Historik
Föregående · 18 · Nästa
Timrå IK > Sv: Publikattack mot Forsberg
Åke the Myth:
..och tydligen skriver jag som nån jaevla kråka så här på morgonkvisten. Bulanov verkade nästan besitta samma färdigheter som Huring i konsten att ensam avgöra en match.
Inte för att försvara beteendet, men hade det slagits upp lika stort om det hade varit t.ex nån Mifare som träffats ?
..och tydligen skriver jag som nån jaevla kråka så här på morgonkvisten. Bulanov verkade nästan besitta samma färdigheter som Huring i konsten att ensam avgöra en match.
Inte för att försvara beteendet, men hade det slagits upp lika stort om det hade varit t.ex nån Mifare som träffats ?
Timrå IK > Sv: Publikattack mot Forsberg
Åke the Myth:
Nog får att jag inte hyser några varmare känslor för Brynäs, men det där var nästan i det i grymmaste laget.
Nog får att jag inte hyser några varmare känslor för Brynäs, men det där var nästan i det i grymmaste laget.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Rooster23:
Nu kanske det nästan möjligvist är klart. =)
Nu kanske det nästan möjligvist är klart. =)
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
..och Wikegårds blick ser ut att bli svartare och svartare.
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2004-10-28
Kalle K:
De går ju bort sig stup i ett. Hoppas på avsevärd bättring i andra.
De går ju bort sig stup i ett. Hoppas på avsevärd bättring i andra.
Timrå IK > Sv: Klacken hördes dåligt i går
Men i framtiden vore det kul om uttjänt klackfolk kunde samlas på samma sektion på sittplats och bilda en egen PRO-klack a´la Sektion F hos DIF.
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2004-10-21
Swordster:
Var det inte Storstad, eller nån annan tidig 90-talare ?
Var det inte Storstad, eller nån annan tidig 90-talare ?
Timrå IK > Sv: Tikare i Gärde
Moverare:
Ottosson (?) gjorde inte nån höjdarmatch heller. Är han alltid lika osäker ?
Ottosson (?) gjorde inte nån höjdarmatch heller. Är han alltid lika osäker ?
Timrå IK > Sv: Arenanamnet
Dream Team:
..får vi bara behålla pengarna så gör det inte mig nåt om arenan får heta Timrå Isstadion igen.
..får vi bara behålla pengarna så gör det inte mig nåt om arenan får heta Timrå Isstadion igen.
Timrå IK > Sv: Kvällens domare
Tackar.
Skönt att det inte bara var vi som skämde ut oss den här omgången.
Skönt att det inte bara var vi som skämde ut oss den här omgången.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Bara att gratulera Mora. Själv ska jag leta upp lite tröstesprit.
Timrå IK > Sv: Publiken/klacken i kväll
Väldigt osynkat på västra idag. En del kanske var lite för glada över att det var lördagsmatch ?
Det hände flera gånger att samma ramsa sjöngs i canon och att en del av klacken alltid lyckades hamna en takt före alla andra. =)
Det hände flera gånger att samma ramsa sjöngs i canon och att en del av klacken alltid lyckades hamna en takt före alla andra. =)
Timrå IK > Sv: Äntligen en oförtjänt vinst
Hade jag varit luleåsupporter hade jag ringt polisen. Dagens vinst var rena j**la stölden.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Härlig kommentar av Salo i Dagbladet också :
"Den där jävla klacken skriker ju hela tiden."
Själv har man ont i handen efter att ha dängt in den i labdörren på jobbet då Modo gjorde 2-1. Några sekunder senare havererade nästan stämbanden istället. =)
"Den där jävla klacken skriker ju hela tiden."
Själv har man ont i handen efter att ha dängt in den i labdörren på jobbet då Modo gjorde 2-1. Några sekunder senare havererade nästan stämbanden istället. =)
Timrå IK > Sv: Tik-Mif, Gif-Dif
ernie eagle:
Du får gärna skicka hur många mejl du vill. Jag tror bara att en ändrad matchdag lika gärna kan göra att x antal personer inte kommer att kunna se matchen.
Du får gärna skicka hur många mejl du vill. Jag tror bara att en ändrad matchdag lika gärna kan göra att x antal personer inte kommer att kunna se matchen.
Timrå IK > Sv: Tik-Mif, Gif-Dif
ernie eagle:
För skiftarbetare kan en dag hit eller dit spela en väldigt stor roll. Ingen kritik, bara ett påpekande.
För skiftarbetare kan en dag hit eller dit spela en väldigt stor roll. Ingen kritik, bara ett påpekande.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2004-09-20
Skarin:
Till råga på allt kunde man inte dränka sorgerna heller.
Till råga på allt kunde man inte dränka sorgerna heller.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2004-09-20
Rink rat:
Käftsmäll var ordet, men resan var som vanligt kul. Under dagen och natten har man stött på tyska militärer, en hojåkande Mini Me och rävar i parti och minut.
Käftsmäll var ordet, men resan var som vanligt kul. Under dagen och natten har man stött på tyska militärer, en hojåkande Mini Me och rävar i parti och minut.
Timrå IK > Sv: Kiprusoff klar
Frella:
Frågan är om vi inte borde låna hem Fagge också ?
Bara för att vara på den säkra sidan.
Frågan är om vi inte borde låna hem Fagge också ?
Bara för att vara på den säkra sidan.
Timrå IK > Sv: Det måste gå en buss till Luleå!
Skarin:
Syftade på nämnda drycks förmåga att sätta sunt ekonomiskt tänkande ur spel. Två tröstspel räknas f.ö inte som att spöa någon.
Syftade på nämnda drycks förmåga att sätta sunt ekonomiskt tänkande ur spel. Två tröstspel räknas f.ö inte som att spöa någon.
Timrå IK > Sv: Det måste gå en buss till Luleå!
TimraIK_TimraIK:
Är sugen, men jag måste kolla hur stora hål calvadosen på finlandsbåten lämnade på kontot. =)
Är sugen, men jag måste kolla hur stora hål calvadosen på finlandsbåten lämnade på kontot. =)
Timrå IK > Sv: Allting är Frellativt
Smokey:
Fyller på med några osammanhängande minnesbilder...
* Varför vänta på en taxi i 20 minuter när man kan gå 7 km i en okänd stad ?
* Ordninsvakter på ett kebabhak ? Självklart.
* Storbandslåtar på radion i hytten. Vem fan är Mr DJ ?
* Drängfulla ålänningar, ävldalingar och polacker i en enda röra.
* Kniv och revolver får enligt anslag inte medtagas in på läktaren i Hartwall.
* Ungjävlarna på bussen flyttade faktiskt på sig när de ovänligt men bestämt ombads dra åt h-e.
Fyller på med några osammanhängande minnesbilder...
* Varför vänta på en taxi i 20 minuter när man kan gå 7 km i en okänd stad ?
* Ordninsvakter på ett kebabhak ? Självklart.
* Storbandslåtar på radion i hytten. Vem fan är Mr DJ ?
* Drängfulla ålänningar, ävldalingar och polacker i en enda röra.
* Kniv och revolver får enligt anslag inte medtagas in på läktaren i Hartwall.
* Ungjävlarna på bussen flyttade faktiskt på sig när de ovänligt men bestämt ombads dra åt h-e.
Timrå IK > Allting är Frellativt
I väntan på Jimmys utförligare reserapport från Helsingfors kan man konstatera följande :
* Byxvarm Calvados MÅSTE gå laget runt i båthytten.
* Landslagets klack kan föra ett otroligt liv när någon styr upp dem.
* Kräftstjärtarna ligger där de ska.
* Skarin är vår tids Dean Martin.
* Byxvarm Calvados MÅSTE gå laget runt i båthytten.
* Landslagets klack kan föra ett otroligt liv när någon styr upp dem.
* Kräftstjärtarna ligger där de ska.
* Skarin är vår tids Dean Martin.
Timrå IK > Sv: Livet efter Skarin
JimmyH:
Man kan väl sätta upp ett par riktiga räcken med ett litet mellanrum precis som i LLA.
Man kan väl sätta upp ett par riktiga räcken med ett litet mellanrum precis som i LLA.
Timrå IK > Sv: Livet efter Skarin
Kan de egentligen bestämma var folk ska stå ?
Om folk står mellan utgångarna och sjunger måste de väl få göra det ?
Om folk står mellan utgångarna och sjunger måste de väl få göra det ?
Timrå IK > Sv: Tempen stegras
Hälge:
Körde inte GIF med att man blev medlem automatiskt då man köper årskort ?
Körde inte GIF med att man blev medlem automatiskt då man köper årskort ?
Timrå IK > Sv: En dynamisk trio Hed-Jo-Ni
ernie eagle:
Hedström, Schmedström. Det är Jocke Nilsson folket vill läsa om. =)
Hedström, Schmedström. Det är Jocke Nilsson folket vill läsa om. =)
Timrå IK > Sv: J Hedström i P4
Frella:
Men när SAIK tappade sin stora ledning mot Tunadal började man undra om det verkligen fanns nåt elitseriematerial i klubben.
Men när SAIK tappade sin stora ledning mot Tunadal började man undra om det verkligen fanns nåt elitseriematerial i klubben.
Timrå IK > Sv: Det är aldrig för sent att ge upp
El Maco:
Helt rätt. Det här luktar kvalserie lång väg.
Helt rätt. Det här luktar kvalserie lång väg.
Timrå IK > Sv: Återstående platser i truppen 04/05
Bergius:
Om pengarna finns borde man försöka sig på Melin. Han är ju ändå Hvs andraval enlig Sportbladet.
Om pengarna finns borde man försöka sig på Melin. Han är ju ändå Hvs andraval enlig Sportbladet.
Föregående · 18 · Nästa
Desto större anledning att åka. =)