Historik
Föregående · 19 · Nästa
Timrå IK > Sv: #36 Lind blir #24 Lind nästa år
JimmyH:
Nog tror jag att folket runt Siljan skulle backa upp LIF igen, men knappast i lika stor omfattning som sist. Publik och sponsorer tröttnar snabbt. Se bara på björklöven.
Nog tror jag att folket runt Siljan skulle backa upp LIF igen, men knappast i lika stor omfattning som sist. Publik och sponsorer tröttnar snabbt. Se bara på björklöven.
Timrå IK > Sv: Upp med Olle i taket
Vadan denna hysteri med tröjor i taket ?
Nu när vi har en ny fin arena borde klubben ordna en ny utställning om våra gamla lirare i den nya entrén. Dagens undanskymda ursäkt till monter gör väl ingen nostalgiker glad ?
Nu när vi har en ny fin arena borde klubben ordna en ny utställning om våra gamla lirare i den nya entrén. Dagens undanskymda ursäkt till monter gör väl ingen nostalgiker glad ?
Övrig hockey > Sv: Korrekturläs!
Även om jag håller med det mesta som har skrivits i den här tråden, så kan man inte skälla enbart på ungarna. Personligen blir jag mer irriterad på vuxet folk som inte kan bete sig bland andra. Det gäller allt från mobiltelefoner som ringer i tid och otid till otrevligt bemötande i affärer e.t.c.
Timrå IK > Sv: Leksandsresan
Madde:
Aja, man kan inte få allt här i världen. Man får väl försöka sova en stund på bussen istället som omväxlings skull.
Aja, man kan inte få allt här i världen. Man får väl försöka sova en stund på bussen istället som omväxlings skull.
Timrå IK > Sv: Tifot före kvällens match
willysson2:
Trycket finns ju från början av ramsorna, men det var lite klent med uthålligheten idag.
Hur låter det på östra (om du nu sitter där) ?
Trycket finns ju från början av ramsorna, men det var lite klent med uthålligheten idag.
Hur låter det på östra (om du nu sitter där) ?
Timrå IK > Sv: Tifot före kvällens match
Dream Team:
Helt rätt, det är bara jag som är skrockfull. Det kan dock ha funnits andra orsaker till förlusten. Jag fick t.ex inte tag på ett matchprogram idag. =)
Helt rätt, det är bara jag som är skrockfull. Det kan dock ha funnits andra orsaker till förlusten. Jag fick t.ex inte tag på ett matchprogram idag. =)
Timrå IK > Sv: Tifot före kvällens match
Dream Team:
Hur snyggt som helst. Hatten/kepsen av för tifogruppen.
Synd bara att vi fick äta upp texten ikväll.
Hur snyggt som helst. Hatten/kepsen av för tifogruppen.
Synd bara att vi fick äta upp texten ikväll.
Timrå IK > Sv: Inför TIK-SSK
Helg Ernest:
Lite var ordet. De såg inte ut att vara intresserade för fem öre.
Lite var ordet. De såg inte ut att vara intresserade för fem öre.
Timrå IK > Sv: Ramsorna som försvann
Helg Ernest:
Östra skulle mycket riktigt behöva nån som startar ramsorna åt dem. Det finns 'fickor' med folk som skriker där, men koordinationen saknas.
Östra skulle mycket riktigt behöva nån som startar ramsorna åt dem. Det finns 'fickor' med folk som skriker där, men koordinationen saknas.
Timrå IK > Sv: Kjell Roos
Har inte dansat sen jag gick i skolan. Klarar man sig fortfarande med 1-2-3-ihop ?
Timrå IK > Sv: Vad är Ångest?
Vem är Dahlén ?
Finns denne mytomspunne spelare på riktigt, eller befinner vi oss bara i en fruktlös väntan likt Samuel Beckets luffare ur ' I väntan på Godot' ?
Finns denne mytomspunne spelare på riktigt, eller befinner vi oss bara i en fruktlös väntan likt Samuel Beckets luffare ur ' I väntan på Godot' ?
Timrå IK > Sv: Pasi text på finska, någon som förstår vad som står där?
Det stod nåt om att Timrå krävde ett två- eller treårskontrakt, men att han själv bara ville skriva för ett år. Som jag förstod gällde det förhandlingar om en ev återkomst till Timrå.
Timrå IK > Sv: Lugnande om skador
wesse:
Skönt att höra.
Det som retade upp mig mest med situationen igår var att domarsatan lät spelet fortgå efter att Gunno hade blivit liggande.
Skönt att höra.
Det som retade upp mig mest med situationen igår var att domarsatan lät spelet fortgå efter att Gunno hade blivit liggande.
Timrå IK > Sv: Vad är det med supportrarna?
Annica:
För min del är det inga problem. Jag har betalat mitt medlemskap och har så gjort i flera år. Däremot kanske man tappar en del 'marginalåskådare' som kanske bara åker nån enstaka gång med tvånget.
jag tycker att en medlem borde kunna ta med sig en gäst på resorna vars uppträdande man ansvarar för.
För min del är det inga problem. Jag har betalat mitt medlemskap och har så gjort i flera år. Däremot kanske man tappar en del 'marginalåskådare' som kanske bara åker nån enstaka gång med tvånget.
jag tycker att en medlem borde kunna ta med sig en gäst på resorna vars uppträdande man ansvarar för.
Timrå IK > Sv: Vad är det med supportrarna?
Räcker det inte med att resenärerna är registrerade ?
i så fall räcker det väl att man tar namn och adress etc på de som åker med.
i så fall räcker det väl att man tar namn och adress etc på de som åker med.
Timrå IK > Sv: Sjögren på floskeltoppen
Jag vet av personlig erfarenhet att man har aldrig tråkig med en jänkare. Nya fel varje dag.
Timrå IK > Sv: Sjögren på floskeltoppen
Selina:
Jag har nog hört hur startvillig er förra volvo var en vinternatt utanför ladan. =)
Jag har nog hört hur startvillig er förra volvo var en vinternatt utanför ladan. =)
Timrå IK > Sv: Tallar och t-shirts
Smokey:
Nu när du säger det...
Fanns det inte en stor dansk flagga på läktarna en gång i tiden ?
Nu när du säger det...
Fanns det inte en stor dansk flagga på läktarna en gång i tiden ?
Timrå IK > Sv: Tallar och t-shirts
Stefan Jalonen:
Turkar är väl rödvita. Ytterligare en möjlighet att sprida TIK-evangeliet.
Turkar är väl rödvita. Ytterligare en möjlighet att sprida TIK-evangeliet.
Timrå IK > Sv: Inför Mif Redhawks-Timrå IK
Swordster:
Enligt hockeyligans sida är det bara Canal + som sänder ikväll. Nåt rugbylag norrifrån mot Djurgården tror jag.
Enligt hockeyligans sida är det bara Canal + som sänder ikväll. Nåt rugbylag norrifrån mot Djurgården tror jag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2003-10-01
Röda Tallen:
Kul att klacken hördes bra. Då man står mitt i den rödvita röran är det svårt att bilda sig en uppfattning om ljudnivån.
När östra svarade på 'andra sidan...' var det nästan så att man fick ståpäls. =)
Kul att klacken hördes bra. Då man står mitt i den rödvita röran är det svårt att bilda sig en uppfattning om ljudnivån.
När östra svarade på 'andra sidan...' var det nästan så att man fick ståpäls. =)
Timrå IK > Sv: Porrboll och vindögd örn
TD:
Jag tror faktiskt att det kan bli ett bra tryck på sittplats. En bekant fick ett brev om att förnya sitt årskort och enligt det fanns det inga platser att köpa mitt på långsidorna. Jag antar att de har gått åt till sponsorer. Förhoppningsvis köper alla skriksugna sittplatsare kort nära ståplats.
Jag tror faktiskt att det kan bli ett bra tryck på sittplats. En bekant fick ett brev om att förnya sitt årskort och enligt det fanns det inga platser att köpa mitt på långsidorna. Jag antar att de har gått åt till sponsorer. Förhoppningsvis köper alla skriksugna sittplatsare kort nära ståplats.
Timrå IK > Sv: Presskonferens
Man får väl hoppas att det rör sig om en rejäl slant. Åtminstone så att vi får råd med Halvards lön.
Timrå IK > Sv: Evensson en gentleman?
Frisco:
Hörninini - spela mini !
...som det stod på t-tröjorna då man var palt.
Hörninini - spela mini !
...som det stod på t-tröjorna då man var palt.
Timrå IK > Sv: VF-Timrå IK en rysare
hassebasse:
Samma här. Jag har trampat upp en stig mellan TVn och datorn där jag går och svär över Lärking. ;)
Samma här. Jag har trampat upp en stig mellan TVn och datorn där jag går och svär över Lärking. ;)
Övrig hockey > Sv: Kvalserien
Gone:
Det kanske är för att inte båda elitserielagen ska kunna rycka direkt ?
Är det fri lottning mellan lagen i Play Off, eller kommer Saik och Löven att mötas än gång ?
Det kanske är för att inte båda elitserielagen ska kunna rycka direkt ?
Är det fri lottning mellan lagen i Play Off, eller kommer Saik och Löven att mötas än gång ?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
dr-nix:
Nu såg jag inte hela matchen, men Lundin tyckte jag visade framfötterna. Han borde få fortsatt förtroende.
Nu såg jag inte hela matchen, men Lundin tyckte jag visade framfötterna. Han borde få fortsatt förtroende.
Föregående · 19 · Nästa