Historik
Föregående · 22 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Db_04: kankse mora har ngt vi kan ha bättre användning av.
granström kanske
eller en riktig back
eller i värsta fall en påse puckar
granström kanske
eller en riktig back
eller i värsta fall en påse puckar
Luleå HF > Sv: god jul tråd
Pessimisten: kunde ju satt robin me disaksson/omark så hade vi iaf haft en bra kedja.
Nu funkade de ju iofs bra även med hörnqvist. och Robin gjorde ju trots allt 2 mål i förstalinan ngt som vare sig bergfors eller pettersson eller berglund eller ny-foppa klarade av.
sen hade man ju utmärkta checking spelare i den hära fbkarn och hans polare.
så iaf några dynamic-duos hade man ju men att sen kombinera ihop rätt lyckades man ju kanske inte med.
sen att spela pp och bp coachade man ju helt galet.
Nu funkade de ju iofs bra även med hörnqvist. och Robin gjorde ju trots allt 2 mål i förstalinan ngt som vare sig bergfors eller pettersson eller berglund eller ny-foppa klarade av.
sen hade man ju utmärkta checking spelare i den hära fbkarn och hans polare.
så iaf några dynamic-duos hade man ju men att sen kombinera ihop rätt lyckades man ju kanske inte med.
sen att spela pp och bp coachade man ju helt galet.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: starkt att endå gå jämt med hv
och kul med lidhammarpoäng.
men trist torsk trots allt.
och hann inte spela innan ss sänkte hv till 2grr
och kul med lidhammarpoäng.
men trist torsk trots allt.
och hann inte spela innan ss sänkte hv till 2grr
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: ja mina 200*2 köpte fan en djurgårdsseger.
enda positiva var väl att platserna var värda betydligt mer och att djurgårdsklacken tog ett lovvärt initiv till nationalsåg när tekniken inte ville.
Nu är 0-2 i globen så nu skall jag fan inte se nå mer matcher där
enda positiva var väl att platserna var värda betydligt mer och att djurgårdsklacken tog ett lovvärt initiv till nationalsåg när tekniken inte ville.
Nu är 0-2 i globen så nu skall jag fan inte se nå mer matcher där
Luleå HF > Sv: Kvällens match
tk75: frölunda reducerar men janne sandström är snabbt på att utöka till 3-1
Luleå HF > Sv: Kvällens match
tk75: våra grabbar verkar startat bra.
är väl bara för jag är out of town idag.
typiskt man missar return of the bandylirare
är väl bara för jag är out of town idag.
typiskt man missar return of the bandylirare
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
LL: kan hålla med om att inläggen var olämpliga och förtjänade att raderas men skall vi verkligen uppmuntra Censur?
Det kan timråklacken hålla för sig själva i sin gästbok.
Det kan timråklacken hålla för sig själva i sin gästbok.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Tycker det försvinner väldans många inlägg nuförtiden.
Är CENSUREN så hård här på planket eller är servern instabil?
Är CENSUREN så hård här på planket eller är servern instabil?
Luleå HF > Sv: Spel & Dobbel
LL: :)
jaja ett tag hade jag mina 8ggr inne.
Men så fort jag nämde ngt om det försvann de
jaja ett tag hade jag mina 8ggr inne.
Men så fort jag nämde ngt om det försvann de
Luleå HF > Sv: Spel & Dobbel
8ggr på pompey idag mot gooners
och 3 ggr på bolton mot villa.
visserligen borta men endå. oddsarna måste ju vara på lyran
och 3 ggr på bolton mot villa.
visserligen borta men endå. oddsarna måste ju vara på lyran
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: han måste börja spela som han gjorde senast mera regelbundet. Han måste dessutom få bort de 2-3 misstag han endå gör per match.
Sen tycker ju jag man måste försöka nyttja de få saker han redan är relativt bra på mera. Dvs spela han i PP för skottet är ju en av hans få styrkor. Sen måste han ju spela mer fysiskt. Samt träffa tacklingar när han sätter in dem.
Men tveksamt om han någonsin kommer avancera förbi 3e backpar.
Sen tycker ju jag man måste försöka nyttja de få saker han redan är relativt bra på mera. Dvs spela han i PP för skottet är ju en av hans få styrkor. Sen måste han ju spela mer fysiskt. Samt träffa tacklingar när han sätter in dem.
Men tveksamt om han någonsin kommer avancera förbi 3e backpar.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: Jo Hynning är väl inte direkt på topp nu men han drar ju iaf lite ass varje match.
Får hoppas din favvo inte blir borta någon längre tid nu när hans spel är på top.
Sen undrar jag om inte Harju blir kvar på backplats nu. Han är ju den klart rörligaste backen och har ju inte gjort bort sig än. Och blir väl bara bättre ju mer chanser han får. Vi lär ju inte direkt hitta såna backar någon annanstans.
Får hoppas din favvo inte blir borta någon längre tid nu när hans spel är på top.
Sen undrar jag om inte Harju blir kvar på backplats nu. Han är ju den klart rörligaste backen och har ju inte gjort bort sig än. Och blir väl bara bättre ju mer chanser han får. Vi lär ju inte direkt hitta såna backar någon annanstans.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: 1-0 i derbyt redan så kan man lungt dra sig mot coop
och 150 fräscha på team hento så blire inte vinst idag ja då vetefan hur vi skall vinna
och 150 fräscha på team hento så blire inte vinst idag ja då vetefan hur vi skall vinna
Luleå HF > Sv: Mammas pojkar vinner inget SM guld
Lövva: syftade till att värvningar vi gjort i stort sett suger
Luleå HF > Sv: Mammas pojkar vinner inget SM guld
Portello: 1 förvaret
2. värvningarna
3 inställningen
4 suportrarna :)
5 specsaversläktarn
6 alla negativa sittplatsare
2. värvningarna
3 inställningen
4 suportrarna :)
5 specsaversläktarn
6 alla negativa sittplatsare
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
LL: hynning var ju matchens lirare.
till skillnad från våra backar som bara är sämst
till skillnad från våra backar som bara är sämst
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Kickan: ikväll är det ju classic lhf torsdag på cleo med transferbudd från hallen och rabatterad entre och allt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: victor visste man väl skulle bli bra bara han var skadefri vilket är hans aber.
Omark likaså även om han är väl puckkär och stopppar upp spelet ganska ofta.
Robin men han åker mest och letar tacklingar och är för svag offensivt
Harju är väl den som jag dömt ut men som man nog omvärdera. Tycker han gör ett ganska bra jobb. Däremot är han ju den offesiva kraft som han var som junior.
Wallgren vetefan. Men som checkingspelare i stil med robin visst.
isaksson. står väl och trampar lite tycker jag men verkar vara lite av favvo hos lener.
Omark likaså även om han är väl puckkär och stopppar upp spelet ganska ofta.
Robin men han åker mest och letar tacklingar och är för svag offensivt
Harju är väl den som jag dömt ut men som man nog omvärdera. Tycker han gör ett ganska bra jobb. Däremot är han ju den offesiva kraft som han var som junior.
Wallgren vetefan. Men som checkingspelare i stil med robin visst.
isaksson. står väl och trampar lite tycker jag men verkar vara lite av favvo hos lener.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Aliline: skönt puckarna rullar in i ett sånt här träskmöte.
Hade de gjordet mot mora med så kunde man varit nöjd. LHC får väl nästan oxå räknas in i en sån match där vi borde vinna.
Hade de gjordet mot mora med så kunde man varit nöjd. LHC får väl nästan oxå räknas in i en sån match där vi borde vinna.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Med tanke på att de sagt att modig är skadad är väl inte ngn direkt mörkning eller
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Och nu börjar media rota allt djupare i oBOLträsket
Undras vilka lik de hitar där
Undras vilka lik de hitar där
Luleå HF > Sv: Kvällens match
björn power: äsch om norda flyttar hem är han ju inte bättre än kahnberg
lite mer vilja måste man ju visa
lite mer vilja måste man ju visa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: och inte ens idag fick 190k chansen.
Däremot mot borde ju kanske kerman få chansen ist för omark som dribblar för mycket
Däremot mot borde ju kanske kerman få chansen ist för omark som dribblar för mycket
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan: barnarov?
vid 25 är man ju slut som artist så vid 23 borde man iaf vara en bra bit på väg
vid 25 är man ju slut som artist så vid 23 borde man iaf vara en bra bit på väg
Luleå HF > Sv: En otråd på Hockeysnackiska
björn power: för övrigt anser att att SAMTLIGA bojkottar tv4
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: enda negativ amed savard är väl att han redan från början var ass coach.
så är ju inget major move de gjort direkt
så är ju inget major move de gjort direkt
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Aliline: Åker man hem under säsong är man ju en mes.
Måste ju stanna och försöka visa ngt.
Och blackhawks har just bytt coach så Nordas chanser har väl antingen ökat eller minskat så klart han måste stanna säsongen ut iaf
Måste ju stanna och försöka visa ngt.
Och blackhawks har just bytt coach så Nordas chanser har väl antingen ökat eller minskat så klart han måste stanna säsongen ut iaf
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan: tyvärr har vi ju inte straffar redan. dessutom har han redan brännt en eftersom han kör med samma fint hela tiden.
dessutom måste han ju vilja bli bäst
och jag tror du vill det mer än honom just nu.
för idag borde han visat mer även om an fick sig en ass till slut
dessutom måste han ju vilja bli bäst
och jag tror du vill det mer än honom just nu.
för idag borde han visat mer även om an fick sig en ass till slut
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan: han skall orka jobba för det oxå
och det är väl där det faller.
inte för hans produktion i övrigt utan för hans hemjobb typ
och det är väl där det faller.
inte för hans produktion i övrigt utan för hans hemjobb typ
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: härligt med en comeback av Indianen
Han har vi inte sett på länge :)
Men nära att surovy skjuter i stolpen
Han har vi inte sett på länge :)
Men nära att surovy skjuter i stolpen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: Ja fy fan. PÅ nationalsången och allt. Nåja det är väl bra att gruvarbetarna kommer och fyller hallen då och då så då¨kan vi väl bjud apå det.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hälge: jag tycker domarn iaf var konsekvent.
Spelarnas fel att de inte anpassar sig. och att säga att kampmomenten försvann var väl itne helt rätt om man inte menar hakningar och fasthållningar och en och annan interference som segÅkerström åkte på
Men klart lite för låg nivå var det väl
Spelarnas fel att de inte anpassar sig. och att säga att kampmomenten försvann var väl itne helt rätt om man inte menar hakningar och fasthållningar och en och annan interference som segÅkerström åkte på
Men klart lite för låg nivå var det väl
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Albert Hall: kontigt att du inte blivit portad för du negga tikare
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: dels har han ju ont i foten och dels blundar han ju när han trycker av så träffar han 1 av 5 är det väl enligt förväntan
däremot håller jag med att kobinaionen renberg och ssurove inte är optimal. byt plats på renberg och oilers 1a val så blire nog bra
Eller renberg med harju och lindqvist vore väl nice kanske.
Men han gör kanske mer 2a assist med isakson och viktor
däremot håller jag med att kobinaionen renberg och ssurove inte är optimal. byt plats på renberg och oilers 1a val så blire nog bra
Eller renberg med harju och lindqvist vore väl nice kanske.
Men han gör kanske mer 2a assist med isakson och viktor
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: idag går vi för seger
det är ju vi som kan vinna i kinnarpen
det är ju vi som kan vinna i kinnarpen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
tk75: jag hoppas det blir en underhållande match av klassikt djurgårdsnitt
och inte någon seg tråkmatch a la senaste tiden
och inte någon seg tråkmatch a la senaste tiden
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: Ja.
Men det innebär ju inte att de slipper undan. Spec som de måste övervaka medlemsforumet.
nåja nu är ju vare sig medlemensforumet eller SF användbart så det blir att hänga här tills något bättre dyke rupp
Men det innebär ju inte att de slipper undan. Spec som de måste övervaka medlemsforumet.
nåja nu är ju vare sig medlemensforumet eller SF användbart så det blir att hänga här tills något bättre dyke rupp
Föregående · 22 · Nästa