Historik
Föregående · 23 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Det forumet för endast medlemmar finns ju där idag men fungerar ju inte.
Det gamla forumet var ju uppe och fungerade för en dryg vecka sedan.
Den snabbaste och bästa lösningen vore väl att göra så det gamla forumet fungerade för medlemmarna. Fast det innebär väl byta ut hela anv/lösenordskopplingen. Men om du fixar det lars så varsågod.
Det gamla forumet var ju uppe och fungerade för en dryg vecka sedan.
Den snabbaste och bästa lösningen vore väl att göra så det gamla forumet fungerade för medlemmarna. Fast det innebär väl byta ut hela anv/lösenordskopplingen. Men om du fixar det lars så varsågod.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
NallePhu: Antingen har man ett eget forum som man styr över
eller också har man inte det.
Verkar ganska oslugt att länka till SF och kalla det semi-officiellt och ha noll styrning över det.
eller också har man inte det.
Verkar ganska oslugt att länka till SF och kalla det semi-officiellt och ha noll styrning över det.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: tycker fortfarande den såkallade förstalinen är felkomponerad. Går ju inte ha renberg och surovy samtidigt. Iaf inte utan ngn center.
Släng in jesse där och flytta på en av renberg eller surovy. Alternativt flytta bartecko till hynning/chabada fast det vore synd om Omark som iaf tar vara på sin speltid men å andra sidan så skulle han väl funka med isaksson/lindgren igen då.
Fast klart Jesse kanske inte är spelklar till djurgårn heller ;)
Släng in jesse där och flytta på en av renberg eller surovy. Alternativt flytta bartecko till hynning/chabada fast det vore synd om Omark som iaf tar vara på sin speltid men å andra sidan så skulle han väl funka med isaksson/lindgren igen då.
Fast klart Jesse kanske inte är spelklar till djurgårn heller ;)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: det bästa var endå speakern på omarks 4-2
målet gjorde av lubos bartecko!!!
nej vänta målskytt var inte bartecko utan nr 24 johan Harju
Nej nu skall vi rätta oss. Det var alltså linköpng som reducerar till 3-2.
målet gjorde av lubos bartecko!!!
nej vänta målskytt var inte bartecko utan nr 24 johan Harju
Nej nu skall vi rätta oss. Det var alltså linköpng som reducerar till 3-2.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: jag öppnar med att tippa att iaf den 21a matchen slutar med en torsk.
Någon som tror annan?
Någon som tror annan?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: inte helt klockrent men
5 kommande ger 2p?
5 kommande ger 2p?
5 kommande ger 2p?
5 kommande ger 2p?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: ja nog för att matchen var bedrövlig men tystnaden är nog så illa.
men bedrövligt med 13 skott bara. patetiskt.
men bedrövligt med 13 skott bara. patetiskt.
Luleå HF > Sv: Machulda till TIK!
Ambroo: lätt han går in i förstalinan
där har de ju redan 2 brunkare som kan gräva fram pucken åt honom.
Enda problemet är väl han kommer vara en zon efter när de kontrar
Han kommer nog göra sin pytts om inte annat så mot luleå iaf
där har de ju redan 2 brunkare som kan gräva fram pucken åt honom.
Enda problemet är väl han kommer vara en zon efter när de kontrar
Han kommer nog göra sin pytts om inte annat så mot luleå iaf
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan: Du vet traditionens makt
Vi är alltid värde efter uppehåll
Och dagens 3p de skickade landslagsJanne i egen kasse
Vi är alltid värde efter uppehåll
Och dagens 3p de skickade landslagsJanne i egen kasse
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Frisco: nån ja men det täcker knappast budgeterat
för det måste massorna komma och de kommer knppast 3ggr i veckan för att se dynggäng.
ok linköping på lördagen kanske då har de väl ngn familjedrive dessutom
sen var det väl säsongskortens dag någon match fast det kanske var mora sist
för det måste massorna komma och de kommer knppast 3ggr i veckan för att se dynggäng.
ok linköping på lördagen kanske då har de väl ngn familjedrive dessutom
sen var det väl säsongskortens dag någon match fast det kanske var mora sist
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: stämmer säkert
schemat suger ju purjo. spec när vi börjar ha 3 hemma på en vecka lär ju inte ngn komma på veckomatcherna. spec som det är dynggäng
schemat suger ju purjo. spec när vi börjar ha 3 hemma på en vecka lär ju inte ngn komma på veckomatcherna. spec som det är dynggäng
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: en typisk slängivägchansning
lika ofta eller oftare än de går fram går de mitt emellan backarna eller till motståndare.
och turstudsen som går via skrillan trill surove var väl knappt värt att kallas ass.
men de är fortfarande kassa i egen zon
lika ofta eller oftare än de går fram går de mitt emellan backarna eller till motståndare.
och turstudsen som går via skrillan trill surove var väl knappt värt att kallas ass.
men de är fortfarande kassa i egen zon
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: bedrövligt släppa 5 idag.
1a femman eller vad man nu skall kalla dem (penningjägarna) skall fan inte vara i egen zon. De är ju sämst där.
Och Hynning av alla skall definitivt inte teka i egen zon
Sen hade ju gärna morabacken fått träffa kuben i huvet med pucken istället. Undrar just vad han skrek åt honom. Han verkade inte direkt glad. Och det hade nog blivit en 10 om han själv dömt
1a femman eller vad man nu skall kalla dem (penningjägarna) skall fan inte vara i egen zon. De är ju sämst där.
Och Hynning av alla skall definitivt inte teka i egen zon
Sen hade ju gärna morabacken fått träffa kuben i huvet med pucken istället. Undrar just vad han skrek åt honom. Han verkade inte direkt glad. Och det hade nog blivit en 10 om han själv dömt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
rafalski: 3-1 redan och det som är skrämmnade är att det inte är ngt i PP än.
så det kan nog rinna iväg om det vill säg illa.
så det kan nog rinna iväg om det vill säg illa.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
El Maco: Dagens meny:
Sprängd Rödhök
Det blir en explosiv tillställning i coop arena
Sprängd Rödhök
Det blir en explosiv tillställning i coop arena
Luleå HF > Sv: Kvällens match
ernie eagle: Jag tror inte att han just i den hör situationen är ute efter att köra över målisen.
Speciellt som målisen kliver ut i vägen
Däremot gjorde han inte sitt bästa för att undvika målisen och förtjnade därmed en 2a.
Hade han varit ute efter målisen hade det nog blivit mer än en 2a.
Och hurvida Hahl är vacker överlåter jag åt andra att bedöma men helt rumsren är han iaf inte.
Speciellt som målisen kliver ut i vägen
Däremot gjorde han inte sitt bästa för att undvika målisen och förtjnade därmed en 2a.
Hade han varit ute efter målisen hade det nog blivit mer än en 2a.
Och hurvida Hahl är vacker överlåter jag åt andra att bedöma men helt rumsren är han iaf inte.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Ambroo: Jag tycker vi hållt diskussionen sansad. Jag kan acceptera att du inte är helt överens med kuben men det är väl inte jag heller.
Så LL behöver ju knappast radera några inlägg.
Jag tycker plank med moderatorer är fånigt. En sak om de moderar klara copyright violations och vad som kvalar in som rena personangrepp men eftersom kickan verkar värst på den fronten så antar jag det mesta är legitimt :)
Så LL behöver ju knappast radera några inlägg.
Jag tycker plank med moderatorer är fånigt. En sak om de moderar klara copyright violations och vad som kvalar in som rena personangrepp men eftersom kickan verkar värst på den fronten så antar jag det mesta är legitimt :)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Ambroo: Man får nog anta att Proffskuben dömde lite efter verkan
Dessutom vet nog ni bättre än jag var han var i förhållande till situationen när han blåste.
Jag tycker dock det kändes som Hahl iaf kunde gjort nånting för att försöka undvika smäll.
Dessutom vet nog ni bättre än jag var han var i förhållande till situationen när han blåste.
Jag tycker dock det kändes som Hahl iaf kunde gjort nånting för att försöka undvika smäll.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Ambroo: nå det var ju iaf ett erkännade av dig.
nu var det ju inte du som dömde.
Kan du sträcka dig till en hakningsutvisning då? Eller vad tyckte du?
nu var det ju inte du som dömde.
Kan du sträcka dig till en hakningsutvisning då? Eller vad tyckte du?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: förbannade hockeysnackselände
varför tappar man alltid tråden när man postar ett svar. kan man inte få återkomma på samma ställe.
varför tappar man alltid tråden när man postar ett svar. kan man inte få återkomma på samma ställe.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
ernie eagle: dock lutar Hahl in axeln i situationen vilket han inte behövt.
han kunde avvärjt utan någon större kollision och då hade det väl inte blivit ngt.
han kunde avvärjt utan någon större kollision och då hade det väl inte blivit ngt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Ambroo: hittar du begreppet sopren i reglerna är du bra.
kommer man fråpn sidan drar målisen och skall lägga in den men blir omkullhakad är det väl ganska öppenbart samma typ av situation som om du vore "sopren framifrån"
nåja vårat ärade PROFFS till dummare dömde straff så då är det så
kommer man fråpn sidan drar målisen och skall lägga in den men blir omkullhakad är det väl ganska öppenbart samma typ av situation som om du vore "sopren framifrån"
nåja vårat ärade PROFFS till dummare dömde straff så då är det så
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Ambroo: hur kunde inte vara straff.
det vr ju främst de dragningarna jag tänkte.
slalom mellan ett stillastående timråförsvar för att sedan bli neddragen när han skall avsluta
det vr ju främst de dragningarna jag tänkte.
slalom mellan ett stillastående timråförsvar för att sedan bli neddragen när han skall avsluta
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: hento satte ju nästan shutoutrekord i slutspelet så urkass var han väl inte
sen att han inte var så himla bra i finalen är väl sant.
sen att han inte var så himla bra i finalen är väl sant.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: aldrig får man vara nöjd på ngt sätt
inte vinner vi matchen
och nog för jag vinner på både timrå och skaik men inte fan vinner jag på sugarfärjestad
silHENTO
inte vinner vi matchen
och nog för jag vinner på både timrå och skaik men inte fan vinner jag på sugarfärjestad
silHENTO
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: fortfarande samma historia.
våra special teams suger purjo.
4 mål i bp idag. vi tillbringar öppenbart för mycket tid i båset och är för dåliga på att försvara oss då för att kunna utmana om topplaceringar.
men Surovy mål igen. 4 i rad nu. alltid ngt att glädjas åt.
Modig nästa nu?
våra special teams suger purjo.
4 mål i bp idag. vi tillbringar öppenbart för mycket tid i båset och är för dåliga på att försvara oss då för att kunna utmana om topplaceringar.
men Surovy mål igen. 4 i rad nu. alltid ngt att glädjas åt.
Modig nästa nu?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: positivt: surovy gör mål för 3 matchen irad. den här ggn med målisen på plats.
negativt: special teams. nada pp trots många chanser. och 3 silar i bp.
negativt: special teams. nada pp trots många chanser. och 3 silar i bp.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: vi måste ju spara på MOdigs GAA och SVS% om han skall vinna målvaktsligan.
Får ge han lite lätta matcher.
Fast klart pungen i sexchoklad arena är väl ganska soft
Får ge han lite lätta matcher.
Fast klart pungen i sexchoklad arena är väl ganska soft
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: surove verkar behöva öppet mål för att få in den.
dock skall ha cred för hans slit.
dock skall ha cred för hans slit.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lövva: ja nyström får nog omvärdera dem efter dagens match
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: om kvällens matcher har vi väl bara en sak att säga
Hen-to
Hen-to
Hen-to
Hen-to
Hen-to
Hen-to
Hen-to
Hen-to
Hen-to
Hen-to
NHL > Sv: TV avtal 06/07
Friman SR: men man får hoppas på NASN till sverige och comhem då framförallt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Det är ju inte värt besöket.
spec som det inte är ngt at se.
anledningen till det är en explorersida är väl förmodligen att hockeyligan installerar ngt rootkit på din dator när du kollar.
spec som det inte är ngt at se.
anledningen till det är en explorersida är väl förmodligen att hockeyligan installerar ngt rootkit på din dator när du kollar.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: eftersom han endå skall bli nummer 1 nästa år kan han ju lika bra öva på det i år.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: man får väl säga
ÄNTLIGEN
inte om mina profetior men om surovy
synd inte kermit kunde göra ngt
ÄNTLIGEN
inte om mina profetior men om surovy
synd inte kermit kunde göra ngt
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: ja dt gör vi
EN får väl nästan räknas som shg eftersom mora hade en extra attacker
EN får väl nästan räknas som shg eftersom mora hade en extra attacker
Föregående · 23 · Nästa
Därför gick det inte att ha det officiellt.
Sen att skribenterna tog död på varann är deras ensak.