Historik
Föregående · 19 · Nästa
Timrå IK > Sv: Nubben till Frölunda
Uno Gordon: Nubben kommer fortfarande ha kvar huset på Alnö och vara synlig i Sundsvall även i framtiden och han vill kunna gå med rak rygg även då och se sina gamla fans i ögonen.
Där fick du med något väldigt viktigt som jag tror många missar.
Där fick du med något väldigt viktigt som jag tror många missar.
Frölunda HC > Sv: Silly season 08/09
rackham:
Ja du skulle inte få utnyttja min sladd på tangentbordet. :)
Ja du skulle inte få utnyttja min sladd på tangentbordet. :)
Frölunda HC > Sv: Silly season 08/09
JBlom:
Lite mer "silly"...
Lite mer "silly"...
Länkar:
http://www.expressen.se/sport/ishockey/elitserien/1.1025754/frolundas-varvarkupp-utanfor-isen
http://www.expressen.se/sport/ishockey/elitserien/1.1025754/frolundas-varvarkupp-utanfor-isen
Frölunda HC > Silly season 08/09
Tänkte det kanske behövs en tråd då ryktena börjar rulla på...
Det spekuleras ganska rejält om "Nubben" för tillfället, nu har även AB skrivit om andra Timråanställda...
Det spekuleras ganska rejält om "Nubben" för tillfället, nu har även AB skrivit om andra Timråanställda...
Frölunda HC > Sv: Nubben till VF
Konceptet:
Läste en sak i Timrås krypin...
| skarin: Vad finns det för tänkbara (eventuella) ersättare till Nubben som sportchef?
Ulf Dahlén? Ok - fine with me!
Men,vänta nu, är inte Nubben och Dahlén polare?
Vad är oddsen på att Frölundas tränare nästa säsong heter Ulf Dahlén?
Kevin O Shea @ Härnösand Igår kl. 23:16 |
Läste en sak i Timrås krypin...
| skarin: Vad finns det för tänkbara (eventuella) ersättare till Nubben som sportchef?
Ulf Dahlén? Ok - fine with me!
Men,vänta nu, är inte Nubben och Dahlén polare?
Vad är oddsen på att Frölundas tränare nästa säsong heter Ulf Dahlén?
Kevin O Shea @ Härnösand Igår kl. 23:16 |
Frölunda HC > Sv: Brynäs - Frölunda
Konceptet:
Såna vinster är dom skönaste. :)
3 otroligt viktiga poäng.
Såna vinster är dom skönaste. :)
3 otroligt viktiga poäng.
Frölunda HC > Sv: Brynäs - Frölunda
Vem står i mål?
Webradion säger Ahonen men har för mig förhandssnacket sagt Gistedt...
Webradion säger Ahonen men har för mig förhandssnacket sagt Gistedt...
Frölunda HC > Sv: Nubben till VF
Konceptet:
Ja gör Melin bättre ifrån sig än vad som gjorts så här långt så kanske det blir svårt att inte förlänga med han. Men samtidigt så vet man ju hur det gick med förlängningen av Bäckman. Men nu har dom ju inte lika filosofier så.
Om Nubben och mårts skulle vara rätt män eller ej i staben är ju svårt att sia om, men spekulationer är alltid roligt. :)
Ja gör Melin bättre ifrån sig än vad som gjorts så här långt så kanske det blir svårt att inte förlänga med han. Men samtidigt så vet man ju hur det gick med förlängningen av Bäckman. Men nu har dom ju inte lika filosofier så.
Om Nubben och mårts skulle vara rätt män eller ej i staben är ju svårt att sia om, men spekulationer är alltid roligt. :)
Frölunda HC > Sv: Nubben till VF
Konceptet:
Kommer Mårts som tränare nu med Karlsson som radarpartner oxå?
Isåfall ser staben riktigt bra ut.
Kommer Mårts som tränare nu med Karlsson som radarpartner oxå?
Isåfall ser staben riktigt bra ut.
Timrå IK > Sv: Hahl till HPK?
Fet-Ecke:
Menas det inte tvärsom då?
Han spelar i (Kalpa) men ryktas + till JYP säsong 08/09.
Menas det inte tvärsom då?
Han spelar i (Kalpa) men ryktas + till JYP säsong 08/09.
Frölunda HC > Sv: Brynäs - Frölunda
Klinth:
Måste vinna imorgon annars vågar jag inte åka hem på torsdag. :P
2-5
Måste vinna imorgon annars vågar jag inte åka hem på torsdag. :P
2-5
Frölunda HC > Sv: VF - SSK
Linnea:
=)
Ja det är ju knappt så man vågar skriva sitt resultat 24 timmar innan matchstart... ;)
=)
Ja det är ju knappt så man vågar skriva sitt resultat 24 timmar innan matchstart... ;)
Frölunda HC > Sv: VF - SSK
mok:
Hann inte tippa idag då jag drog en sväng runt Leksand.
Skulle ha startat en tråd igår när det inte fanns någon men man vet ju inte om man vågar, Linnea skäller ju så fort det är nåt. =)
Hann inte tippa idag då jag drog en sväng runt Leksand.
Skulle ha startat en tråd igår när det inte fanns någon men man vet ju inte om man vågar, Linnea skäller ju så fort det är nåt. =)
Frölunda HC > Sv: DIF - VF
JBlom:
Å han gjorde skäl för lönen hela matchen. Vilka räddningar. :)
Riktigt skön vinst och riktigt viktig.
Å han gjorde skäl för lönen hela matchen. Vilka räddningar. :)
Riktigt skön vinst och riktigt viktig.
Frölunda HC > Sv: DIF - VF
Då vet jag.:)
Dessa kommentatorer...
Ja som det låter så gör Ari skäl för sin lön idag. =)
Dessa kommentatorer...
Ja som det låter så gör Ari skäl för sin lön idag. =)
Frölunda HC > Sv: DIF - VF
Vem står i mål???
Tyckte dom snackade om Gistedt dom 2 första perioderna å nu Ahonen. Kan säkert stämma men varför byta målvakt?
Tyckte dom snackade om Gistedt dom 2 första perioderna å nu Ahonen. Kan säkert stämma men varför byta målvakt?
Frölunda HC > Sv: DIF - VF
Danne_l:
Kände för att leka nyhetsreporter. =)
Det blir en tuff match ikväll och en väääldigt viktig sådan med tanke på poängläget båda lagen har..
Kände för att leka nyhetsreporter. =)
Det blir en tuff match ikväll och en väääldigt viktig sådan med tanke på poängläget båda lagen har..
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
Menar inte att han inte platsa i första eller andra femman för det gör han garanterat när han har matchtempot i kroppen. Som jag skrev förut så är det ju skadan som förstört hans chanser.
Det jag däremot menar är att första å andra femman redan kändes givna när han kom. Han hade kanske kunnat röra runt lite i dem men det var han tempomässigt inte kapabel till.
Det jag däremot menar är att första å andra femman redan kändes givna när han kom. Han hade kanske kunnat röra runt lite i dem men det var han tempomässigt inte kapabel till.
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
Danne_l:
Ja det var väl inte direkt otippat.
Men kändes när han kom att det inte riktigt fanns någon plats för han i laget.
För ska han spela ska det vara i första eller andra kedjan och där är det oftast fullt. :P
Ja det var väl inte direkt otippat.
Men kändes när han kom att det inte riktigt fanns någon plats för han i laget.
För ska han spela ska det vara i första eller andra kedjan och där är det oftast fullt. :P
Café > Sv: Vårdad klädsel
Wayne Gresky: Haha
Ja då har jag isåfall badat för sista gången i mitt liv. :)
Ja då har jag isåfall badat för sista gången i mitt liv. :)
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
Klinth:
Ja varför inte... Är det bara matchträning han behöver så. Lars Eller kan stanna i Frölunda en stund så kan Borås använda Morrison utan problem.
Tänk vad skador kan ställa till det...
Ja varför inte... Är det bara matchträning han behöver så. Lars Eller kan stanna i Frölunda en stund så kan Borås använda Morrison utan problem.
Tänk vad skador kan ställa till det...
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
Danne_l:
Instämmer!
Det om Melin tänkte jag på igår när jag lyssnade på web-radion. Riktigt bra att han kan ta det beslutet och bänka spelare som har taskig dagsform. Nu kanske bästa lösningen hade varit att bänka nästan alla men det går ju som sagt inte. :)
Instämmer!
Det om Melin tänkte jag på igår när jag lyssnade på web-radion. Riktigt bra att han kan ta det beslutet och bänka spelare som har taskig dagsform. Nu kanske bästa lösningen hade varit att bänka nästan alla men det går ju som sagt inte. :)
Frölunda HC > Sv: VF - HV71
mok:
Ja du hade rätt om vi räknar in förlängningen då. :P
Riktigt skönt att grabbarna visar moral igen och tar extra poängen. Bra match igen och det märks att Frölunda är lite jämnare och vassare med Melin vid rodret. Hoppas det håller i sig. :)
Ja du hade rätt om vi räknar in förlängningen då. :P
Riktigt skönt att grabbarna visar moral igen och tar extra poängen. Bra match igen och det märks att Frölunda är lite jämnare och vassare med Melin vid rodret. Hoppas det håller i sig. :)
Föregående · 19 · Nästa

0-22 kan du väl ta... =)