckte han tippade 3-4 inte 4-3. :)
Brynäs IF > Sv: Södertälje-Brynäs
Någonstans måste man beundra tränaren Olof Östblom. Att som färsking, 29 år gammal, träna ett klassiskt lag som Brynäs innebär att man varje dag måste samsas med sisådär ett hundratal assisterande tränare bara i Gävle-området. Varje beslut han tar granskas med mikroskop och varje förlust möts med en lätt axelryckning följt av orden:
– Vad var det vi sa?
– Vad var det vi sa?
Leksands IF > Sv: Kvalserien
mattias - 74:
Tror inte Elitserien riktigt kommer i skymundan men det kommer bli ett stort intresse för KS.
Riktigt intressant. :)
Tror inte Elitserien riktigt kommer i skymundan men det kommer bli ett stort intresse för KS.
Riktigt intressant. :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Klockren tackling av Sanny, bästa jag sett sen Niemi proppade Jämtin i mittzon. :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Måndag 18/2-08
moreten:
Indirekt bidrar jag ju. Är jag hemma så blir det 1 biljett mindre. :P
Indirekt bidrar jag ju. Är jag hemma så blir det 1 biljett mindre. :P
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Måndag 18/2-08
rackham:
Föredra faktiskt ölen i mugg, glas, burk eller flaska. :)
Föredra faktiskt ölen i mugg, glas, burk eller flaska. :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Måndag 18/2-08
rackham:
Jag står alltid upp för mitt lag oavsett arena, senast regnade det öl över en men vem bryr sig. :P
Jag står alltid upp för mitt lag oavsett arena, senast regnade det öl över en men vem bryr sig. :P
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Måndag 18/2-08
Konceptet:
Indirekt då jag bidrar till högre publiksiffra och därmed mer pengar i kassan.
Indirekt då jag bidrar till högre publiksiffra och därmed mer pengar i kassan.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Måndag 18/2-08
rackham:
Till och med jag ska till Läkerolen på lärdag. :)
Till och med jag ska till Läkerolen på lärdag. :)
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Timrå
Allt snack i i denna tråd får mig att tänka på nyströms blogg idag. =)
"- Mora borde givetvis ha en blogg på sin hemsida. Av sin lagkapten. Håkan Blogg.
Jag vet inte om jag ska skratta. Men min kompis tycker att det är kul och försvarar sig med att han bor i Göteborg, de har som bekant lite egen humor där nere."
"- Mora borde givetvis ha en blogg på sin hemsida. Av sin lagkapten. Håkan Blogg.
Jag vet inte om jag ska skratta. Men min kompis tycker att det är kul och försvarar sig med att han bor i Göteborg, de har som bekant lite egen humor där nere."
Brynäs IF > Sv: Gissa publiktillströmningen (BIF-HV71)
Horace76c:
årets bottennapp på sätraåsen.
Bussen inställd, 3497 betalande...
årets bottennapp på sätraåsen.
Bussen inställd, 3497 betalande...
Frölunda HC > Sv: MIK - VF
mattias - 74:
Har inte experterna tagit resultatet 24 timmar innan match så är det fritt fram för oss vanliga människor... :)
Har inte experterna tagit resultatet 24 timmar innan match så är det fritt fram för oss vanliga människor... :)
Frölunda HC > MIK - VF
Får väl starta en tråd jag då ingen annan gjort det. :)
Kahnberg och Plüss skadade, hoppas juniorerna visar framfötterna ikväll. Känns som att en vinst skulle sitta fint.
2-4
Kahnberg och Plüss skadade, hoppas juniorerna visar framfötterna ikväll. Känns som att en vinst skulle sitta fint.
2-4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping 2008-02-14
mikenomad:
Ett tips är att gå in på www.hockeyligan.se , sen väljer du live vid Timrå - Linköpings HC matchen. :)
Ett tips är att gå in på www.hockeyligan.se , sen väljer du live vid Timrå - Linköpings HC matchen. :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
NuMo:
Precis vad jag satt å tänkte på.
Nu var det ju ett tag sedan man bodde i Timrå och spelade i Sundsvall så rivaliteten kanske har ändrat sig. Kan säga som så att vore man en klenare stjäl så hade man hamnat på pzyket när man var ung och gick i skolan. :)
Precis vad jag satt å tänkte på.
Nu var det ju ett tag sedan man bodde i Timrå och spelade i Sundsvall så rivaliteten kanske har ändrat sig. Kan säga som så att vore man en klenare stjäl så hade man hamnat på pzyket när man var ung och gick i skolan. :)
Föregående · 18 · Nästa

Nästan rätt iallafall, resultatet tog du dock. :P
Holmqvist pass till Fabbe är riktigt snygg.