JD

1078 inlägg · 17339 besäkare

Historik

· 18 ·
Timrå IK > Sv: Resor
SaraS:
Desto större anledning att åka. =)

Timrå IK > Sv: Publikattack mot Forsberg
Åke the Myth:
..och tydligen skriver jag som nån jaevla kråka så här på morgonkvisten. Bulanov verkade nästan besitta samma färdigheter som Huring i konsten att ensam avgöra en match.

Inte för att försvara beteendet, men hade det slagits upp lika stort om det hade varit t.ex nån Mifare som träffats ?

Timrå IK > Sv: Publikattack mot Forsberg
Åke the Myth:
Nog får att jag inte hyser några varmare känslor för Brynäs, men det där var nästan i det i grymmaste laget.

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Rooster23:
Nu kanske det nästan möjligvist är klart. =)

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
..och Wikegårds blick ser ut att bli svartare och svartare.

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Så enkelt, så snyggt !

Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2004-10-28
Ambroo:
Instämmer. Inte mot Modo...

Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2004-10-28
Kalle K:
De går ju bort sig stup i ett. Hoppas på avsevärd bättring i andra.

Timrå IK > Sv: Klacken hördes dåligt i går
Men i framtiden vore det kul om uttjänt klackfolk kunde samlas på samma sektion på sittplats och bilda en egen PRO-klack a´la Sektion F hos DIF.

Timrå IK > Sv: TIK031 hemma efter ett härligt härnadståg
Ambroo:
Alltid rött, alltid rätt

Skidsport > Sv: Anjas jakt på WC titeln
Stabil seger.

Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2004-10-21
Swordster:
Var det inte Storstad, eller nån annan tidig 90-talare ?

Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2004-10-21
Skapligt liv på de rättrogna som är där.

Timrå IK > Sv: Tikare i Gärde
Moverare:
Ottosson (?) gjorde inte nån höjdarmatch heller. Är han alltid lika osäker ?

Timrå IK > Sv: Introt
JimmyH:
Efter ombyggnaden har de väl inte ens nånstans att stå där de syns ?
Alla tittar ju ändå ner mot isen. I gamla hallen kunde de åtminstone ställa sig i vägen för sittplatspubliken mellan varven. =)

Timrå IK > Sv: Arenanamnet
Dream Team:

..får vi bara behålla pengarna så gör det inte mig nåt om arenan får heta Timrå Isstadion igen.

Timrå IK > Sv: Kvällens domare
Tackar.

Skönt att det inte bara var vi som skämde ut oss den här omgången.

Timrå IK > Sv: Kvällens domare
Tappade ljudet. Vad åkte Salo ut för ?

Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Bara att gratulera Mora. Själv ska jag leta upp lite tröstesprit.

Timrå IK > Sv: Publiken/klacken i kväll
Väldigt osynkat på västra idag. En del kanske var lite för glada över att det var lördagsmatch ?
Det hände flera gånger att samma ramsa sjöngs i canon och att en del av klacken alltid lyckades hamna en takt före alla andra. =)

Timrå IK > Sv: Äntligen en oförtjänt vinst
Skarin:
Ofta ser du saker och ting dubbelt också....

Timrå IK > Sv: Äntligen en oförtjänt vinst
Hade jag varit luleåsupporter hade jag ringt polisen. Dagens vinst var rena j**la stölden.

Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Härlig kommentar av Salo i Dagbladet också :
"Den där jävla klacken skriker ju hela tiden."

Själv har man ont i handen efter att ha dängt in den i labdörren på jobbet då Modo gjorde 2-1. Några sekunder senare havererade nästan stämbanden istället. =)

Timrå IK > Sv: Tik-Mif, Gif-Dif
ernie eagle:
Du får gärna skicka hur många mejl du vill. Jag tror bara att en ändrad matchdag lika gärna kan göra att x antal personer inte kommer att kunna se matchen.

Timrå IK > Sv: Tik-Mif, Gif-Dif
ernie eagle:
För skiftarbetare kan en dag hit eller dit spela en väldigt stor roll. Ingen kritik, bara ett påpekande.

Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2004-09-20
Skarin:
Till råga på allt kunde man inte dränka sorgerna heller.

Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2004-09-20
Rink rat:
Käftsmäll var ordet, men resan var som vanligt kul. Under dagen och natten har man stött på tyska militärer, en hojåkande Mini Me och rävar i parti och minut.

Timrå IK > Sv: Kiprusoff klar
Frella:
Frågan är om vi inte borde låna hem Fagge också ?
Bara för att vara på den säkra sidan.

Café > One, two ,three, four....
Ännu en legend har gått ur tiden....

Timrå IK > Sv: Det måste gå en buss till Luleå!
Skarin:
Syftade på nämnda drycks förmåga att sätta sunt ekonomiskt tänkande ur spel. Två tröstspel räknas f.ö inte som att spöa någon.

Timrå IK > Sv: Det måste gå en buss till Luleå!
TimraIK_TimraIK:
Är sugen, men jag måste kolla hur stora hål calvadosen på finlandsbåten lämnade på kontot. =)

Timrå IK > Sv: Det måste gå en buss till Luleå!
TimraIK_TimraIK:
När är sista dag för anmälning ?

Tre Kronor > Hardy
Enligt P4 kommer Hardy att hålla en presskonferens ikväll.

Timrå IK > Sv: Allting är Frellativt
Smokey:
Fyller på med några osammanhängande minnesbilder...

* Varför vänta på en taxi i 20 minuter när man kan gå 7 km i en okänd stad ?

* Ordninsvakter på ett kebabhak ? Självklart.

* Storbandslåtar på radion i hytten. Vem fan är Mr DJ ?

* Drängfulla ålänningar, ävldalingar och polacker i en enda röra.

* Kniv och revolver får enligt anslag inte medtagas in på läktaren i Hartwall.

* Ungjävlarna på bussen flyttade faktiskt på sig när de ovänligt men bestämt ombads dra åt h-e.

Timrå IK > Allting är Frellativt
I väntan på Jimmys utförligare reserapport från Helsingfors kan man konstatera följande :

* Byxvarm Calvados MÅSTE gå laget runt i båthytten.

* Landslagets klack kan föra ett otroligt liv när någon styr upp dem.

* Kräftstjärtarna ligger där de ska.

* Skarin är vår tids Dean Martin.

Tre Kronor > Sv: USA - RUS
Ambroo:
Esche framstår mer och mer som turneringens bäste målvakt.

Tre Kronor > Sv: Laget i kväll....
Dream Team:
Yay...

Timrå IK > Sv: Livet efter Skarin
JimmyH:
Man kan väl sätta upp ett par riktiga räcken med ett litet mellanrum precis som i LLA.

Timrå IK > Sv: Livet efter Skarin
Kan de egentligen bestämma var folk ska stå ?
Om folk står mellan utgångarna och sjunger måste de väl få göra det ?

Timrå IK > Sv: Tempen stegras
Olle:

Menar du medlemskap i TIK så kolla länken....

Timrå IK > Sv: Tempen stegras
Hälge:
Körde inte GIF med att man blev medlem automatiskt då man köper årskort ?

Timrå IK > Sv: Tempen stegras
...och årskortet kom med posten häromdan.

Trevligt.

Timrå IK > Sv: En dynamisk trio Hed-Jo-Ni
ernie eagle:
Hedström, Schmedström. Det är Jocke Nilsson folket vill läsa om. =)

Timrå IK > Sv: J Hedström i P4
Frella:
Men när SAIK tappade sin stora ledning mot Tunadal började man undra om det verkligen fanns nåt elitseriematerial i klubben.

Timrå IK > Sv: Nostalgi och sköna ljud
Knastret från en LP-skiva.

Timrå IK > Sv: Påhlsson
knaskamilla:
Mittlinjen Ånge-Sundsvall och sedan busslinje 609, 610 eller 611 ut till Timrå.

Timrå IK > Sv: Trumma?
Dream Team:
Har för mig att det var nån gubbe som inte gillade den och kallade den för "den där j-vla begravningsramsan".

Timrå IK > Sv: Trumma?
Dream Team:
Om du var med till Leksand i vintras vet du nog viken ramsa det rör sig om. Den kördes nästan non stop i tredje perioden fram till Hagos kvittering.

Timrå IK > Sv: Det är aldrig för sent att ge upp
El Maco:
Helt rätt. Det här luktar kvalserie lång väg.

Timrå IK > Sv: Återstående platser i truppen 04/05
Bergius:
Om pengarna finns borde man försöka sig på Melin. Han är ju ändå Hvs andraval enlig Sportbladet.

· 18 ·
Om JD
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: 20. Hall of Fame

är nu OFFLINE

Från Sönnsvall