Historik
Föregående · 11 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: 1 inlägg på en dryg vecka.
har alla luleåsupportrar dött?
Eller dyker de upp nu när vi vann?
har alla luleåsupportrar dött?
Eller dyker de upp nu när vi vann?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: SÄNK KENNY
fan skulle han han legat ned skulle hela RÖVle vevat
Men vad gör vi?
INGET
SKANDAL
fan skulle han han legat ned skulle hela RÖVle vevat
Men vad gör vi?
INGET
SKANDAL
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: enda chansen till poäng är väl att vi spelar i en delvis ny arena som vi inte har ngt dåligt facit i än.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: fast inte så illa är väl endå långt ifrån bra.
från säsongen slut till att kanske spela.
de får väl plocka in en artistersättare och hoppas han är spelklar till kvalserien
från säsongen slut till att kanske spela.
de får väl plocka in en artistersättare och hoppas han är spelklar till kvalserien
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Bolivar: Ja
men det är inte vår match idag
bara reducera skadan och ta komma igen och ta nya tag o köra över timrå på lördag
men det är inte vår match idag
bara reducera skadan och ta komma igen och ta nya tag o köra över timrå på lördag
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jajjen: *fniss*
är det baksmällan från hockeypesten som kommer fram en dag som denna?
Pölsan i allmänt uppror.
Man kan ju undra varför ni valde en match som denna? Var det för ni räkna med en lätt seger? Eller var det för det var enda matchen på säsongen då det gick att få ut biljetter i stor mängd billigt?
är det baksmällan från hockeypesten som kommer fram en dag som denna?
Pölsan i allmänt uppror.
Man kan ju undra varför ni valde en match som denna? Var det för ni räkna med en lätt seger? Eller var det för det var enda matchen på säsongen då det gick att få ut biljetter i stor mängd billigt?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Huge: Tycker han var generellt kass.
Sen att Luleå hade betydligt fler utvisningar var väl bara som säsongen sett ut hittills.
Sen att Luleå hade betydligt fler utvisningar var väl bara som säsongen sett ut hittills.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Miettinen klara inte pressen från pressen.
En helsida i tidningen imorse,
Sämst i hallen ikväll.
En helsida i tidningen imorse,
Sämst i hallen ikväll.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Du vet ju hur det är med modo och videofilmer.
De hittar säkert ngn som ger Luleå ett negativt perspektiv.
Ok pucken kanske inte var inne men i bakgrunden ser man ett yxhugg som leder till livstids avstängning eller ngt sådant.
De hittar säkert ngn som ger Luleå ett negativt perspektiv.
Ok pucken kanske inte var inne men i bakgrunden ser man ett yxhugg som leder till livstids avstängning eller ngt sådant.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Alltså är det mest en fråga om kedjekombinationer.
Lidhammar vet vi redan har leverarat med L & L
Och iaf Lundberg har ju inte gått nå vidare sen Lidhammar försvann. Lavander har ju varit skadad så han kanske kan ursäktas delvis men den linen borde ihop igen.
Almtorp borde kunna hantera en 3e line med säg chabbi och omark.
tyvärr innebär det att victor får harva fjärde med burra och lindqvist när väl lubos anländer.
Men samtidigt blir det väl han som får fylla ut för skador och bänkningar.
Lidhammar vet vi redan har leverarat med L & L
Och iaf Lundberg har ju inte gått nå vidare sen Lidhammar försvann. Lavander har ju varit skadad så han kanske kan ursäktas delvis men den linen borde ihop igen.
Almtorp borde kunna hantera en 3e line med säg chabbi och omark.
tyvärr innebär det att victor får harva fjärde med burra och lindqvist när väl lubos anländer.
Men samtidigt blir det väl han som får fylla ut för skador och bänkningar.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: Trots han måste släpa runt på Burra.
Visar han värd bättre sällskap.
Omark jobbar endå på till skillnad från vissa andra. Dock är Omark lite puckkär och gör gör mest skitmål från bakom mållinjen.
Nej när bartecko kommer och chabada är tebaka måste de re-shuffla lineupen
Visar han värd bättre sällskap.
Omark jobbar endå på till skillnad från vissa andra. Dock är Omark lite puckkär och gör gör mest skitmål från bakom mållinjen.
Nej när bartecko kommer och chabada är tebaka måste de re-shuffla lineupen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: ekorrar samlar på sig saker så de klarar vintern.
r2 Samlar inte ihop några poäng iaf.
De enda de samlar på är utvisningar och förluster
r2 Samlar inte ihop några poäng iaf.
De enda de samlar på är utvisningar och förluster
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: klockren? hardly
Men bra spel kompenseras med ett billigt täljemål.
Emil slarvar och bjuder Hyvonen på ett skott
Men bra spel kompenseras med ett billigt täljemål.
Emil slarvar och bjuder Hyvonen på ett skott
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: Varför ständigt denna Burström.
Jamenar Almtorp vinner ju teken så varför skall de teka med Burra?
Jamenar Almtorp vinner ju teken så varför skall de teka med Burra?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: j20 vann iaf.
Kul att se lite fartfylld hockey med 3p som resultat.
Om än det var lite si och så med avsluten här å så blev det iaf en 0a bakåt.
Kul att se lite fartfylld hockey med 3p som resultat.
Om än det var lite si och så med avsluten här å så blev det iaf en 0a bakåt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Vem fan vill se massa förlustmatcher?
Varför tror du det var 3800 i lördags tex?
Varför tror du det var 3800 i lördags tex?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: Bra fina mål framåt idag. I taket. Tänk om man fick se fler såna avslut.
Däremot firmaMinus Burra/Almtorp som vanligt inne på typ samtliga rögles mål. (Nåja de klara sig undan 1).
Dags att göra ngt åt det?
Däremot firmaMinus Burra/Almtorp som vanligt inne på typ samtliga rögles mål. (Nåja de klara sig undan 1).
Dags att göra ngt åt det?
Luleå HF > Sv: Hur går det för Luleå Hockey den här säsongen?
Portello: Kvalserien ett steg närmare.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Lindberg Råkkar: "Trots förlusten gjorde Luleås målvakt Gusten Törnqvist en stark insats i målet."
Se där.
Vägen mot allsvenskan startar nu....
Se där.
Vägen mot allsvenskan startar nu....
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lövva: Nej men det beror ju mer på att Luleå inte är ngt att se.
hade det varit lite demand så hade vi inte varit ett bottenlag med sunkigaste arenan. Å andra sidan så lär det aldrig blir ngt demand med sunkigaste arenan och kassaste laget.
hade det varit lite demand så hade vi inte varit ett bottenlag med sunkigaste arenan. Å andra sidan så lär det aldrig blir ngt demand med sunkigaste arenan och kassaste laget.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Larionov: När man slopa ståplats och chockhöjde biljettpriserna blev man av med mycket huliganer i england.
Och det verkar inte tagit död på intresset i PL.
Så nog skulle ES överleva utan ståplats.
Skulle jag bekosta en ny arena skulle den iaf inte ha nå. Möjligen små upp i taket där man knappt ser ngt. Ha ståplats på bästa platserna är bara dumt.
Och det verkar inte tagit död på intresset i PL.
Så nog skulle ES överleva utan ståplats.
Skulle jag bekosta en ny arena skulle den iaf inte ha nå. Möjligen små upp i taket där man knappt ser ngt. Ha ståplats på bästa platserna är bara dumt.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lövva: Nej associera inte mig med rograrna
Jag konstatera bara att pengar är en bristvara.
Men köp en ny keps eller halsduk i shopen så jämnar det :)
Jag konstatera bara att pengar är en bristvara.
Men köp en ny keps eller halsduk i shopen så jämnar det :)
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lövva: Skulle vi slopa ståplats härå skulle vi kunna bygga fler slipsloger och få in mera pengar.
Sittplats kostar ju endå det 3 dubbla som ståplats.
Så jag antar att man är mera supporter då.
Klacken är inte riktiga fans helt enkelt :)
Sittplats kostar ju endå det 3 dubbla som ståplats.
Så jag antar att man är mera supporter då.
Klacken är inte riktiga fans helt enkelt :)
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: Knappt ens Vm är intressant. Det är en urvattnad tv3 turnering. Har väl inte varit spännande sen det gick på svt.
Nej hockeyn är som simning. För många urvattnade mästerskap. Det räcker samla dem ibland så kanske fler är intresserade ställa upp.
Nej hockeyn är som simning. För många urvattnade mästerskap. Det räcker samla dem ibland så kanske fler är intresserade ställa upp.
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Hannu Neimi: Nej som vanligt pannkaka av värvningar och kvalserien som följd inte som vanligt kvalserien
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Och nu verkar en av prov österikerna vara aktuell fast svårt att få loss.
SÅ blir väl som vanligt pannkaka och kvalserien
SÅ blir väl som vanligt pannkaka och kvalserien
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Bolivar: Men AIK har ju Nagander och Brynäs är ju ett sopgäng.
Går ju inte jämföra.
Går ju inte jämföra.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Linkan: Antar tränarna ville eftersom de lirar han i PP och extra attacker och som lagets ledande spelare.
Föregående · 11 · Nästa
Silen. silen