Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skarin: Men vad f-n ?
Du vet väl att det är en gammal regel att aldrig spela på ens eget lag ?
Vi har ju svårt nog just nu utan att du ska behöva jinxa mot oss. ;-)
Timrå IK > Sv: Skellefteåresan
friskan: Roliga resor båda två. Jag kanske börjar bli senil, men visst hade vi med oss tre eller fyra bussar till Umeå i grundserien i allsvenskan/ettan en gång också ?
Café > Sv: 3 från 1 idag
Metal Guru: Bandet The Bronx har f.ö släppt tre album med titeln The Bronx.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ÄlskarTIK: Skellefteå enligt ST. Förmodligen vår bästa värvning någonsin.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
NuMo: Gick de inte upp till elitserien 2003 ?
Enligt deras storslagna vision borde de ha gjort det iaf.
Timrå IK > Sv: SCA-Cupen 2008
Så länge lokalblaskorna inte sänker sig till kvällspressens nivå får man vara glad.
"Läs om skräcktacklingen på..."
"Läs om skräcktacklingen på..."
Timrå IK > Sv: Vi älskar Zäta!
Jag var ut till Njurunda och kollade in bucklan. Arrangemanget lämnade lite att önska ljud- och siktmässigt, men kul att så många kom dit.
Timrå IK > Sv: Nya matchtröjan
TIKbiff: Riktigt snyggt, även om jag tycker att den röda tröjan ska vara hemmastället.
Fotboll > Sv: Champions League
mattias - 74: Jag bryr mig inte om vilka som vinner, bara Chelsea förlorar.
Fotboll > Sv: Premier League
LL: Man måste imponeras av Fulham ändå. Det var inte länge sedan de var så gott som uträknade och sen går de och vinner fyra av fem matcher på slutet.
Fotboll > Sv: Premier League
Hoppas att Birmingham orkar vinna idag. Det skulle innebära att både Fulham och Reading åker ur, vilket skulle glädja många QPR-fans.
Fotboll > Sv: Premier League
scim: Av de lag som är aktuella för PL har jag svårt att se att nåt annat än WBA ska kunna hålla sig kvar. Intressant läge i botten också där tre lag slåss för att undvika nedflyttning. Wednesday har bästa utgångsläget och borde ha gott självförtroende efter att ha tvålat till bottenkollegan Leicester borta senast.
Jag tror att Southampton gnetar till sig en pinne hemma mot Sheff U samtidigt som Leicester biter i gräset borta mot hemmastarka Stoke. Leicester ur alltså och ett bittert slut för gamle QPR-tränaren Ian Holloway. Holloway som f.ö lämnade Plymouth tidigare under säsongen en vecka efter att försäkrat deras fans om sin trohet och kärlek till klubben.
Jag tror att Southampton gnetar till sig en pinne hemma mot Sheff U samtidigt som Leicester biter i gräset borta mot hemmastarka Stoke. Leicester ur alltså och ett bittert slut för gamle QPR-tränaren Ian Holloway. Holloway som f.ö lämnade Plymouth tidigare under säsongen en vecka efter att försäkrat deras fans om sin trohet och kärlek till klubben.
Café > Sv: Metal Guru's tråd med Udda Hårdrockscovers.
Metal Guru: Det är inte hårdrock, men väl lite klassisk NY-punk som framförs av Young at Heart.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Paddan: Apropå Banksy...
Länkar:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=559547&in_page_id=1770
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=559547&in_page_id=1770
Nolby Hockey > Sv: Is på Löta!
Da Bike: Det finns iofs undantag till alla regler, Det var f.ö ungefär allt jag minns efter fem års kurser i tyska.
Café > Sv: Minnen från förr
65selander: Jag klagar inte. Hade han inte hamnat i Brunflo hade jag aldrig fått se honom live. Publikrekord i Ånge och förmodligen enda och sista gången de kommer över 900 i publiksiffra.
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Marcus: Deras gästbok är säkert fylld av lyckönskningar till både oss och Linkan. ;)
Brynäs IF > Sv: Matchtråd VIK Hockey-Brynäs IF Torsdag 10/4-08 ABB Arena
GävleLasse: Man får lov att gratulera så här dagen efter då. Jag är otroligt imponerad av Markström som gick in och dominerade i det utsatta läge som ni befann er i.
+ 1
Café > Sv: Din favoritserie?
mattias - 74: Den bästa t.o.m. Det ska vara de två första säsongerna av Homicide (Uppdrag: Mord) som ska kunna tävla då.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Huss: 3-3 i Malmö tyckte jag mig höra.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Rögle, ja tack. Då kan man förära släktingarna där nere med ett besök.
Föregående · 8 · Nästa
Nu blir det ett besök till barskåpet. :)