Historik
Föregående · 12 · Nästa
Timrå IK > Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Frågan är ju om Eldebrink nöjer sig med att 'bara' sköta defensiven efter att ha lyckats så bra med Kloten. Jag tror nog att han vill ha huvudansvaret om han ska träna ett svenskt lag igen.
Timrå IK > Sv: SAIK-TIK 070109
Nyss hemkommen från Umeå Norra undrar jag bara om det tillhör vanligheterna om betalande åskådare förväntas medtaga egna tidtagarur ?
Lite irriterande att inte kunna se hur lång tid som återstod av utvisningarna etc, men den snälle matchspeakern höll oss i publiken uppdaterade med ojämna mellanrum.
Johan Ryno - hur bra kommer inte den pojken att bli med en riktig försäsong ?
Lite irriterande att inte kunna se hur lång tid som återstod av utvisningarna etc, men den snälle matchspeakern höll oss i publiken uppdaterade med ojämna mellanrum.
Johan Ryno - hur bra kommer inte den pojken att bli med en riktig försäsong ?
Övrig sport > Sv: Are you ready for some football!!!
Salle: Japp. Glömde skriva att collegematcherna var betydligt roligare att se på.
Övrig sport > Sv: Are you ready for some football!!!
Såg en av alla dessa Bowls på Nasn häromdan. Otroligt vilken skillnad det är på collegefootball och NFL.
Timrå IK > Sv: Linköping - Timrå IK 2006-12-29
wap.hockeysnack.com
Det är nu man minns det legendariska klottret i stenstan.
"Nu är allt bara skit".
Det är nu man minns det legendariska klottret i stenstan.
"Nu är allt bara skit".
Juniorhockey > Sv: JVM 2007 26/12 - 5/1
Metal Guru: Enligt Iihf:s sida var det t.o.m ett game winning goal. Vet de nåt som inte vi vet ? =)
Café > Sv: Vad har ni för favoritjullåt?
Eftersom O helga natt redan nämnts bidrar jag med Merry Christmas (I don't wanna fight tonight) med Ramones.
Café > Sv: Vad händer med dig själv under jul och nyår...
Helg Ernest: Möjligen kan man känna sig som den där dårpippin ibland.
Café > Sv: Vad händer med dig själv under jul och nyår...
Själv kliver man ju på en ny skiftvända den 23:e, så man slipper fundera på vad man ska göra under julen. Men vad f-n, storhelgstillägg och folkfritt i fabriken gör det hela rätt uthärdligt ändå. =)
Fotboll > Sv: Champions League
Bissett19: Rafflande slut på matchen. Boruc lär nog inte behöva betala på krogen ikväll iaf.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2006-11-14
Hälge: Instämmer. Speciellt Strålman verkade helt j-vla utpumpad på slutet.
Timrå IK > Sv: Best of Timrå - Omgång 1 - 20
Kerstin_k: Härligt klipp. Stor humor att spela The Boys are back in town till bilderna från Skellefteå.
Timrå IK > Sv: Vad tycks?
El Maco: Man ska väl in med 10 matcher till i ett redan späckat program ?
Men visst, slipper vi nån av landslagsturneringarna så....
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2006-10-30
wap.hockeysnack.com
Det sägs att kan man inte säga nåt snällt ska man inte säga nåt alls...
Men Backlund var bra iaf.
Det sägs att kan man inte säga nåt snällt ska man inte säga nåt alls...
Men Backlund var bra iaf.
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2006-10-30
wap.hockeysnack.com
Ambroo: Visst har man skapat några chanser, men LHC måste haft 100 lägen. Får se hur tredje artar sig.
Ambroo: Visst har man skapat några chanser, men LHC måste haft 100 lägen. Får se hur tredje artar sig.
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2006-10-30
wap.hockeysnack.com
Precis som i förra mötet verkar LHC lite nonchalanta framåt trots att man spelar snyggt. Man spelar dock starkt defensivt. Tveksam om vi orkar vända nu... möjligen om de slappnar av.
Precis som i förra mötet verkar LHC lite nonchalanta framåt trots att man spelar snyggt. Man spelar dock starkt defensivt. Tveksam om vi orkar vända nu... möjligen om de slappnar av.
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2006-10-30
wap.hockeysnack.com
Ingen skillnad jmf med första. Tacka Backlund för att det inte är mer.
Ingen skillnad jmf med första. Tacka Backlund för att det inte är mer.
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2006-10-30
wap.hockeysnack.com
Dålig period av TIK. LHC mycket piggare och skapar flera fina chanser. Pluspoäng till Backlund och Moe.
Dålig period av TIK. LHC mycket piggare och skapar flera fina chanser. Pluspoäng till Backlund och Moe.
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2006-10-30
wap.hockeysnack.com
Hallen är ok, men vad konstigt folk pratar här nere.
Hallen är ok, men vad konstigt folk pratar här nere.
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
AIK kvitterar sade dem på radion, men lyckligtvis var det jordfräsarna på Råsunda. =)
Café > Sv: Roliga länkar
Kanske en gammal länk, men skön replikväxling reklamvägen mellan Audi, BMW, Subaru och Bentley.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
wap.hockeysnack.com
Fast det vore kul att veta vilka förkunskaper som egentligen krävs för att kunna uppskatta en fotbollsmatch.
Fast det vore kul att veta vilka förkunskaper som egentligen krävs för att kunna uppskatta en fotbollsmatch.
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Lill-Hinken: Om du bara visste vad jag var på väg att köpa åt dig för några år sen på loppisen i Svartvik. =)
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
Kerstin_k: Från könsord och svordomar till skämt. Ska Jonte bli en mysgubbe i tv nu ? =)
Fotboll > Sv: Premier League
Hedman säger sig ha fått ett erbjudande från Newcastle. Nån måste driva med oss.
Timrå IK > Sv: Nya matchdräkterna
Frella: Framför allt är de stora röda blafforna från ifjol borta från bortastället. Bara en sån sak...
Föregående · 12 · Nästa