Historik
Föregående · 17 · Nästa
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2005-01-20
kamsen: Helvete !!!
Om det ändå hade varit en hockeyspelare som avjorde.
Café > Sv: Vilket är den bästa Tv serien??
orion: Hade inte den tredje delen av Heimat premiär tidigare i år ?
Café > Sv: Vilket är den bästa Tv serien??
Dragan 2k: Ford Fairlane är ju en klassiker.
"So many assholes, so few bullets"
"Unfuckingbelievable"
Café > Sv: Vilket är den bästa Tv serien??
shanti: Fler sevärda polisserier/deckare:
De första säsongerna av Spanarna på Hill Street.
I mördarens spår (?) men Helen Mirren.
Monk.
Nu Conan O'Brien....
Café > Sv: Vilket är den bästa Tv serien??
Lumber Jack: Jag gillade aldrig Potatishandlaren. Mest pga Lassgårds lite tillgjorda dialekt. Däremot älskade jag Kejsaren av Portugallien. Ingvar Hirdwall är f.ö en av mina absoluta favoritskådespelare.
Café > Sv: Tidernas bästa film?
orion: Apropå Hasse Alfredsson så visas Den enfaldige mördaren på tok för sällan.
Café > Sv: Tidernas bästa film?
Fula, skitiga och elaka.
Les Miserables. Versionen från 1995 med Jean-Paul Belmondo i huvudrollen.
Papillon.
Allt av Bröderna Coen.
I kategorin teknat/animerat röstar jag på Fritz the Cat.
Juniorhockey > För snälla juniorer ?
..och så påstås det att våra juniorer är för snälla. 17 matchstraff i en juniormatch. Nåt sorts rekord ?
Café > Sv: Sett vs. Sätt
Huge: Det jag försökte visa var att slutända används då något konkret tar slut och slutände vid t.ex skeden. Åtminstone om man får tro min till åren komna ordbok.
Café > Sv: Sett vs. Sätt
Huge: Är det så enkelt ?
Till vägs ände resp. Mifs era som elitserielag är snart till ända ?
Café > Sv: Finns det inget annat forum vi kan hålla till i ?
Är det någon av skribenterna som känner till Mackmyra whiskey ?
Det ska visst hållas en provningskväll av den i Sundsvall i februari.
Café > Sv: Finns det inget annat forum vi kan hålla till i ?
Helg Ernest: Calvados är livsfarligt, speciellt ute på sjön. Tacka vet jag en härlig Islaywhiskey. =)
Övrig sport > Sv: Are you ready for some football!!!
Salle:
Jag tror att jag har greppat grunderna, men jag erkänner att jag inte kan följa några taktiska mönster. =)
Övrig sport > Sv: Are you ready for some football!!!
Salle:
Men det var då inte den lättaste sporten att titta på. Jag har nu sett ungefär en kvart och det känns inte som om de har spelat mer än par tre minuter.
Support > Sv: Ta betalt för HS
difzi:
Det verkar ofta bli större text om man raderar namnet på den vars inlägg man svarar på.
Timrå IK > Sv: Klacken mot Modo
Bergius:
Själv är jag mest nyfiken på sambandet mellan släktskapet öviksbor emellan och timrås parkbänkar.
Timrå IK > Sv: Bortastå i SA
Såg inte originalritningen annorlunda ut innan brandskyddsmyndigheten blandade sig i ?
Timrå IK > Sv: Mr Hundra Procent
Jag tycker att Jimmy gjorde en fin insats ikväll. Han stod väl lite felplacerad på Foppas mål, men det var å andra sidan en riktig stänkare. Sedan verkade han ha lite svårt då det snurrades som värst runt buren. Det blev en del märkliga returer där. Han kompenserade dock detta med flera fina räddingar i övrigt.
Med tanke på att mötte en seriens vassaste kombinationer ( Foppa och Weinhandl) ger iaf jag honom med beröm godkänt.
Timrå IK > Sv: Hjälp till Ni också!
Hälge:
Jag fick intrycket att det var 23000 kr plus 10 % av kioskförsäljningen.
Café > Sv: Tidernas Bästa rocklåt?
Paddan:
Ha ha. Jag minns skriverierna i tidningarna om Cia Bergs mun och hur den skrämde barnen. =)
Café > Sv: Bästa Julsångerna
Lumber Jack:
Du menar den med Axel Rudi Pell och ett gäng andra obskyra tyskar ?
Den spelade jag alltid på julaftons morgon på den tiden jag hade fungerande skivspelare. =)
MoDo Hockey > Sv: Friscos julnötbildgåtor
Frisco:
Griffin Park, Brentford FC.
Ibland ser man arenan då man flyger in mot Heathrow.
Griffin Park, Brentford FC.
Ibland ser man arenan då man flyger in mot Heathrow.
MoDo Hockey > Sv: Friscos julnötbildgåtor
Frisco:
Måste titta lite på fopållen också. =)
Väntar bara på att nån ska skriva in tvåan. Laget på den arenan räddade mitt spel hos Expekt idag.
Måste titta lite på fopållen också. =)
Väntar bara på att nån ska skriva in tvåan. Laget på den arenan räddade mitt spel hos Expekt idag.
MoDo Hockey > Sv: Friscos julnötbildgåtor
Frisco:
Nr 9 är ingen fotbollsarena iaf. Är det nån av cricketplanerna, Lords eller Oval ?
Nr 9 är ingen fotbollsarena iaf. Är det nån av cricketplanerna, Lords eller Oval ?
Timrå IK > Sv: Resan i går
El Maco:
Svårt att säga då man själv står mitt i smeten. De flesta höll dock igång bra även då det stod 2-0.
Svårt att säga då man själv står mitt i smeten. De flesta höll dock igång bra även då det stod 2-0.
Café > Sv: Tidernas Bästa rocklåt?
willysson:
Schenker har också gjort en låt med den titeln.
Gillar du Mustasch rekommenderas Alabama Thunderpussy.
Schenker har också gjort en låt med den titeln.
Gillar du Mustasch rekommenderas Alabama Thunderpussy.
Timrå IK > Sv: Var kan man se TIK-Modo i morgon?
nummer41:
Brukar inte 'fullt' bara innebära att alla bord är bokade. Isf kan man ju ändå komma in och hänga i baren och se matchen.
Brukar inte 'fullt' bara innebära att alla bord är bokade. Isf kan man ju ändå komma in och hänga i baren och se matchen.
Café > Sv: Tidernas Bästa rocklåt?
66Hagberg:
Instämmer. Min topp 3-Ramoneslista, just nu:
Rockaway Beach
Psycho Therapy
I Believe In Miracles
En annan låt som snurrar rätt friskt är Lou Reeds Wave of Fear.
Instämmer. Min topp 3-Ramoneslista, just nu:
Rockaway Beach
Psycho Therapy
I Believe In Miracles
En annan låt som snurrar rätt friskt är Lou Reeds Wave of Fear.
Café > Sv: Tidernas Bästa rocklåt?
Nu är den här tråden nästan två sidor lång och fortfarande har ingen nämnt Ramones !
Timrå IK > Sv: Bra jobbat Jimmy, Olle, Skarin, Dalan m fl
JD:
Eller är det den röda färgen ?
Stavar som en kratta gör jag också så här på morgonen...
Eller är det den röda färgen ?
Stavar som en kratta gör jag också så här på morgonen...
Timrå IK > Sv: Bra jobbat Jimmy, Olle, Skarin, Dalan m fl
Redax 2:
Jag har nu studerat bilden på flaggan en stund och kna inte för mitt liv göra en komministisk koppling till den. De enda möjligheterna är, och då måste man nog verkligen VILJA se en koppling, är stilen som ansiktet är målat i, men den stilen förekommer ju i hundratals olika motiv.
Jag har nu studerat bilden på flaggan en stund och kna inte för mitt liv göra en komministisk koppling till den. De enda möjligheterna är, och då måste man nog verkligen VILJA se en koppling, är stilen som ansiktet är målat i, men den stilen förekommer ju i hundratals olika motiv.
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2004-11-22
Trevligast ikväll var hemresan, när vi väl kom iväg vill säga.
Café > Sv: I väntan på revolutionen...
orion:
Den fungerar iaf för mig. Den borde öppnas direkt i mediaspelaren.
Den fungerar iaf för mig. Den borde öppnas direkt i mediaspelaren.
Skidsport > Sv: Elofsson är körd för i år...
Sannes:
Jag tvivlar. Nu såg jag inte dagens inslag på sporten, men i tidigare intervjuer har de låtit som om gnistan har försvunnit.
Jag tvivlar. Nu såg jag inte dagens inslag på sporten, men i tidigare intervjuer har de låtit som om gnistan har försvunnit.
Föregående · 17 · Nästa