Historik
Föregående · 20 · Nästa
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Det ser enligt bekanta på plats mycket stabilt ut. VI har tydligen haft ett tredje mål bortdömt för offside (?).
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Vi tar väl och dammar av en gammal klassisk vinsttråd ?
Styf utvisad. Scheisse !
Styf utvisad. Scheisse !
Timrå IK > Sv: Slutspelsskägg
Ska supportrarna spontanspara skägg, eller kommer det att sättas ett officellt skäggspararstartdatum ?
Timrå IK > Sv: Nya hallen - namnförslag
Den nya hallen får gärna heta vad f-n som helst, bara inte ordet arena ingår. ; )
Timrå IK > Sv: Bra Torsk!
DJ Hemp:
Om den trenden håller i sig kommer m.a.o Brynäs upp över strecket på lördag.
Om den trenden håller i sig kommer m.a.o Brynäs upp över strecket på lördag.
Timrå IK > Sv: Ny TIK-låt !!!
Nu väntar vi bara på att Skarin ska ta fram rödvinspavan och spela in en Lundellinspirerad hyllningslåt till TIK.
MoDo Hockey > Sv: WERNBLOM VS FORSLUND!!!
Lumber Jack:
Otroligt att det finns folk som fortfarande minns Voivod ! ;)
Otroligt att det finns folk som fortfarande minns Voivod ! ;)
Timrå IK > Sv: Varför bara 10 kr för parkering?
Om man slapp trafiken mellan utfarterna skulle man nog slippa en del av korvstoppningen. Som det är nu svänger en del av de som kör ut vid södra utfarten norrut mot den andra korsningen och vice versa.
Timrå IK > Vad gör du nuförtiden, "Pekka&quo
Där sprack en av min barndoms illusioner. Jag som alltid trott på myten om hans tobaksvanor på träningarna. Suck. : )
När får vi se en intervju med #10 Jocke Nilsson ?
När får vi se en intervju med #10 Jocke Nilsson ?
Timrå IK > Sv: Ny TIK-låt
Vad Tant Selina egentligen försöker säga är att hennes röst inte passar i en kör. Hon sjunger helst solo och har anmält intresse för att sjunga nationalsången före annandagsderbyt.
Timrå IK > Sv: Evangeline
Dylan ?
Det här blir bara värre och värre. Man får nog bara acceptera att jag är ganska ensam om att ha god musiksmak. : )
Redax2 nämnde Dropkick Murphy's, så han får väl också antas ha musiköra.
Det här blir bara värre och värre. Man får nog bara acceptera att jag är ganska ensam om att ha god musiksmak. : )
Redax2 nämnde Dropkick Murphy's, så han får väl också antas ha musiköra.
Timrå IK > Sv: Evangeline
Helg Ernest:
Dissa gärna Lundell. Det är bara rätt och riktigt, men håll fingrarna borta från giganternas gigant. : )
Dissa gärna Lundell. Det är bara rätt och riktigt, men håll fingrarna borta från giganternas gigant. : )
Timrå IK > Sv: Malmö vinner...
Äh, varje match med Timrå IK är som en föreställning i Vegas. Glitter, glamour och magi.
Timrå IK > Sv: We are sailing to SM-Gold next year
rådbjer:
Gränsen går hos årgång -73. Är du äldre har utförsbacken börjat. :)
Gränsen går hos årgång -73. Är du äldre har utförsbacken börjat. :)
Timrå IK > Sv: We are sailing to SM-Gold next year
Jag är nog böjd att hålla med Hr Rådbjer. SMÅLANDs stil hör definintivt hemma här. Minns hur det var ifjol då var och varannat inlägg bara innehöll gnäll.
Övrig hockey > Sv: Timrå-SSK kvalserien 2000
08Liz:
Jag är ofin nog att svara. Micke Lind och Anders Nilsson.
Jag är ofin nog att svara. Micke Lind och Anders Nilsson.
Övrig hockey > Sv: Timrå-SSK kvalserien 2000
Frisco:
Jag vill minnas att Freddan fick hoppa in med kort varsel och gjorde en stormatch.
Jag vill minnas att Freddan fick hoppa in med kort varsel och gjorde en stormatch.
Timrå IK > Sv: Hegerforstankar
DanS:
Ingen aning, men Herr Boork kan säkert komma med en uttömmande analys. ; )
Ingen aning, men Herr Boork kan säkert komma med en uttömmande analys. ; )
Timrå IK > Sv: Hegerforstankar
Ett citat från Expressen :
"Timrå ligger före Färjestad i tabellen, spöar HV med 5-0 och har hur kul som helst utan Zäta. Är det verkligen sant att Susanne Ljungskog har fått bragdguldet ?"
"Timrå ligger före Färjestad i tabellen, spöar HV med 5-0 och har hur kul som helst utan Zäta. Är det verkligen sant att Susanne Ljungskog har fått bragdguldet ?"
Luleå HF > Sv: Luleå-Timrå
Tänkte bara tacka för ett trevligt mottagande igår. Det är alltid kul att kunna umgås civiliserat med motståndarsupportrar.
Timrå IK > Sv: Alla till MoDo!
orion:
De flesta lär väl hamna på bortastå, med dess panoramavy över rinken. Jag vet inte vad den sektionen heter, men det är till vänster sett från parkeringen.
De flesta lär väl hamna på bortastå, med dess panoramavy över rinken. Jag vet inte vad den sektionen heter, men det är till vänster sett från parkeringen.
Timrå IK > Sv: Alla till MoDo!
orion:
Vad jag saknar då det gäller privatresor är nån sorts kontaktlista i samband med en ev. barometer. Det finns säkert personer som vill följa med på div. snedresor mot delad bensinkostnad.
Vad jag saknar då det gäller privatresor är nån sorts kontaktlista i samband med en ev. barometer. Det finns säkert personer som vill följa med på div. snedresor mot delad bensinkostnad.
Timrå IK > Sv: Knepig sida ?
Dream Team:
Trevliga grannar du har. Jag tror att mycket bottnar i att norra ståplats försvann. Nu ska alla gamla ståplatsare trängas på samma läktare.
Trevliga grannar du har. Jag tror att mycket bottnar i att norra ståplats försvann. Nu ska alla gamla ståplatsare trängas på samma läktare.
Timrå IK > Sv: MoDo-Timrå på torsdag
Dream Team:
Det kan nog stämma. Betänk att då TIK-LIF sändes kom bara drygt 4000 personer ut till ladan. Många kommer nog att stanna hemma på torsdag också, trots att det är länsderby.
Det kan nog stämma. Betänk att då TIK-LIF sändes kom bara drygt 4000 personer ut till ladan. Många kommer nog att stanna hemma på torsdag också, trots att det är länsderby.
Timrå IK > Renovering av ladan ?
En artikel i ST för er utsocknes TIKare. Kul att de inser att många föredrar ståplats före sittplats.
Timrå IK > Sv: Hej å hopp
Maggan:
Om det behövs fler lockbeten, så har ju Hr Sjöstedt lovat att anordna både bingo och dans. Vad mer kan man begära ?
Om det behövs fler lockbeten, så har ju Hr Sjöstedt lovat att anordna både bingo och dans. Vad mer kan man begära ?
Timrå IK > Sv: LHC panikvärvar
Mikelen :
Personligen har jag inga som helst problem med LHC eller nåt annat lag (nämn inte Löven bara). Det som får mig att höja på ögonbrynen är att ni provar nya spelare trots att ni har ett par stycken i Nyköping som nog gärna skulle prova på spel i elitserien. Anses de inte hålla tillräckligt hög klass, eller är de inga forwards ?
Apropå köpelag så fick väl vi TIKare vår släng av sleven när vi låg i allsvenskan och skulle påbörja vår väg mot eliserien ?
Det drogs mindre smickrande paralleller med Mif vill jag minnas.
Kan man nämna italiensk fotboll, kan väl nämna lite om kvällens omgång av FA-cupen. QPR lyckades kämpa till sig 0-0 borta mot amatörlaget Vauxhall Motors.
Personligen har jag inga som helst problem med LHC eller nåt annat lag (nämn inte Löven bara). Det som får mig att höja på ögonbrynen är att ni provar nya spelare trots att ni har ett par stycken i Nyköping som nog gärna skulle prova på spel i elitserien. Anses de inte hålla tillräckligt hög klass, eller är de inga forwards ?
Apropå köpelag så fick väl vi TIKare vår släng av sleven när vi låg i allsvenskan och skulle påbörja vår väg mot eliserien ?
Det drogs mindre smickrande paralleller med Mif vill jag minnas.
Kan man nämna italiensk fotboll, kan väl nämna lite om kvällens omgång av FA-cupen. QPR lyckades kämpa till sig 0-0 borta mot amatörlaget Vauxhall Motors.
Timrå IK > Sv: Leksands andra mål
Lätt och lätt, visserligen brukar vi gå vinnande ur striden, men de sista åren tycker jag att matcherna har blivit rena holmgångarna.
Timrå IK > Sv: Linköping/Luleå
Skarin:
Hej omslagspojken !
Kostymtifot borde väl vara självskrivet mot Luleå, nu då det blir bingo och dans och allt.
Selina :
Dylika ogrundade påhopp borde egentligen inte besvaras. Du hängde ju upp halsduken på en gren efter vägen, så att du skulle hitta tillbaka. Sticka dig en ny vettja. : )
Hej omslagspojken !
Kostymtifot borde väl vara självskrivet mot Luleå, nu då det blir bingo och dans och allt.
Selina :
Dylika ogrundade påhopp borde egentligen inte besvaras. Du hängde ju upp halsduken på en gren efter vägen, så att du skulle hitta tillbaka. Sticka dig en ny vettja. : )
Timrå IK > Sv: Linköping/Luleå
ernie eagle:
Lär dig sälja matchlotter med färre än femton mål först. : )
Lär dig sälja matchlotter med färre än femton mål först. : )
Timrå IK > Sv: Nåt för klacken att ta åt sig!?
sifredi:
Helt rätt. Det hela var en kul grej och hela situationen ska ses med glimten i ögat. Vi har ju åtminstone sluppit analysera sönder matchen och det faktum att vi förlorade.
Helt rätt. Det hela var en kul grej och hela situationen ska ses med glimten i ögat. Vi har ju åtminstone sluppit analysera sönder matchen och det faktum att vi förlorade.
Timrå IK > Sv: Handväska & läppstift fattas Wikegår
Är det bara jag som tycker att Wikegårds finger var matchens höjdare ?
En ny favorit är född. Lita på att han kommer att få höra talas om fingret nästa gång vi möts.
Lahti silade mygg och svalde kameler i kväll, men han var ändå bättre än sin kollega från Ljungby, vars namn jag inte förmår mig att skriva.
En ny favorit är född. Lita på att han kommer att få höra talas om fingret nästa gång vi möts.
Lahti silade mygg och svalde kameler i kväll, men han var ändå bättre än sin kollega från Ljungby, vars namn jag inte förmår mig att skriva.
Föregående · 20 · Nästa
Då blir iaf nike89 glad. ;)