Historik
Föregående · 9 · Nästa
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello:
3-6 strax efter att man bytt ut Belfour. Det är ju riktigt kul med kvalseriehockey (för en utomstående).
3-6 strax efter att man bytt ut Belfour. Det är ju riktigt kul med kvalseriehockey (för en utomstående).
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Instämmer. Kul att se att Markström inte låter sig påverkas av att Moraspelarna går in hårt på honom.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Minst sagt. Det här måste vara en av den vidöppnaste KS på länge.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
T T: Skulle det gå så illa att det är sista matchen kan man ropa in dem för en avtackning efteråt.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
..och har därför inget att förlora jmf med dem vars publik sannolikt kräver en finalplats.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Skarin: Klart det är Kenta som känner behov av en toalett. Vi är ju nederlagstippade igen, precis som mot Modo.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skarin: Genom att ta på mig tagelskjortan. Wolves kvitterade på övertid.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Så leder just nu QPR borta mot Wolverhampton. Ställningen är 2-3 med ca 10 kvar.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Leksands IF-Brynäs IF 21/3
Bissett19: Man kan inte låta bli att imponeras av grabben.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Redax 2: Tulla Maja ser riktigt fin ut ikväll på Eftersnack.
MoDo Hockey > Sv: Ny dag, nytt liv - del V
Wayne Gresky: Tack för god matchserie. Känner ingen skadeglädje ikväll, bara glädje och framför allt en stor lättnad.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kerstin_k: Nervös är bara förnamnet. Jag har snart nött ut parketten här hemma efter alla promenader fram och tillbaka.
Bandy > Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Bissett19:
Jag kan just inget om bandy, men nu skulle jag också tippa på att matchen är körd. Synd bara att jag spelade på SAIK. :)
Jag kan just inget om bandy, men nu skulle jag också tippa på att matchen är körd. Synd bara att jag spelade på SAIK. :)
Bandy > Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
65selander: 5-1 efter ca en kvart. Kommer det att sluta med handbollssiffror tro ?
Brynäs IF > Sv: Medgång ger supportrar - motgång prövar dem
Lycka till i KS. Personligen har jag (oavsett nykterhetsgrad) alltid blivit väl mottagen i Gavlerinken/LA och hoppas att man får tillfälle att besöka er även nästa säsong.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Dogsbite: Inget som syntes från östra iaf. Det var väl mest det vanliga fingervisandet och viftande med armarna.
Fotboll > Sv: FA-cupen/Ligacupen
scim: Lag från dåvarande div 2 verkar iaf ha vunnit cupen.
Från Wikipedia:
"In the history of the FA Cup, only eight teams who were playing outside of the top level of English football have gone on to win the whole competition, the most recent being West Ham United, who beat Arsenal in 1980. Except Tottenham in 1901, these clubs were all playing in the old Second Division, no other Third Division or lower side having so far reached the final."
Från Wikipedia:
"In the history of the FA Cup, only eight teams who were playing outside of the top level of English football have gone on to win the whole competition, the most recent being West Ham United, who beat Arsenal in 1980. Except Tottenham in 1901, these clubs were all playing in the old Second Division, no other Third Division or lower side having so far reached the final."
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-03-04
Kul att Tenkrat fick sätta den efter att ha provat den snurren femtioelva gånger den här säsongen.
Timrå IK > Sv: SAIK - Timrå IK 2008-02-25
Modano: Notera gärna citationstecknen i 250kg kärleks inlägg. Det är inte hans åsikt utan han citerar ett annat inlägg.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
pate: Tror att den heter Put your hands up (for Detroit), men ta en kik på Hassebos sida för säkerhets skull.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-02-16
Skarin: Ha ha. Själv skrämde jag slag på kollegan i operatörsrummet.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-02-16
Skarin: Nämn inte Plura, tack. Han skrev ju säsongens soundtrack, "Någonting måste gå sönder".
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-02-16
Skarin: Livet på en pinne. Trots skadorna har jag svårt att se att HV ska förlora igen.
Tre Kronor > Sv: LG Hockey Games
Poffa: Instämmer. Med alla dessa turneringar och VM börjar landslagshockeyn nästan kännas lika urvattnad som simmästerskapen. Enda fördelen är väl att man kan låta fler spelare få känna på det (förhoppningsvis) högre tempot.
Jag skulle gärna se att det blev färre turneringar och högre prispengar, men vilket förbund skulle gå med på det ?
Jag skulle gärna se att det blev färre turneringar och högre prispengar, men vilket förbund skulle gå med på det ?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Kändes som en dag på jobbet, typ. Man gjorde det som skulle göras utan att förta sig.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
73Sjöbba: Hermansson lobbar väl in en puck från mittlinjen igen.
Timrå IK > Sv: Det sista numret av Magazine 1962
Varianten som används på t.ex medlemskortet duger gott. Bara tallarna och texten ger ett stilrent intryck.
Café > Sv: Kärnkraftsfrågan.
Över tjugo inlägg i tråden och ingen har postat Tage Danielssons monolog om sannolikhet.
Föregående · 9 · Nästa
Man kanske ser Isle of Scilly Football League som ett föredöme ?
Det är världens minsta fotbollsliga där Garrison Gunners och Woolpack Wanderers möter varandra 16 gånger per säsong utöver de två cuperna.