Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Nästa match blir viktig. Antingen komma igen lite eller fritt fall i tabellen
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Brynäsgubbe: blir nog tyvärr 10 mål i baken leksand är ruggigt bra just nu
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Tror fan dom ska köra utan målvakt nästa match är ju i anfalls zoon då å inget farligt bakåt
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Jävla pissdomare står ju å ser armbågen. Typiskt att fbk alltid har favör
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Fan att de ska vara så jävla dåligt i egen zoon plus alla slarviga passningar i anfalls zoon
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: helt rätt måste vinna på lördag annars blir det nog fritt fall
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de fullt med peronal i cafeterian🤔tror mannberg kan jobba där kanske
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hade alle gett fan å dumpat pucken bakom eget mål hela tiden hade vi vunnit. DET är de största problemet just nu
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Timrås 2:a värvning. Kul att Brynäs damer verkar vara på tårna i allafall
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu e de dax å fixa några klasspelare. Alla andra lag har eller håller på. Vill vi kvala frivilligt igen
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alla värvar . Dax å få in lite stjärnspelare. Annars blir det kval nästa år igen.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Må steppa upp nu å värva klass spelare. Vi vet ju hur de gick i år. Blir det samma trupp med typ 4 nya spelare från HA då åker vi ur nästa år.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur kunde man ta in dessa tränare i bif🤔va ju uträknade hv hade ju bästa tränaren😂
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jävla sopor 💩💩så dåligt har inga ord hur dåligt denna upplaga är 🙈 sitter å ser besvikna ut . hur fan kan man vara det när man vet att man inte gör sitt bästa. 😡steppa upp för helvete tjänar pengar för å hålla på med det man tycker e roligast i livet. Vi vanliga kämpar på med våra jävla jobb även om vi inte trivs. Kom igen nu för fan å vissa lite stake
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ställ upp med damlaget mot oskarshamn så kanske nån jävel tagfar till mot hv
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
så jävla pissdåliga kan ju fan inte föra en sån har viktig match. Nä kval å rakt ut ur shl. Behövs 2 självmål nu av fbk
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kronwall. I hocky samlas man 1 timme innan men inte i fotboll vilken jävla dåre
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Poäng ikväll å vi är mä. Förlust å kval. 3 tim kvar drygt till nedsläpp kom igen nu för fan å vissa lite jävla kämpaglöd
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Surt inte ens om linköping förlorar mot hv så köantar vi till målkvotet idag
Föregående · 15 · Nästa